Kirjoittaja Aihe: Tänään 2  (Luettu 25900 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Tänään 2
« : 22.10.12 - klo:23:51 »
Vielä kerkiän tänään jatkamaan tänään katkaistua edellistä tänään aihetta.
Olipahan meikäläisen mittapuun mukaan vaiherikas päivä.
Aamupäivällä vesijuoksua ja uintia. Altaalla vaimo keksi ehdottaa että lähdetään käymään Helsingissä
askarteluliikkeessä, vähän aikaa nieleskelin ja ajattelin että mitenkähän, ehtiiköhän, illalla taloyhtiön
kokouskin. Päädyin kuitenkin siihen että on viisasta ja terveellistä suostua, olen ollut niin paljon yksin
menossa. No, oli ihan hyvä ja onnistunut reisu, hyvä ajokeli, ainoa että en tykkää ajaa Helsingin keskustassa,
varsinkaan etsiä pysäköintipaikkoja (vierastan maan alla olevia halleja), sitten kun paikka vihdoin löytyy,
en tiedä missä ollaan...tänään kävi niin että vaimo kysyi paikallisilta kulkijoilta sillä välin kun minä olin
parkkimittarilla.
Nyt tarina loppuu että ehdin saada tänään lähtemään.
Hyvää yötä!


myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #1 : 23.10.12 - klo:00:32 »
Altaalla vaimo keksi ehdottaa että lähdetään käymään Helsingissä
askarteluliikkeessä, vähän aikaa nieleskelin Päädyin kuitenkin siihen että on viisasta ja terveellistä suostua



Eiköpähän ollutkin terveellistä suostua  :icon_wink:

*

Minä olen huppelissa  :D

Yötä, körttikullat  :003:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään 2
« Vastaus #2 : 23.10.12 - klo:07:07 »
Heräsin vartin yli kuusi. Koira piti ilometeliä, sillä Lotta ja Martta tuotiin aamuaikaiseen hoitoon meille. Siinä meni minulla vähän aikaa heräillessä, onneksi oli kahvi valmiina. Äkkiherätys on minulle vaikea. Ennen ei ollut.
Nyt tytöt katsovat vaarin kanssa Pikku-Kakkosta. Kun olen virkeytynyt alamme askarella. Ostin eilen tarvikkeita lasten saksista alkaen, helmiä, muovailuvahaa, teippiä, liimaa. Munakoteloita ja paperirullien pohjia on säästettynä. Ja tusseja on. Niiden käyttöä täytyy vahtia. Tapetit voi mennä uusiksi jos silmä välttää.

Eilinen sujui aivan hienosti. Tänä aamuna Martta oli ollut jo kotona hyvin vihainen ja se jatkui täälläkin, mutta vaarin syli hänet lepytteli.
Nyt lähden minäkin leikkimään. :062: :061: :057:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Tänään 2
« Vastaus #3 : 23.10.12 - klo:09:14 »
Minä olen nyt lomalla! Katri varasi mökin keskeltä metsää pikku saaresta purojen ja järvien yltä. Tämä on seudun korkein paikka. Nukun ja leipään, kirjoittelen ja luen, syön ja juon, lämmitä saunan ja kylien, kävelen ja sienestän  jne... istumpa  tahi nousen.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään 2
« Vastaus #4 : 23.10.12 - klo:10:15 »
Vaikuttaa kovasti paikalta missä Matti oli nuorukaisena kuorimassa propseja. Se oli Luhankaa se. Olen käynyt sillä paikalla. Laivarantaan ei ole muistaakseni kovin pitkä matka.
Virmailastakin kai löytyy korkeita mökin paikkoja?

Hyvää lomaa !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #5 : 23.10.12 - klo:11:27 »
Vähäsen höntti olo ja tämä päivä meneekin kai sisällä oleiluksi - mitä nyt lähisiwassa täytyy pistäytyä.

Sain perjantaiksi ajan influenssarokotukseen, vaikka oman sukunimeni kirjaimet ovatkin vasta myöhemmin vuorossa. Syynä se, että biolääkkeen tiputus osuu sille viikolle ja ne ei käy luultavasti oikein hyvin yhteen. No sen lääkkeen takia rokotus täytyy ottaa. Rokotuksen vaikutuksesta lääkkeen vaikutukseen ei ole tarpeeksi tietoa, joten koekaniineita tässä ollaan.

Muuten Remicade on loistolääke!

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 2
« Vastaus #6 : 23.10.12 - klo:11:47 »

Vähäsen höntti olo ja tämä päivä meneekin kai sisällä oleiluksi - mitä nyt lähisiwassa täytyy pistäytyä.


 :003:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Tänään 2
« Vastaus #7 : 23.10.12 - klo:12:09 »

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 2
« Vastaus #8 : 23.10.12 - klo:12:33 »

 

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 2
« Vastaus #9 : 23.10.12 - klo:15:04 »
Olen kiitollinen tästä päivästä ja jokapäiväisestä leivästä, vaatteista ja kaikesta tarvittavasta.
Ja uskon lahjasta Vapahtajaan ja hänen hyvyyteensä. :109:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään 2
« Vastaus #10 : 23.10.12 - klo:15:09 »
Rakastan jälkikasvua, olen kiitollinen heistä, etenkin näistä pienimmistä. Nyt olen kuitenkin kahden hoitopäivän jälkeen ihan "naatti", nahistunut sellainen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 2
« Vastaus #11 : 23.10.12 - klo:15:18 »
Illalla vaihteeksi opiskelemaan taloyhtiöiden kuvioita.
Kuutta pientä rivitaloyhtiötä yritän hoidella.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Tänään 2
« Vastaus #12 : 23.10.12 - klo:17:35 »
Naapuri yllätti eilen pussillisella lähilihaa: hirven paistia. Ei ole hajuakaan mitä siitä voisi tehdä, tai miten- pitää kaiketi ettiä netistä resepti. Kattelin pussia hämmentyneenä ja kysyin, mistä tämä on? toinen varmaan ihmeissään alkaa selittää että täältä läheltä kun tarkoitin että mistä osasta hirveä. :D En viitsinyt tarkentaa. Joskus tulee noita blondihetkiä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään 2
« Vastaus #13 : 23.10.12 - klo:19:06 »
Minä olen käyttänyt sitä kuten naudan lihaa. Vanhaa elukkaa kannattaa kypsentää kauemmin.
Luisesta paikasta soppaa, lihaisemmasta palasia karjalanpaistiin. Pakkasesa olleesta saa käristystä. Paisti on tietysti paisti ja sitä voi maustaa muullakin kuin suolalla ja pippurilla.
Jos sulla on lihamylly, kokeile jauhelihan tekoa. Puolet tai vähän vajaa possua. Hyvät lihapullat tulee.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Tänään 2
« Vastaus #14 : 23.10.12 - klo:20:39 »
Tänään koulua järkytti uutinen ampumistapauksesta, jossa menehtyivät 8. luokan oppilaan erillään asuvat vanhemmat. Molemmat vainajat taitavat olla entisiä oppilaitani. Tarkempia tietoja ei ole vielä saatu.