Kirjoittaja Aihe: Tänään 27  (Luettu 28954 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Tänään 27
« : 01.10.14 - klo:12:19 »
Uimahallireisu tehtynä, hyvin jaksoin tunnin ohjelmani  :023:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 27
« Vastaus #1 : 01.10.14 - klo:12:35 »
Minä kävin kaupassa ja kirjastossa.
Taas on vino pino teoksia kuukaudeksi tutkittavaksi. :eusa_angel:
Lukeminen kirjoittamisen ohella on aina ollut mun juttujani.
Niihin ei koskaan väsy.
tai no ei niitä kaiken aikaa lue ja tutki mutta aina kun soppelia aikaa on niin johan taas.
Ihana aurinkoinen paistaa nyt juuri ja jo ajellessani.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 27
« Vastaus #2 : 01.10.14 - klo:12:59 »
Illaksi odotellaan vieraita. Huomiselle on jotakin jo suunniteltu. Täällä on todella hieno sää. Väistyin tähän paikkaan, kun en kerkiä toisaalla. Minulla unohtui kirjat Ouluun, mutta on täällä kirjoja, lukemista piisaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Tänään 27
« Vastaus #3 : 01.10.14 - klo:14:45 »
Olisi ihana ulkoilusää, mutta venäytin eilen nilkkani lievästi, joten ehkä parasta on tänään vain lepuuttaa jalkaa sisätiloissa  :icon_sad:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 27
« Vastaus #4 : 01.10.14 - klo:15:38 »
Siis...aivan mahtava ulkoilusää...olin äsken sentään tunnin ulkosalla ruohoa leikkaamassa ja hetken
terassilla istuskellen.  :eusa_angel:
Harmi vaan kun pyöräni huollossa enkä tiedä koska saan...yritin kyllä eilen kiirehtiä ja sanoin että
pyöräilykausi olisi parhaimmillaan.  :023:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 27
« Vastaus #5 : 01.10.14 - klo:15:55 »
Hyvältä tuntuu kirja Sariolan Yrjöltä nimi on Ehjäksi hoida.
Samoin hiukan lukenut Armoherätys kirjaa, sitä olen aiemminkin lukenut.
Ja vähän psykologista perus settiä ilokseni ja ajatuksieni virkistykseksi.  :kahvi:
Sää jatkuu aurinkoisena edelleen.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Tänään 27
« Vastaus #6 : 01.10.14 - klo:16:01 »
Käytimme Themistä eläinklinikalla. Veri- ja virtsakokeet otettiin, virtsakoe annettiin kotipihassa pitkävartiseen löylykauhaan.
Sydämen sivuääni on pahentunut ja eläintautien sydänspesialisti tutkii ensiviikolla Themiksen. Hän on kuulema italiaissyntynen ja asuu Helsingissä. Tämä naislääkäri klinikalla on bulgarialainen, mutta puhui suomea kohtalaisesti.
On ilo todeta, että eitä palvelevat ystävälliset maahanmuuttajat. Onhan koirakin ranskatar.

Sitten pokkesin Instrussa ruuvauttamassa lukulasieni sangan mikä irtosi runsaan neljän kk:n käytön jälkeen.
Palvelu oli suomalaissyntyistä.

Kolmas satsi ( n. 4 ltr. ) omenahilloa on jäähtyässä. Enempää en tähän päivään jaksa.  Kukkapenkki ja pyykkien jälkiselvittely siirtyy huomiseen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 27
« Vastaus #7 : 01.10.14 - klo:16:05 »
Päivä kerrallaan voimien ja jaksamisen mukaan, näinhän kai pitäisi tässä iässä olla.
Mulla on kai tapana liikaa hurseltaa...no en tiedä...tai liian vähän ja tylsistyn... :017:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 27
« Vastaus #8 : 01.10.14 - klo:16:07 »
Toivotaan Themikselle toipumista.
Lemmikkien suru ja kipu on omaa surua ja kipua, niihin niin kiintyy ja ovat niin rakkaita.

Mulla oli joskus unkarilainen hammaslääkäri, mies ja kyllä oli ystävällinen ja kätevä.
Oikein hyvä palvelu.
Samoin eräs minua hoitanut lääkäri virolainen ja miten ystävällinen ja ihana, muutti vaan pois paikkakunnalta, harmi.

Sitten erän kaupan kassalla kauan palvellut finippiiniläinen nainen, pieni, sievä ja suloinen ja aina ystävällinen.
Ja tekee paljon käsitöitä, kauniita myyntiin.
Ja myös mustikoita ja puolukoita myy.
Ahkera ihminen.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 27
« Vastaus #9 : 01.10.14 - klo:16:09 »
Ai  niin ja kun pojalle tehtiin pienenä allergiatestejä ja muuta siihe liittyvää kartoitusta niin keskussairaalassa oli irakilainen lääkäri.
Miellyttävä hänkin, muistan hyvällä vaikka on aikaa...niin hyvät kohtaamiset ja muistot lämmittävät vuosienkin jälkeen. :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 27
« Vastaus #10 : 01.10.14 - klo:16:13 »
Kyllä täälläkin vierasmaalaisiin lääkäreihin törmää.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 27
« Vastaus #11 : 01.10.14 - klo:16:21 »
Minuakin hoiti Karjalan oblastista kotoisin oleva lääkäri. Antoi peninsilliinikuurin sanoen "ei tehotu, jos on virusta". Jätin reseptin hyllylle. Olin kipeä.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 27
« Vastaus #12 : 01.10.14 - klo:16:25 »
Viruksiin ei oikein taida tepsiäkään kuuri toisin kuin bakteeriperäisiin infektioihin.

Ai niin, molemmilta pojilta poisti virolainen mieslääkäri luomen.
Kävi näppärästi homma kyllä.
ja tikkasi 7 tikkiä tytön sormeen kun sai sen autotallin ovesta joka oli hiukan ruosteessa siitä sellaisesta kohtaa...ööh, en osaa sanoa mistä. :icon_eek: mutta sai avun samaiselta virolais tk-lääkäriltä nopsasti.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Tänään 27
« Vastaus #13 : 01.10.14 - klo:17:08 »

   Minnuu punkteeras vuosi sitten irakilainen (?) lääkär.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 27
« Vastaus #14 : 01.10.14 - klo:17:12 »
Niinpä, mies Nilsiästäkin heräsi. Tervetuloa Hermannin nuorisoseuraan!