Keskustelu > Yleinen keskustelu

Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006

<< < (15/15)

Kauhanen T:
Hienoja kuvia. Miitin takia olisin juhlille voinut lähteäkin, mutta oli muuta.


--- Lainaus käyttäjältä: "Rheespu" ---tuskin "jude" pahastuu, jos paljastan hänen olevan tuo tonen punapaitainen feeniksi vieressäni/takanani.
--- Lainaus päättyy ---

Ja eikös hänestä vasemmalle ole Jaakkoopuukkoo?


--- Lainaus käyttäjältä: "satman" ---Ja sitten voitaisiin jatkossa ajatella kunnon sisätilojakin ja jotain teemaa ja alustajaa... Kauhanen T olisi kiinnostava alustaja.
--- Lainaus päättyy ---

Minä olen ollut jo täällä niin paljon äänessä... eikö ajateltaisi mieluummin jotain nollan viestin kirjoittajaa? He kai ovat parempia puhumaan kuin kirjoittamaan. Minä en tiedä olenko hyvä kirjoittamaan, mutta taatusti parempi kirjoittamaan kuin puhumaan!

m.k:

--- Lainaus käyttäjältä: "An-na" ---
--- Lainaus käyttäjältä: "m.k" ---No jopas nyt jotakin... Olisit tullu Miinan kanssa saunomaan ja grillaamaan tai rimputellut puhelimella. Tai tuu ens lauantaina Sodankylään omaisten vierailupäivänä piipahtamaan 8)
--- Lainaus päättyy ---


Sodankylään, sinnekö asti parka jouduit! Jaksamista sinne, mites me nyt täällä foorumilla pärjätään, kun sä et pääse tänne kuin tosi harvoin!
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin ootte näkyny pärjäävän. JPr/LapJP/1.Jk on tällä hetkellä osoite, laita eteen Alokas Kälviä sekä perään Sodankylä ja postinumero. Mielellään hajuveden tuoksuisia kirjeitä kiitos!

Juu, kerkesinpä itsekin miittiin. Tuossa Liisan vieressä pälyilen ohi kamerasta...

Johannes:
No nyt taitaakin olla jo yhtä vaille kaikki foorumilaiset tunnistettu!  :lol:

PekkaV:
Menneen kesän muistoissa...
Lämmön ja virren
tuulien auringon
körttipukujen puheiden
ystävien joukossa.

Pimeän ja kylmän halki
Lahteen

juhani:
Jees ja me mennään Lahteen ja satmannin oheistuksella siellä tulee 50 000 armon ikävää etsivää ihmistä. :wink:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta