Kirjoittaja Aihe: Foorumin tila  (Luettu 19301 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Foorumin tila
« : 01.10.20 - klo:05:54 »
Jonkin aikaa hieman syrjässä olleena koen foorumin hieman vieraaksi, se yllättää minut sillä jossain vaiheessa tämän oli ns. henki ja elämä minulle. Toki olen seurannut vaikka en ole kommentoinut. Ainoastaan jotain vitsiä käynyt vääntämässä, tiedottaakseni että hengissä ollaan.
Se miksi itse aloin himmailemaan, oli tunne että tietty(t) henkilö(t) oli nokkimassa heti kun sanoi jotain, vaikka hieman raakileen ajatuksen. Paine ei ollut kova mutta siinä vaiheessa mulle riittävä, jäädäkseni taka-alalle.
Nyt tuntuu uskomattomalta tämä kielenkäyttö ja fooorumilaisten välinen sanailu foorumilla.
Aikoinaan kirjoitin vanhasta Asterixista, muistaakseni ”Asterix ja riidankylväjä”, saattoi olla juuri ennen viime USA vaaleja, että tilanne on kuin sarjakuvalehdessä. Sama henki on levinnyt tänne foorumille, enkä voi olla siitä kuin surullinen.
Se jolla on valta, sen on valta sokaissut. Hännystelijät ja muut liehakoijat ovat hämärtäneet päämäärän, Isossa kirjassa sanotaan jotain pasunasta joka ei anna selkeää ääntä, siksi tuntuukin vahingollisena,että esim tälläkin foorumilla on ”elin ikäisiä” virkoja. Se joka tuntu aikanaan freesiltä muuttuu pikku hiljaa mätämunaksi joka roikkuu virassa hamaan tappiin, eikä näe viheltää peliä poikki.
Ehdottaisinki että virka kuin virka olisi 2v, jaa sen jälkeen äijä/daami vaihtoon.
Tietysti odotan että tähän tulee täystyrmäys  ja lynkkaus, mutta jos foorumi on tärkeämpi kuin oma maine , niin vaihtoprosessi käyntiin. Kyllä, kyllä niitä kuiskuttelijoita varmaan tulee että ei se meitä koske, mutta kannattaa mennä itseensä ja tutkiskella.
Toivottavasti tämä ei ole/tunnu liian raadollisella, mutta kannattaa oikeasti katsoa peiliin.

Elämäni on muuttunut aika radikaalisesti, en mene nyt yksityiskohtiin, mutta vaikutus on ollut positiivinen.

Tämän johdosta en ole lähtenyt foorumilla keskustelemaan, jos sitä voi keskusteluksi nyt sanoa,

Olen täysin samaa mieltä donpate.

Hyvää syksyä Sinulle.


http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=5335.75#lastPost

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #1 : 02.10.20 - klo:18:01 »
On se kuulkaas valtavaa olla körttiläinen näinä päivinä. :)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #2 : 02.10.20 - klo:18:22 »
Mikä körttiläisenä olemisesta tekee valtavaa muihin verrattuna ja juuri näinä päivinä?


Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #3 : 02.10.20 - klo:19:17 »
Mikä körttiläisenä olemisesta tekee valtavaa muihin verrattuna ja juuri näinä päivinä?
Juuri se, miten körttiläisyys on niin valtavaa juuri näinä päivinä. :)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22048
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #4 : 02.10.20 - klo:21:41 »
Valtava on valtavaa.  :107:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #5 : 10.10.20 - klo:16:40 »
Hetken se kesti.

Kuinka minäkin tyhmä uskoin että rauha ja rakkaus olisi mahdollista.

Täytyy ottaa donpatesta esimerkkiä.

Syysloma foorumilta.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #6 : 10.10.20 - klo:17:02 »

Täytyy ottaa donpatesta esimerkkiä.

Syysloma foorumilta.

Älä vielä.
Tule foorumin Raamattu-piiriin.
Ainakin silloin kauan siten, kun se oli pystyssä, en muista, että siellä olisi koskaan tullut riitaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #7 : 10.10.20 - klo:18:11 »
Toivon samaa Bengt. Olin niin iloinen kun kerroit olevasi paremmassa kunnossa.

Koetetaan ymmärtää toisiamme ! :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #8 : 12.10.20 - klo:19:01 »
Tila, jossa foorumi on jo vuosia sijainnut on tämä nettikeskustelufoorumi ja vuosittaiset körttiseuratapaamiset.
Mitä olemme mieltä, laajentaisimmeko tilaa hivenen ja pitäisimme foorumilaisten yhteistapaamisen netissä, esim Teamsin kautta?
Ei se sen vaikeampaa ole, kuin foorumilla kirjoittelu.
Voisi olla ihan mukava kokemus.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #9 : 12.10.20 - klo:19:09 »
Tuntuu hyvältä äkkiseltään tuo Kössin ehdotus nettitapaamisesta.
Jos sellainen onnistuu, joku hoitaa ja organisoi niin voin käydä moikkaamassa jos osaan.
Ilmeisesti ajoissa sovittava tarkka ajankohta ja linkki jossain avattavissa?

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #10 : 12.10.20 - klo:19:15 »
Minulle ei renkää toimittaa mitään erinomaista, ihan ystävällisesti.  :039:

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #11 : 12.10.20 - klo:19:21 »
Jos sellainen onnistuu, joku hoitaa ja organisoi niin voin käydä moikkaamassa jos osaan.
Ilmeisesti ajoissa sovittava tarkka ajankohta ja linkki jossain avattavissa?

Olen ollut useissa Teams-palavereissa, itse en tosin ole yhtään sellaista avannut enkä tiedä, kuinka se tehdään.
Ei sellaisen tapaamisen avaaminen voi vaikeaa kuitenkaan olla, vaikkaan, että sen oppii 10 minuutissa.
Ainakin minulle linkki palavereihin on tullut järjestäjältä sähköpostin välityksellä.
Jos foorumin ylläpito näkee tällaisen tapaamisen hyväksi, ehdottaisin ylläpitoa organisoimaan sen.
Mikäli siinä on jotain vaikeaa, konsultoin pikkupoikaani ja voin kyllä auttaa sitä kautta asiassa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #12 : 12.10.20 - klo:19:35 »
Olen ollut useissa Teams-palavereissa, itse en tosin ole yhtään sellaista avannut enkä tiedä, kuinka se tehdään.
Ei sellaisen tapaamisen avaaminen voi vaikeaa kuitenkaan olla, vaikkaan, että sen oppii 10 minuutissa.
Ainakin minulle linkki palavereihin on tullut järjestäjältä sähköpostin välityksellä.
Jos foorumin ylläpito näkee tällaisen tapaamisen hyväksi, ehdottaisin ylläpitoa organisoimaan sen.
Mikäli siinä on jotain vaikeaa, konsultoin pikkupoikaani ja voin kyllä auttaa sitä kautta asiassa.

Ei pahaksi ole. Viime kesänä jäi Herättäjä-juhlatapaaminen väliin. Olen ollut vain kutsuttuna tapaamisissa, mutta eiköhän tuo jotenkin saada onnistumaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #13 : 19.10.20 - klo:17:43 »
Hoh hoh anna minun kaikki kestää. Järkeäkin voi käyttää.
http://foorumi.h-y.fi/index.php?action=profile;area=showposts;u=6

Hieman ylimielisyyttä Körttifoorumin ylläpidolta.

PS. Syysloma jatkuu, sivullinen.

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Foorumin tila
« Vastaus #14 : 19.10.20 - klo:17:46 »