Äänestys

mita maxa?

3
1 (2.8%)
4
1 (2.8%)
5
9 (25%)
6
4 (11.1%)
7
5 (13.9%)
8
0 (0%)
9
1 (2.8%)
tassa ei olla tarpeeksi
15 (41.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 34

Äänestys päättynyt: 02.05.05 - klo:22:29

Kirjoittaja Aihe: mita kebab maxa?  (Luettu 56705 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
mita kebab maxa?
« Vastaus #15 : 08.05.05 - klo:21:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Pitäisköhän päiväunien nukkumisesta tms. pistää jonkunlainen topicci pystyyn :lol:


jos nyt ei kuitenkaan. tai, voidaanhan me täällä jutella aiheesta. Aloitan:

Käyn koulua. Koulussa silloin tällöin tulee nukuttua päiväunia, n. 45 minuutin pituisia, joskin ne keskeyttää harvakseltaan vanhempi naisihminen joka luulee asiansa (keskiaikainen trubaduurilaulanta ja sen ilmentyminen nykyajan elektronisessa populäärimusiikissa tms) olevan oppilaidensa hyvinvoinnin (kaikki lähtee riittävästä määrästä unta...) edellä itse kunkin tärkeysjärjestyksessä. Toinen aika on, harvemmin kuitenkin, n. 20.30-20.47 illalla, kaksi minuuttia sen jälkeen kun minun olisi pitänyt nousta bussista. Nukkuminen on kivaa. Minä menen nyt sitä harjoittelemaan.

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
mita kebab maxa?
« Vastaus #16 : 08.05.05 - klo:23:06 »
Kebab-keskustelu muuttui siis päiväunikeskusteluksi. Hmm.

Itse aloin harrastamaan päiväunia lukion jälkeen, ja kyllähän ne hyvää tekee henkiselle suorituskyvylle. Nykyään kun on tunnin mittaiset ruokatunnitkin, niin on jopa mahdollista polkea pyörällä kämpille torkkumaan ja palata pirteänä luennoille.

15-30 minuuttia on suositeltava nukkumisaika. Yleensä laitan 30 minuutin päästä kännykän hälyttämään, koska uneen vaipumiseen menee monesti se 15 minuuttia. Siitä tunnistaa, että uni on juuri tulossa, kun tuntuu lihasnykäyksiä ja jalkateriin leviää mukavan lämmin tunne.

1-2 tunnin mittaiset päivänokoset on liian pitkät, ja niiden jälkeen tulee vain paha olo. Monet kokemattomat päiväuniamatöörit hairahtuvat helposti näin pitkiin nokosiin, ja aikaansaavat siten itselleen päiväunikammon, koska herätessä väsyttää, oksettaa ja heikottaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #17 : 09.05.05 - klo:08:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
1-2 tunnin mittaiset päivänokoset on liian pitkät, ja niiden jälkeen tulee vain paha olo. Monet kokemattomat päiväuniamatöörit hairahtuvat helposti näin pitkiin nokosiin, ja aikaansaavat siten itselleen päiväunikammon, koska herätessä väsyttää, oksettaa ja heikottaa.
Jos nukkuu liian pitkät päikkärit nii siinä on sit tokkurainen olo koko päivän. :?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
mita kebab maxa?
« Vastaus #18 : 09.05.05 - klo:11:47 »
Höpöhöpö, ootte vaan amatöörejä. Kolmen tunnin päikkärit takaa kokemuspisteiden saannin pitkälle aamuyöhön. Toisaalta oon myös onnistuneesti muutaman kerran nukkunut päikkärit viidestä yhdeksään, syönyt ja mennyt sitte kymmeneltä nukkumaan. :)

Ainoo juttu mikä pitkissä päikkäreissä häiritsee et jostain kumman syystä suussa maistuu niiden jälkeen ihan hirveelle ja on pakko saaha heti jotain juotavaa (kokista suositellaan. laittia koska normaalista jää sellanen sokerikelmu vaan hampaiden päälle ja sit tuntuu vielä pahemmalta).

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
mita kebab maxa?
« Vastaus #19 : 09.05.05 - klo:11:48 »
sitäpaitsi kuka tässä threadissa pakottaa kepapista pelkästään puhumaan. en minä ainakaa!

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
mita kebab maxa?
« Vastaus #20 : 09.05.05 - klo:12:07 »
Tältä foorumilta puuttuu muuten kokonaan urputustopikki. Punkinfinlandin foorumilla on sellainen Kurjuuden maksimointi-topic. Voisin aloittaa:

Selkä on kipeä,
kurkku on kipeä,
olen vieläkin sinkku,
nenä on tukossa,
olen töissä,
kaikki muut ovat sairaslomalla,
kauhea säätö,
haluan kahvia.

Ja nyt taidan mennä sinne kahville.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #21 : 10.05.05 - klo:10:19 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
Höpöhöpö, ootte vaan amatöörejä. Kolmen tunnin päikkärit takaa kokemuspisteiden saannin pitkälle aamuyöhön. Toisaalta oon myös onnistuneesti muutaman kerran nukkunut päikkärit viidestä yhdeksään, syönyt ja mennyt sitte kymmeneltä nukkumaan. :)
Aika lahjakasta :lol:
Lainaus
Ainoo juttu mikä pitkissä päikkäreissä häiritsee et jostain kumman syystä suussa maistuu niiden jälkeen ihan hirveelle ja on pakko saaha heti jotain juotavaa (kokista suositellaan. laittia koska normaalista jää sellanen sokerikelmu vaan hampaiden päälle ja sit tuntuu vielä pahemmalta).
Se johtuu siitä jos nukkuu suu auki. Nimim. kokemusta on. Sen todistaa se, että yleensä sillon on myös kuolannu tyynyn ihan märäksi.[/quote]
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
mita kebab maxa?
« Vastaus #22 : 10.05.05 - klo:10:23 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Tältä foorumilta puuttuu muuten kokonaan urputustopikki.

Ihan totta! Ja tänään sille ois todella tarvetta!

-Yön aikana nettiyhteyteni lakkasi toimimasta (olen nyt atk-luokassa)
-Bussi oli mennyt etuajassa ja odottelin seuraavaa lähes puoli tuntia. Eli koulumatkaan tuhrautui lähes tunti...
-Yritin tulostaa seminaarityöni sisällysluetteloa ja tottakai tulostin alkoi temppuilla juuri silloin, kun minun työni olisi pitänyt tulla ulos sieltä!

Ja kello on vasta 10.20.
Tästä tulee vielä pitkä päivä...

Ai niin, Positiivareiden aamiasviestissä (joka tulee sähköpostiini joka arkipäivä) käskettiin kysyä ihmisiltä, "Mitä HYVÄÄ sinulle TÄNÄÄN kuuluu?" Semmosta. :roll:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #23 : 10.05.05 - klo:10:30 »
2 viikkoa aikaa saada koulukäsityö-villapusero valmiiksi.
Huomenna sellolla kurssitutkinto, etusormessa viittä vaille rakko. Sepä siitä sitte.
Maistuu pahalta suussa. Nukuin varmaan suu auki.
Hiukset likaset.

Joo.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
mita kebab maxa?
« Vastaus #24 : 10.05.05 - klo:14:53 »
tehdään oma urputustopic.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
mita kebab maxa?
« Vastaus #25 : 22.05.05 - klo:17:09 »
aurinko paistaaaaaa
parvekkeelle hörppimään limua ja rötköttämään

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
mita kebab maxa?
« Vastaus #26 : 22.05.05 - klo:17:10 »
täällon nii tylsää nykyää. kirjottakkaa jotai tyhmää ja provosoivaa :(

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #27 : 22.05.05 - klo:17:46 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
täällon nii tylsää nykyää. kirjottakkaa jotai tyhmää ja provosoivaa :(
jotai tyhmää ja provosoivaa :(

Joo, menipä taas.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
mita kebab maxa?
« Vastaus #28 : 24.05.05 - klo:19:18 »
Provosointia: Kaikilta niiltä jotka talvella valittavat pakkasesta, lumesta ja ylipäätänsä talvesta, pitäisi kieltää kesä. Kesä on palkinto talven kestämisestä vaiti ja tyynnä.

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
mita kebab maxa?
« Vastaus #29 : 24.05.05 - klo:19:20 »
Tiedän, tiedän, aika onneton yritys oli. Eip tullu äkkiseltään muuta mieleen.