Kirjoittaja Aihe: Weisaava ilweilijä  (Luettu 13880 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Weisaava ilweilijä
« : 24.03.06 - klo:13:40 »
Hyvät ystäväkansandemokraattiset nuoret toverit hoi!

Jos ette ole vielä syystä tai toisesta mainosta huomanneet, niin käykääpä h-y:n nuorisotyön sivuilla ja klikatkaa tekstiä Veisaava ilveilijä. Sieltä löytyy aktiviteettiehdotus seuraavan viikon lopulle. Erityisesti kaikenlaisesta luovasta ilmaisusta ja teatterista kiinnostuneille suosittelen lämmöllä.

Ilmoittautua voipi minulle jaakko.linko@h-y.fi.

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #1 : 24.03.06 - klo:14:10 »
Niin ja jatketaan tuota ilmoittautumisaikaa vielä maanantaihin 27.3. saakka, niin kerkiätte kaikki mukaan...

Poissa Rheespu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Möh
« Vastaus #2 : 24.03.06 - klo:16:14 »
Olisi ollut ihana tulla veisaamaan ja ilveilemään, mutta Lapin reissua en ehkä kuitenkaan viitsi perua, joten jää nyt väliin  :(

Onkohan jatkoon mitenkään mahdollista osallistua, vaikkei viikonlopuksi pääsekään?
Hän nosti selkäänsä paperisiivet
-ja lensi pois

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #3 : 24.03.06 - klo:17:42 »
Mää meinasin tulla mutta mulla on oman seurakunnan isoskoulutusviikonloppu samaan aikaan :cry:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #4 : 27.03.06 - klo:14:42 »
Veisaava ilveilijä -tapahtuma siirtyy vähäisen (0) osallistujamäärän vuoksi ensi syksyyn. Projektia ei siis todellakaan haudata, aiheesta kuullaan vielä. Kiva, että jonkinmoista innostusta kuitenkin näyttäisi olevan. Ehkä ajankohta oli nyt vähän huono näin kaiken kevään kiireen keskellä.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #5 : 27.03.06 - klo:18:28 »
Juu, muuten olisin melkoisen varmasti osallistunut, mutta kuten todettua, viikonloput kuluvat oppimisen merkeissä pääkaupunkiseudulla. Pääsiäinen on ainut vapaa viikonloppu koko keväänä, kesäkuussa saakin sitten lukea täyspäiväisesti ennen pääsykokeita...

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #6 : 28.03.06 - klo:13:26 »
Olisin kyllä ollut minäkin kiinnostunut, mutta aika ei minullekaan sopinut.
Kokonaisuus vaikutti erittäin mielekkäältä. Dario Fon monologeja olisi lopultakin kiva kuulla ja nähdä, kun ne jo muutamasti on ohi menneet.

Toivottavasti syssymmällä paremmin!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #7 : 25.08.06 - klo:12:37 »
Veisaavan ilveilijän uusi tuleminen tapahtuu 26.-28.1.2007. Ilmoitus HY:n sivuilla, tästä suoraan.

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #8 : 07.11.06 - klo:10:36 »
Weisaava ilveilijä tekee ihan tosissaan toista tulemistaan! Tehkää tekin kaikki tuloanne sinne!

Ikävän kömmähdyksen johdosta tuoreimpaan Ytyyn pääsi luiskahtamaan edellisen Ilveilijän mainos tammikuisen tapahtuman sijaan. Päätoimittaja pahoittelee tapahtunutta virhettä. Älkää siis hätääntykö vieläkään siitä, että "nytkö se jo meni", vaan tulkaa runsain joukoin paikalle AHOLANSAAREEN 26.-28.1.2007!

Oikianlainen mainos ja ilmoitus on luettavissa h-y:n nuorisosivuilta. Suora linkki Liisan viestissä tuossa yläpuolella.


Terv. Weisaava nuorisosihteeri

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #9 : 02.01.07 - klo:14:31 »
HUOMIOHUOMIOHUOMIO!!

Opiskelijat, nuoriso, ilveilijät, veisaajat hoi!

Aholansaaren Weisaava ilveilijä -tapahtuma (26.-28.1.) kaipaa vielä lisää ilmoittautujia toteutuakseen. Älä siis surkuttele jo mennyttä viimeistä ilmoittautumispäivää vaan häpeilemättä mattimyöhäsenä mukaan vaan! Mahdollisimman runsaat ja pikaiset ilmoittautumiset osoitteeseen nuoriso@h-y.fi.

Tervetuloa!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #10 : 04.01.07 - klo:12:32 »
Olenko mää ilimottautunu? Minen muista :-k
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #11 : 04.01.07 - klo:13:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Olenko mää ilimottautunu? Minen muista :-k


Et ole ilmoittautunut ainakaan minulle tulleiden sähköpostien mukaan. Laitapas ilmoittautumisviestiä tulemaan nuoriso@h-y.fi -osoitteeseen.

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #12 : 04.01.07 - klo:23:08 »
No toivottavasti minäkin olen ilmoittautunut, ainakin näyttäisi sähköpostissa olevan lähetetyissä, mut toivottavasti on tullu sit perille.  :wink:
Jemina

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #13 : 23.01.07 - klo:01:34 »
Onko Ilveilijän toimintaan mahdollista osallistua / tutustua missään myöhemmin? Kiinnostais lujasti, mut talous ei meinaa antaa myären. On meinaan aika sualasta jos aikoo starista Saareen ja sit vielä pitäis maksaa jotain itse tapahtumastakin.

Tulipa mieleen, että VR:n ja bussiliikenteen tuista vois osan maksaa suoraan HY:lle tapahtumien hintojen laskua varten. Ottaiskohan tulta, jos laittais Arkadianmäelle ehdotusta?
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Liisu

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Weisaava ilweilijä
« Vastaus #14 : 23.01.07 - klo:20:11 »
onko joku menossa kyseiseen tapahtumaan oulun tienoilta? tarvitsisin matkakumppanin porukoiden innokkaan "sinä et matkusta yksin junalla tuntemattomaan paikkaan" -lausahduksen takia.