Keskustelu > Yleinen keskustelu

Seurakuntavaalit 2006

<< < (8/8)

hupa:
Sotkenpa minäkin lusikkani tähän äänestysprosenttiasiaan, ja vetoan edelliseen kirjoittajaan: opiskelu-, työ- ja muiden kuvioiden kautta olen ollut niin monen seurakunnan jäsenenä, että on tuntunut kohtuuttomalta osata ottaa kantaa sen seurakunnan asioihin, jonka kirkon on ehkä nähnyt ohi ajaessa.

Tietysti sekään vaihtoehto ei toimisi, että ihminen olisi loppuelämänsä (kunnes hakisi muutosta) sen seurakunnan jäsen, jossa koki riparinjälkeisen srk-honeymooninsa.

Kaiken kaikkiaan minun (kuten muutaman muunkin täällä) äänestyskynnystäni nostaa konkreettisten vaaliteesien puute. Jos ehdokkaana ei ole tuttuja, mistä minun pitäisi tietää, mikä lista ja kuka ehdokas mitäkin asiaa ajaa?

Kannatan siis suoraa srk-vaalipropagandaa, mieluiten kotiin kannettuna. Jos kirkon jäsen sellaisesta herneen nenään vetää, on hänen toimissaan jotain perin epäloogista.

Teme:
Armoton vaalipropaganda alkaa:
Eli minun vaalipropagandani runko löytyy tuosta ja tarkemmin ja konkreettisemmin täällä olevista viesteistä. ;) Sitten kun tiedän numeron, kirjoitan vielä yhden kunnollisen ja yhtenäisen tekstin ajatuksista. Pistan sen sitten allekirjoitukseeni :P

Teme

minttu:

--- Lainaus ---Oletko mukana seurakuntavaaleissa? Jos olet niin millaisella listalla? Miksi? Meinaatko äänestää? Minkälainen ehdokas vie äänesi?
--- Lainaus päättyy ---


Olen tänä vuonna mukana srkvaaleissa melko tiiviisti, nimittäin vaalilautakunnan listalla .. :lol:

Ajattelin äänestää, jos suinkin joudan. Äänestäisin mielelläni ikäistäni tai vähän nuorempaa kiukkuista naista, joka on naiivisti intoa piukassa, täynnä outoja ideoita ja joka lupaa vaikuttaa sinnikkäällä läsnäolollaan jokaisessa kokouksessa sekä käyttää puheoikeuttaan srk:n vanhinten konsensustakin uhmaten.

PekkaV:

--- Lainaus käyttäjältä: minttu - 22.08.06 - klo:21:50 ---

Olen tänä vuonna mukana srkvaaleissa melko tiiviisti, nimittäin vaalilautakunnan listalla .. :lol:

Ajattelin äänestää, jos suinkin joudan. Äänestäisin mielelläni ikäistäni tai vähän nuorempaa kiukkuista naista, joka on naiivisti intoa piukassa, täynnä outoja ideoita ja joka lupaa vaikuttaa sinnikkäällä läsnäolollaan jokaisessa kokouksessa sekä käyttää puheoikeuttaan srk:n vanhinten konsensustakin uhmaten.

--- Lainaus päättyy ---

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: minttu - 22.08.06 - klo:21:50 ---

Olen tänä vuonna mukana srkvaaleissa melko tiiviisti, nimittäin vaalilautakunnan listalla .. :lol:

Ajattelin äänestää, jos suinkin joudan. Äänestäisin mielelläni ikäistäni tai vähän nuorempaa kiukkuista naista, joka on naiivisti intoa piukassa, täynnä outoja ideoita ja joka lupaa vaikuttaa sinnikkäällä läsnäolollaan jokaisessa kokouksessa sekä käyttää puheoikeuttaan srk:n vanhinten konsensustakin uhmaten.

--- Lainaus päättyy ---

Minä ainakin kerran äänestänyt noin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta