Kirjoittaja Aihe: Jos voidaan kirjoittaa täällä  (Luettu 4218 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Jos voidaan kirjoittaa täällä
« : 27.11.22 - klo:15:03 »
Laitoin linkin vanhojen Siionin virsien englanninkielisen käännöksen sijainnista, koska useampi valitti minulle, ettei se löydy HYn sivulta. Se on kyllä siellä.
Tuli kiitosta siitä, mutta viisveisaaja huomautti, että narsisti saikin äänensä kuulumaan. Ylläpito ei puutunut tähän eikä kukaan muukaan kolmen päivän aikana. Lopulta kirjoitin, että ylläpito saisi hoitaa asiaa ja tein ilmoituksen myös ylläpitoon. Tuloksetta. Sen sijaan, sain vihamielisiä posteja Penalta, Riitalta, ja Leenalta. Riitta valehteli, että henkilö oli siitä pyytänyt anteeksi ja Leena antoi kiitokset rakkaalle viisveisaajalle. Ei kukaan teistä ole voinut puolustaa minua, kuten tavallista. Eikä tarvitseekaan, vaikka se olisi estänyt minua puutumasta asiaan.
Teidän täytyy ymmärtää, että niin vähäpätöinenkin kuin asia teistä tuntuu, täällä ei kirjoiteta minusta, että olen narsisti, kun ilmoitan kommentoimatta linkin. Tai jos sen tekee, tulee olemaan seuraumuksia. Jos HY ei pysty neuvomaan körttifoorumia, niin seuraumus on se, että käännökset lähtevät niidenkin sivuilta.
Tämä tilanne on valitettava, mutta se on teidän, foorumin ylläpidon, luoma. En tarvinnut nostaa ääntä kuuden ensimmäistä vuotta, joten osatte olla kunnolla kun haluatte. Halu vain teiltä puuttuu.
Jään nyt odottamaan, ottaako HY teihin yhteyttä ja sovitteko järkevän ratkaisun. Mutten jätä asiaa. Joko käännökset saavat olla rauhassa ja olette vaiti minusta, tai ne poistuu teidän käytöstä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #1 : 27.11.22 - klo:19:34 »
Sen sijaan, sain vihamielisiä posteja Penalta, Riitalta, ja Leenalta.

Jos kirjoitin jotain 'vihamielistä', se kohdistui Viisveisaajaan.

Poissa inehmo

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 15
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #2 : 27.11.22 - klo:21:24 »
Näin satunnaisena kävijänä tämä "keskustelu" vaikuttaa aika erikoiselta. Kokonaisuutta ei saa oikein hahmotettua, kun ketjuja suljetaan. Se lukittu ketju, josta tämä aihe näytti saaneen taas tulta alleen oli varsin iloinen, kunnes "sivullinen" heitti mukaan kyynisen kommenttinsa. Kukaan ei siihen näyttänyt reagoineen. Minusta siinä ilmeni ilkeitä sävyjä. Kaikki vaan ne ohittivat, tai rullasivat ohi. Sitten ketju lukittiin.

Eri ketjuja selaillessani vastaan tuli seuraava:
Lainaus
viisveisaaja jopa lupasi ottaa pari kolme kaveria mukaan ja läksyttää minua kotona. Ylläpito vaivihkaa tuhosi todistusta siitä muutaman päivän sisäällä

Tämä on väärin. Jos näin uhkaillaan, niin Thomasin reaktio on aivan ymmärrettävä.

Luin tänään uutisen, missä kerrottiin että kadulla apua tarvitsevalle ei kehdata edes tarjota apua, kun pelätään sen olevan noloa, että jos hän ei sitä tarvitsekaan, niin ollaan häiritty turhaan. Eikä tuntemattomille saa hymyillä. Kiusaamiseen ei uskalleta puuttua. Noloa on kyllä seurata passiivisena vierestä.
« Viimeksi muokattu: 27.11.22 - klo:21:36 kirjoittanut inehmo »

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #3 : 27.11.22 - klo:22:31 »
En ole pitkään aikaan sulkenut keskustelua muulloin kuin niiden lähestyessä 150 vastauksen kriittistä rajaa. Silloin viimeiseksi viestiksi kirjoitan "jatkuu jossakin".
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa inehmo

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 15
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #4 : 27.11.22 - klo:23:39 »

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #5 : 28.11.22 - klo:03:01 »
En ole pitkään aikaan sulkenut keskustelua muulloin kuin niiden lähestyessä 150 vastauksen kriittistä rajaa. Silloin viimeiseksi viestiksi kirjoitan "jatkuu jossakin".
Eilen suljit ketjun, kun et viitsinyt tehdä ylläpitotyötäsi foorumin sääntöjen mukaisesti. Eikä ollut tapasi mukaan "jatkuu jossakin."
Asia on yksinkertaisesti niin, että käänsin virret ystävällisenä eleenä v 2014 ja meni kuusi vuotta ennen kuin körtit reagoivat, ja reaktio on ollut suorastaan helvetillinen. Mutta jos kuitenkin olen ymmärtänyt väärin annetaan HY sanoa viimeisen sanan ennen kuin tuhoan virret ja vien oikeuteen jokaisen, joka käyttää niitä missään muodossa.
« Viimeksi muokattu: 28.11.22 - klo:03:07 kirjoittanut Thomas McElwain »
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #6 : 28.11.22 - klo:03:12 »
Ei ole ollut minulla tapana kirjoitella tänne sen jälkeen kuin virret poistettiin. Tämäkin kerta tulin vain laittamaan linkin, koska sain useita sanomia, ettei virsiä löydy HYn sivulta.
Virret poistettiin raskain sydämin jo aikaisemmin, koska tämä foorumin ylläpito on täysin asiaton niinkuin osallistujatkin. Se, ettei voi rauhassa kääntää virsiä ystävällisenä eleenä, laittaa ne nettiin, poistaa ne tarpeen mukaan, laittaa ne toiseen sijaintiin, ja ystävällisesti laittaa linkin jos on tarpeellista, ei valitettavasti puhu hyvää herännäisyyden puolesta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #7 : 28.11.22 - klo:03:32 »
Miten sinua voisi puolustaa niin, että sen tunnistaisit ja tunnustaisit? Viisveisaajan narsismiviitaukset on joukolla todettu asiattomiksi.
Sanoin selvästi suomenkielellä. Olisi pitänyt asiallisesti ja ystävällisesti huomautta viisveisaajalle, että narsismiviitaukset ovat asiattomia.
En tosiaan ymmärrä mitä on joukolla todettu muuta kuin että sinä reagoit siihen josta kielitaidoton ulkomaalainen ei saanut tolkua, mutta inehmo ilmeisesti suomalainen ei pitänyt sävystä; Riitta kauhisteli miten hirveä olin kun pyysin ylläpidon apua ja valehteli viisveisaajan pyytäneen anteeksi; ja Leena julisti viisveisaajan rakkaaksi ja moitti minua jankuttamasta.
Jankutan kyllä tämän räikeän epäoikeuden edessä. Tiedän, että jankuttaminen on suomalaisille ainoa synti, mutta totean myös, että Jumalan Sana on paljon pitempi kuin minun postit ynnä virsien käännökset konsanaan, joten Jumala voittaa minut reilusti jankuttamisessa pahuutta vastaan.
Narsismiviittaukset ovat vain viisveisaajan jatkoa siitä, mitä olette viljelleet yhteisvoimiin jo vuosikausia: minä muka käänsin virret alusta asti etsien kunniaa, rahaa, asemaa, ja kultajalustetta yms. sellaisten, joten pitää körtti vaatimattomuuden nimissä murskata minua mahdollisimman rumalla tavalla, että löytäisin oikeata alhaista tietä eteenpäin. Ilmoitan, että olen ollut koko elämäni yliopiston myyrä humanistisella tiedekunnalla ja käänsin virret samasta syystä kuin käänsin aikanani turkkilaiset alevivirret, jotka ovat olleet netissä yli 30 vuotta ja tähän asti musliimit eivät ole tarvinneet hyökätä kertaakaan. Minä olen sama kääntäjä, mutta körtit ja musliimit poikkeavat huomattavasti toisistaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #8 : 28.11.22 - klo:04:29 »
Riitta voisi hiljaa podiskella, oliko se oikein valehdella eilen, että viisveisaaja oli pyytänyt postistaan anteeksi. Nimittäin, anteeksipyyntö ei löydy. Tosaalta, sitä ei tarvitsekaan, en ole ainakaan itse toivonut enkä odottanut sitä. Sensijaan, odotin rehellisyyttä ja asiallista toimintaa sekä häneltä että ylläpidolta, jota oli turhaa odottaa. Olinpa hölmö.
Ymmärrän, että mielestänne on lupa valehdella, koska minä olen muka anteeksipyynnön velassa. Anteeksi vaan, en ole anteeksipyynnön velassa. Olen käyttänyt kovempaa ja kovempaa kieltä, mutta te ette tunnu ymmärtävän sitäkään kieltä, jota olen kopioinut teiltä ja ystäviltänne, ja jota tuomitsette minun suussani ja rakastatte panettelijoiden suussa (tai ette ainakaan silloin valittaneet tai vaatineet anteeksipyyntöä kun p-sanoja käytettiin minusta). Nimittäin, on sopimatonta julkisella foorumilla vainota ihmistä, joka on ystävällisenä eleenä kääntänyt siionin virret, olipa vanhat virret kuvottavia tai ei. Laiton vapisten linkin tänne, koska se tarvittiin. Ihmiset pyysivät tietoa. Hyppäsitte taas hyökkäämään siitäkin samoilla vanhoilla satanallisilla (on tarkka sana eikä kiroilua) syytöksillä: käänsin muka narsisismin nimissä, siis, etsien rahaa, kunniaa, asemaa, kultajalustetta jne. niin kuin olette väittäneet täällä jo vuosikausia ja yhteisvoimin. Tartuitte ilkeydessänne tilaisuuteen, yrittäen murskata ihmisen, joka oli tehnyt hyvän (vaikkei välttämättä tärkeää) työn ystävällisenä eleenä. En tosianikaan ole anteeksipyynnön velassa, niin tämä tekosyy valehteluun on tosi virheellinen.
Seppo Samilan valehtelu tässä ketjussa on niin räikeää, että olisin ymmälläni jos puolustuskykyni ei olisi niin voimakkaasti kehittynyt körttifoorumilla.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #9 : 28.11.22 - klo:04:43 »
En ole pitkään aikaan sulkenut keskustelua muulloin kuin niiden lähestyessä 150 vastauksen kriittistä rajaa. Silloin viimeiseksi viestiksi kirjoitan "jatkuu jossakin".

Aikaisemmin samana päivänä kun Seppo Samila kirjoitti tämän, hän sulki nimenoman ketjun, josta oli kysymys. Siinä oli reilusti vähemmän kuin 150 postia. Siinä ei ole viimeisenä viestinä "jatkuu jossakin," vaan "tämä riittää." Tosiaan, parikin tuntia voi tuntua pitkäksi ajaksi, mutta muut väitteet ovat silkkaa valhetta, jota rajoitetussa kokemuksessani olen valitettavasti oppinut odottamaan eräiltä körteiltä (etten vain menisi narsistisesti yleistämään) sen siionin virsien vainoamisen lisäksi. 
Suokaa anteeksi, kyllä 32 vastausta vaarallisesti lähentää 150.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #10 : 28.11.22 - klo:09:06 »
Eiköhän tämä riitä?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #11 : 28.11.22 - klo:09:09 »
Eiköhän tämä riitä?

Mikset puutunut asiaan viime viikolla, kun se riitti jo silloin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #12 : 28.11.22 - klo:09:23 »
Yleisten foorumisääntöjen mukaan foorumin kuin foorumin ylläpidon ja huollon arvostelu on kiellettyä. Rauhoittukaa ja  huomioikaa tämä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #13 : 28.11.22 - klo:09:34 »
Hohhoijaa!  Sydämellinen ja rakentava ajatusten vaihtaminen piristää aina.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #14 : 28.11.22 - klo:09:36 »
Yleisten foorumisääntöjen mukaan foorumin kuin foorumin ylläpidon ja huollon arvostelu on kiellettyä. Rauhoittukaa ja  huomioikaa tämä

Olen tarjonnut ystävyyttä ja vanhojen siionin virsien käännöksen körteille, niin kumpikaan ei ole kelvannut. Onko pakko sen takia yhtyä puolustamaan väitteen, että se johtuu minun narsisismista, rahanhimosta, jne. edelleen? Ettekö voi jättää asiaa sikseen? Onko pakko tulla tänne julistamaan narsistiksi ja sitten valehtelemaan, että siitä on pyydetty anteeksi ja sen lisäksi se ihminen on rakas mutta minä, kun jankutan kuin Jumala itse Raamatussa, saisin olla hiljaa?
Toimikaa sellaisten kirjoitusten sääntöjen mukaisesti ja minä en kirjoita tänne sanaakaan. Säännöissä on myös kieletty vainoamasta Siionin virsien kääntäjää. Olen tehnyt teistä valituksen HYn päämajaan. Jos eivät pane sinua aisoihin lopultakin, niin käytän viimeisen valtakortin ja vedän käännökset pois niidenkin sivuilta. On ennen kuulumatonta, että joku joutuisi tällaiseen kääntämisen palkkioksi. Ymmärrän, että satunnainen vastustaja on aina netissä, mutta teidän rivien tiivistäminen pahuutta puolustamaan on käsittämätön. Sen sijaan, että käytät kuninkaallista valtaa väärin, kuuntelisit mitä sanon ja miksi olen tästä asiasta tuohtunut. Yritä ymmärtää sensijaan että vain tukisi suutani.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.