Keskustelu > Tapahtumatiedot

Nuorten tapahtuma Henuka!

<< < (2/4) > >>

-JuuSo-P-:
Pulkkamäessä oli todellakin kivaa!  :lol:

jude:
Henuka oli mahtava. Kiitos minun(kin) puolestani kaikille siellä olleille!
Rasisminäytelmä oli hieno (varsinkin se orkesteri, höm höm.) noin kahdessa minuutissa valmistetuksi, vaan kyllä olivat muutkin. Meissä jokaisessa asuu pieni Samuel Beckett...
Ensi vuonna uudestaan!!!!

Sanneli:

--- Lainaus käyttäjältä: "Lento" ---Joo, kyllä ne muutkin menetteli, mutta Meidän esitys oli kyllä paras ,kiitos yksin mahtavan upeiden näyttelijöiden joiden pokka piti ja ilmekään ei värähtänyt...
--- Lainaus päättyy ---


Puhutko sää itestäs monikossa?

Kaikki vaan leikkimään yöllä vaatteet pois -leikkiä! Se on paras! Melkein yhtä hyvä kö jalkaleikki  :lol:

Rheespu:
Pääsin minäkin viimein eilen illalla kotiin. Henuka kun kun oli niin mahtava, että piti lähteä viikoksi Lappiin rauhoittumaan (Valma on muuten loistava vetokoira hiihtäessäkin).

Kiitos vielä kaikille hirmuisesti. Erityisesti järkkäreille, kun tällaisen tapahtuman pystyyn laitoitte! Kyllä Kainuu näyttää edelleen kotiseutuni olevan, vaikka olen muuta yrittänyt väittää.

Toivottavasti Henuka elää ja kasvaa vielä pitkään!

hiekkalapio:


Henukassa oli huippua, ja kyl se meiän shöy oli parSA!! :lol:  :lol: Puhumattakaan mun loistavasta näyttelijän suorituksesta! Ilme ku kivikasvolla!  :lol:  :oops:

Matkaa tosin kerty mullekki sellaset vaivaset 8 tuntii...  :cry:

Toivottavasti porukkaa tulis kuitenki enemmä ens vuonna...  :shock:  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta