Kirjoittaja Aihe: Missä olen "huono"?  (Luettu 8064 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #15 : 29.09.12 - klo:01:44 »
Tämä on tutkittu juttu.   >:(

Minulla on intelligetziassa täydellinen aukko kolmiulotteisen hahmotuksessa ja tämä on tosi.  Se liittyy jotenkin minun aivovammaani ilmeisesti. En ikinä tajunnut miten ne kamat on siellä välikorvassa, vasarat ja alasimet ja putket...   Minut  (ja potilaat!!!!!!!)    pelasti tietty sormien herkkyys eli minä aistin jostain ihme syystä milloin tippa on suonessa kanyyleineen eikä ohi, pitkä neula selkäydinpunktiota tehdessä läpäisee kovakalvon, tärykalvopistoa tehdessä mis menään samoin olin aikanaan terveysasemalla se ainut joka osasi kunnolla maksiollaaripunktion. ...   minä tunsin ne kudoksen muutokset sormiini.

Se oli hyvin hämmästyttävää itsestäni, sillä surffasin sokean tavalla, ja naps, olin ryhmäni paras... mitään en tajunnu... siis kuin silmillä niinkuin toiset. 

Mutta se on ikävää, ja ilmeisesti samaan liittyy että eksyn hyvinkin helpoissa paikoissa, kerran Joensuussa melkein itkin,. kun ruutukaava-alueella en löytäny maistraattia.  Piti joku paperi viedä, ja neljä tuntia ja 8 ihmiseltä kysyin tietä.

En osaa pitää kotona järjestystä ja siinä vois ryhdistäytyä. Ei siivo tule siivoten vaan pitäen, jotain lukee siskon kaapin ovessa keittiössä, ja minä voisin laittaa saman tien roskat aina roskikseen ja noin.   Tiskaus leipoessa sujuu oikein hyvin jostain syystä, pesaisen saman tien tavaran jota en tarvii. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #16 : 29.09.12 - klo:11:38 »
1. matematiikka
2.avaruudellinen hahmottaminen - ei toivoakaan arkkitehdin tai insinöörin urasta
3. raamattupiirissä en saa suutani auki ja keksi mitään sanottavaa (eilen illan raamattupiirissä sen taas sain kokea).

myyrä

  • Vieras
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #17 : 29.09.12 - klo:14:56 »
2.avaruudellinen hahmottaminen - ei toivoakaan arkkitehdin tai insinöörin urasta


Tuo se minullekin vaikeinta oli insinööriopinnoissa. Onneksi en yrittänytkään väkisin punnertaa läpi. Kappaleen piirtäminen eri tasoissa oli toivotonta - piirtelin mieluummin aurinkoja  :eusa_angel:

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #18 : 29.09.12 - klo:17:02 »
Minulla taas pätkii kuormittuneena sanamuisti.
Kuvamuistini on pikkuisen parempi.
Olen päässyt matemaattisista ja avaruudellisista pääsykoetehtävistä läpi
suunnittelu-asistenttilinjalle mutta kävin sähköalan.
Elämä on kemiaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #19 : 29.09.12 - klo:17:07 »
Tuo se minullekin vaikeinta oli insinööriopinnoissa. Onneksi en yrittänytkään väkisin punnertaa läpi. Kappaleen piirtäminen eri tasoissa oli toivotonta - piirtelin mieluummin aurinkoja  :eusa_angel:

Koska tuo on minunkin Akilleen kantapää voin kertoa, että teletekniikassa ja tietotekniikassa yleensä tuo ei ole ongelman, vaan kuvat ovat kaksitasoisia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #20 : 29.09.12 - klo:17:57 »
Juu, tietokonetekniikassa ja varsinkin internetohjelmoinnissa olenkin sitten pärjännyt paremmin. No, internetohjelmoinnissa olen huono toistosilmukoiden (for, while) ja merkkijonojen tarkistamisen kanssa kyseisillä funktioilla. Toisaalta aika ison kasan ohjelmointiratkaisuistani PHP-kielellä olen saanut toimimaan if-else -rakenteilla.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #21 : 30.09.12 - klo:00:40 »
^Olen huono kehumaan itseäni työnantajille niin että saisin töitä... Nuo silmukat kyllä sujuu, mutta milläs mä saisin ne uskomaan sen?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #22 : 30.09.12 - klo:08:31 »
^Olen huono kehumaan itseäni työnantajille niin että saisin töitä... Nuo silmukat kyllä sujuu, mutta milläs mä saisin ne uskomaan sen?

Lehdessä oli päivä pari sitten 10 pahinta virhettä työpaikan hakijalta. Minusta ne olivat relevantteja. Tärkeintä on että annat luotettavan kuvan siitä, että luotat itseesi ja olet varma selviytymisestäsi tehtävässä. Lisäksi ei saa kysyä turhia, vaan pitää luottaa työnantajaan. Kysy vain milloin voin aloittaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #23 : 30.09.12 - klo:12:57 »
Lisäksi ei saa kysyä turhia, vaan pitää luottaa työnantajaan.

Millaiset kysymykset ovat turhia? Kysymyksilläni koetan omasta puolestani luodata sitä, olemmeko työpaikka ja minä toisillemme sopivia. Vähän kuin puolison etsintää, ei siinäkään kaikkiin voi luottaa.

Mitä noita haastattelukäyttäytymisohjeita olen lukenut niin  jonkinasteinen uteliaisuus firmaa ja oma toimenkuvaa kohtaan olisi suotavaa. Oletko (entisenä työnantajana) tästä eri mieltä?
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #24 : 30.09.12 - klo:15:42 »
Millaiset kysymykset ovat turhia? Kysymyksilläni koetan omasta puolestani luodata sitä, olemmeko työpaikka ja minä toisillemme sopivia. Vähän kuin puolison etsintää, ei siinäkään kaikkiin voi luottaa.

Mitä noita haastattelukäyttäytymisohjeita olen lukenut niin  jonkinasteinen uteliaisuus firmaa ja oma toimenkuvaa kohtaan olisi suotavaa. Oletko (entisenä työnantajana) tästä eri mieltä?


En ole eri mieltä. Minusta on pakko luottaa työnantajaan sillä epäilevyys tulkitaan sinulle epäedullisesti. Toisekseen et pysty sitä haastattelussa selvittämään luotaamalla. Ainoastaan annat itsestäsi epäselvän kuvan. Sinä olet siinnä tilanteessa myynnissä et ostamassa. Pääsee sieltä pois jos kyseessä on onneton tapaus. Tärkeintä on päästä sisään näyttämään kykynsä. Kerran minulta kysyttiin, että saako täällä esittää rakentavaa kritiikkiä. Vastasin jyrkän ei. Selitin pikkuisen, että kritiikki on turhaa, mutta ehdotukset miten asian voi tehdä paremmin tai fiksummin ovat aina tervetulleita. Älä ole ujo kehumaan itseäsi kuin kauppias tavaraa, mutta varo ylpeyttä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #25 : 01.10.12 - klo:09:57 »
Pesäpallon pelaamisessa: En osu palloon, en saa palloa kiinni enkä juokse pesälle tarpeeksi nopeasti. Pallon syöttäminenkin on vähän niin ja näin.

Unohdin vielä sen pallon heittämisen, ei mene pitkälle eikä siihen suuntaan, mihin on aikomus heittää.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #26 : 01.10.12 - klo:10:17 »
Unohdin vielä sen pallon heittämisen, ei mene pitkälle eikä siihen suuntaan, mihin on aikomus heittää.
Tuo on hyvä tietää. Kun sanot, että se on kivenheiton päässä tuohon suuntaan, että osaa silloin lähteä päinvastaiseen suuntaan eikä tarvitse mennä etäälle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #27 : 01.10.12 - klo:20:43 »
Joskus kun pitäisi jokin asia sanoa hyvin suoraan niin se ei aina ole mulle helppoa.
Saatan kierrellä ja kaarrella ja pelkään että voin loukata.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #28 : 04.10.12 - klo:23:51 »
Vaikea sanoa "EI" silloin kun niin pitää tehdä. Pinna katkeaa liian herkästi.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Missä olen "huono"?
« Vastaus #29 : 12.10.12 - klo:20:06 »
olen tosi tosi huono pitämään tavaroita järjestyksessä  :icon_sad:

mikähän neurologinen sairaus se voisi olla ?
 joku kirjainyhdistelmä siihenkin pitäis keksiä.... EOLTP-syndrooma (ei osaa laittaa tavaroita paikalleen)
 ja sitten siihen saisin lääkkeen
ja johan alkaisi tavaroille löytyä paikka  :109:
Herra armahda.