Kirjoittaja Aihe: Tuleeko sota 3.  (Luettu 18925 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #135 : 22.04.22 - klo:18:47 »
Sanna Marin ilmiselvästi tekee krokotiilin kyyneleillä halpahintaista imagonrakennusta.  :eusa_pray:

Tällä kertaa en ota tähän asiaan kantaa, mutta otan kantaa ihmisen valinnaiseen käyttäytymiseen.
Kun Päivi Räsänen on kyseessä, tuohon verrattavia kommentteja minun mielestäni pidetään täällä oikeutettuna.
Ihminen on luontaisesti kykenemätön puolueettomuuteen.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #136 : 22.04.22 - klo:18:55 »
Kun Päivi Räsänen on kyseessä, tuohon verrattavia kommentteja minun mielestäni pidetään täällä oikeutettuna.

Tarkoitatko, että Sanna Marinin kohdalla ei pidettäisi. Eri mieltä oleminen ei ole sananvapauden kieltämistä. Se on sen käyttämistä.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #137 : 22.04.22 - klo:19:01 »
Tarkoitatko, että Sanna Marinin kohdalla ei pidettäisi. Eri mieltä oleminen ei ole sananvapauden kieltämistä. Se on sen käyttämistä.

Tarkoitan ennemmin mm. Päivi Räsäsen motiivien asiantuntematonta ruotimista ja muun virheellisen tiedon levittämistä.

Selvää on, että Sanna Marinin kohdalla tuollaisia kommentteja ei suvaita ja ei kait pidäkään suvaita.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #138 : 22.04.22 - klo:19:47 »
Tarkoitan ennemmin mm. Päivi Räsäsen motiivien asiantuntematonta ruotimista ja muun virheellisen tiedon levittämistä.

Selvää on, että Sanna Marinin kohdalla tuollaisia kommentteja ei suvaita ja ei kait pidäkään suvaita.

Päivin oikeusjutun nostaminen syyttäjiltä oli idioottimaista, mutta en minä subjektiivisesti tykkää Päivin asenteesta ja ajatuksista. Sannan suhteen Penan aivoitukset ovat merkityksellisiä. Me elämälle vapaassa Suomessa ja jos joku haluaa esittää toisennäköisiä ajatuksia niin se on hyvä. Keskustelua me tarvitsemme.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #139 : 22.04.22 - klo:22:00 »
Päivin oikeusjutun nostaminen syyttäjiltä oli idioottimaista.

En tiedä, mutta luulen, ettei oikeusjutun tarkoitus ollut niinkään syyttää juuri Päivi Räsästä, vaan saada ennakkopäätös, jonka mukaan voidaan tämän jälkeen tarkemmin arvioida, mikä on laitonta ja mikä ei.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #140 : 23.04.22 - klo:07:54 »
Tarkoitatko, että Sanna Marinin kohdalla ei pidettäisi.
Sanna Marinilla kaikki on vaalityötä ja hän nauttii siitä.  :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #141 : 23.04.22 - klo:08:51 »
Sanna Marinilla kaikki on vaalityötä ja hän nauttii siitä.

Miksi hän tekisi vaalityötä, hän on jo pääministeri?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #142 : 23.04.22 - klo:09:40 »
Sanna Marinilla kaikki on vaalityötä ja hän nauttii siitä.  :eusa_pray:


Höpsis. :icon_cool:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #143 : 23.04.22 - klo:11:08 »
Miksi hän tekisi vaalityötä, hän on jo pääministeri?

Pääministeri ei varmaan tee vaalityötä, paitsi jos hän sattuisi olemaan Päivi Räsänen.
Siinä tapauksessa pääministeri kaiketikin tekisi vaalityötä.

Leena, tuo nimim. Luterilaisen kommentti on tietyllä tapaa Körttifoorumin sisäpiirihuumoria tai sisäpiiri piikki.
Sisäpiirillä tarkoitan jokaista foorumilaista ja Päiviin liittyvien tekstien lukijoita foorumilla.

Minua surettaa se, että Päivi Räsäsen persoonaan ja motiiveihin kohdistuu foorumilla jonkinlaista loan heittoa.
Kritiikin ja erimielisyyden pitäisi rajoittua vain ihmisen mielipiteisiin.
Mielipiteitä pitäisi voida vapaasti arvioida, arvostella ja kritisoida. Siinäkin olisi hyvä toimia, kuten Päivi, eli siten, että tekee sen ystävällisesti ja muita arvostaen. Tosin valtaosa poliitikoista taitaa toimia juuri samoin, eli että eivät ole kovin hanakoita epäystävälliseen puheeseen.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #144 : 23.04.22 - klo:13:38 »
Minulla on mielikuva Päivi Räsäsestä Mooseksen lakiin tiukasti sitoutuneesta farisealaisesta.

Päivinkin olisi hyvä poiketa "seppä Högmanin pajalla".

Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #145 : 23.04.22 - klo:14:22 »
Minulla on mielikuva Päivi Räsäsestä Mooseksen lakiin tiukasti sitoutuneesta farisealaisesta.

Päivinkin olisi hyvä poiketa "seppä Högmanin pajalla".

Just samaa mieltä, ikävä sanoa mutta jos tunnustat olevasi, vaikka körtti niin jengi mieltää sut kuin Päiviksi ehdottomaksi uskonnolliseksi lain tulkitsijaksi.
On toi rouva sekoittanut pakkaa pahasti.

Minusta kaikki valta sanaasookeille !
Tik toc.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #146 : 23.04.22 - klo:14:46 »
Kun tuut Kalistajan kanssa tänne Joensuun juhlille, niin kuskaan teirät Valamon Luostarin Trapesaan lounaalle.
Siälä on sitten mukava sekoottaa pakkaa lisää. :002:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #147 : 23.04.22 - klo:15:13 »
Meinaako hän lukita meidät kalistelijan kanssa luostariin, ehkä olisi hyvä.

ostetaan mielummin makkaraa ja limonaatia, joilla nytkin hoidan kuntoani ja tehdään nuotio johkin rannalle, kai siellä joensuussa ainakin joki on ?
Tik toc.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tuleeko sota 3.
« Vastaus #148 : 23.04.22 - klo:15:20 »
Jatkuu osassa 4
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi