Keskustelu > Testialue

Höpäjän lämpimikseni

<< < (7/8) > >>

AKUANKKA313:
Joulun jälkeen alkaa "kevät" ja kevät kuosit vaihdetaan kauppoihin ja koteihin :
keltainen, neonvihreä, oranssi...
Näin kevät tulee nopeammin koteihin ja kaduille: ( väreinä ja kuoseina ).
Ja mieli virkistyy kevään odotuksesta. :icon_biggrin:

sadetta:

--- Lainaus käyttäjältä: AKUANKKA313 - 05.02.11 - klo:20:58 ---Joulun jälkeen alkaa "kevät" ja kevät kuosit vaihdetaan kauppoihin ja koteihin :
keltainen, neonvihreä, oranssi...
Näin kevät tulee nopeammin koteihin ja kaduille: ( väreinä ja kuoseina ).
Ja mieli virkistyy kevään odotuksesta. :icon_biggrin:

--- Lainaus päättyy ---

Minä tykkään luonnollisesta. (Mitä se itse kullekin on?) Neon lienee vähän korostetun luonnollista?

AKUANKKA313:
Eikö kirkkaat värit ole myös aika gay-henkisiä värejä?

Minun nuoruuden ystävä taiteenvapautusrintamassa oli bi-seksuaali nuorimies joka käytti paljon kirkkaita
värejä pukeutumisessaan. Ilman häntä olisin ollut yksinäinen, ilman villejä bileitä, hänen kautta löysin myös
poikaystäväni ja uusia kavereita.  :icon_exclaim:
Myös klubitalon gay teologian maisteri-toimittaja persoona, ( jota salassa ihailen ) käyttää myös usein oranssin värisiä paitoja ja on muutenkin ihan hienoimpia persoonia sörkän klubitalolla.
 
Näin hänestä unta viime kesänä, että hän tuli opettajaksi Invalidisäätiön viestintälinjalle ja piti puoliani
"pahis luokkakavereille".
Seuraavana aamuna hän oli klubitalolla työnjaossa työnjakotehtävissä samantyyppisessä roolissa.

Molemmat gayt olivat omimmillaan erilaisten ihmisten parissa puhemiehen roolissa ja matkustelevat paljon ulkomailla.

sadetta:

--- Lainaus käyttäjältä: AKUANKKA313 - 05.02.11 - klo:22:00 ---Eikö kirkkaat värit ole myös aika gay-henkisiä värejä?
--- Lainaus päättyy ---

No en tiedä, onko kirkkaat värit sinänsä minkään henkisiä.. Tunnen gay-ihmisiä kyllä.. Ja tykkään väreistä.

Riitta-mummi:
Kun en sopivaa sketsi-palstaa kekannut laitan tämän  Vesku-shown pizzeriaan sijoittuvan hauskuutuksen yhteiseen jakoon:

https://www.youtube.com/watch?v=LWiEYvyOMIs

Kyllä pojat vetää hyvin ! Nauroin kunnolla isot iltanaurut.

Omasta päästä ei vitsejä synny, eikä muistissa ole kuin yksi. :017:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta