Äänestys

Minkä merkkinen kännykkä

Nokia
37 (86%)
SonyEricsson/Ericsson
1 (2.3%)
Motorola
0 (0%)
Samsung
1 (2.3%)
Siemens
4 (9.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 40

Äänestys päättynyt: 15.08.05 - klo:17:59

Kirjoittaja Aihe: Mikä kännykkä & liittymä  (Luettu 20629 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #30 : 16.02.07 - klo:17:00 »
Lainaus käyttäjältä: "seppos"
Lainaus käyttäjältä: "Pinni"

Ja liittymää olen vaihtanut kerran, jostain Elisan johonkin Kolumbuksen.


Siis et todellisuudessa vaihtanut kuin hintaa. Ovat molemmat samaa firmaa ja käyttävät samaa verkkoa.


Tämä kyllä tiedossa, kyllähän sen näkee itsekin minne laskunsa maksaa. Liittymätyyppi vaihtui. Hinta ei oikeastaan suuremmin.

Tässä vielä mun kännyn esittely.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #31 : 17.02.07 - klo:21:19 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Nokia 3200. Liittymänä Elisa jotain. Ihan tyytyväinen elisaan, vaikka kaveri haukkuu  :shock:
Vähän yli vuoden on tuo 3200 mulla ollut, ja nyt voisin vaihtaa vaikka Siemensiin... Kun se tilttaa... Mutta jos sen takuuhuoltoon sais niin ehkä se siitä.

No niin eli Siemens löytyy täältä nykyään. Joskus -05 syksyllä tuli ostettua Siemens M65 ja hyvin toimii. Nykyään siinä on pientä kulumaa ja pari näppäintä jumittaa välillä, puhelimen koettua *krhm* kovia. Tykkään kyllä tuosta puhelimesta, kestää, kestää ja kestää. Elisakin vaihtui Kolumbukseen jossain vaiheessa.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #32 : 18.02.07 - klo:00:33 »
Muuten pikkutiedonjyvä jonka varmaan tiedättekin. Jos on tällänen "operattoriuskollinen" ku minä, niin kannattaa joskus soittaa operaattorin puhelinpalveluun ja vaihdattaa itselleen operaattorin halvin liittymätyyppi. Jo sillä säästää pitkän pennin vaikkei jaksaisikaan vertailla eri operaattoreita. Niin ja känny on Nokia 3210 (siis se kai se on, ihan peruspuhelin) ja liittymä Sonera. Aivan oon ollu tyytyväinen, mut nyt oon kyllä mieltynyt skypeen. Se on yllättävän kätevä ja vielä ilmainen.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #33 : 18.02.07 - klo:09:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Hanna"
Muuten pikkutiedonjyvä jonka varmaan tiedättekin. Jos on tällänen "operattoriuskollinen" ku minä, niin kannattaa joskus soittaa operaattorin puhelinpalveluun ja vaihdattaa itselleen operaattorin halvin liittymätyyppi.


Riippuu tietysti minkälaisia palveluja tarvitsee. Itse olen olen Elisan verkossa ja kädessä on Siemens vaihtelun vuoksi. Olen käyttänyt Nokiaa tai oikeastaan Mobiraa siitä lähtien, kun ne oli akun kokoisia. Vaihtelu virkistää. 1990-luvun puolivälissä parhaimmat puhelimet tuli Ericssonilta. Seuraavaksi on tarkoitus kokeilla Motorolaa.
Acta, non verba.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #34 : 18.02.07 - klo:11:04 »
Juu, 2110:n jälkeen ei Nokialta muita merkkejä parempaa ole tullutkaan, eikä tuokaan ollut kuin samaa tasoa muiden kanssa...

Nyt on k610i SonyEricsson, ja loistavasti pelittää. Edellinen kesti armeijankin suht. hyvin, pari kertaa tosin pääsi hieman kastumaan joten ymmärrettäviä ongelmia siitä johtuen oli... Tuon ostin joulun jälkeen, ihan kaupasta ja maksoin vähemmän kuin millä sen nytkään saa. Noita kytkypuhelimia ei oikein viitsi, kaveri makselee pari vuotta laskuja liittymästä ja puhelimesta joita ei enää hänellä ole, kun menivät hukkaan. Niin persaukinen olo ei ole ollut koskaan, ettei vois autoa tankata täyteen tai ostaa kaupasta puhelinta. Tympäseehän se jos tuon hukkaa, vaan saapahan kotivakuutuksesta muutaman kympin ja kaupasta uuden, eikä tartte maksaa sellaisesta mitä ei ole. Elisan verkosta ja palveluista en ole vaihtamassa mihinkään, kun ei muilla parempaakaan. Yhtä huonosti pelasi Sallan korvessa kuin kavereiden DNA:t ja Sonerat.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #35 : 18.02.07 - klo:13:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Hanna"
Muuten pikkutiedonjyvä jonka varmaan tiedättekin. Jos on tällänen "operattoriuskollinen" ku minä, niin kannattaa joskus soittaa operaattorin puhelinpalveluun ja vaihdattaa itselleen operaattorin halvin liittymätyyppi. Jo sillä säästää pitkän pennin vaikkei jaksaisikaan vertailla eri operaattoreita. Niin ja känny on Nokia 3210 (siis se kai se on, ihan peruspuhelin) ja liittymä Sonera. Aivan oon ollu tyytyväinen, mut nyt oon kyllä mieltynyt skypeen. Se on yllättävän kätevä ja vielä ilmainen.


Yhdistelmänä hyvä, mutta Skypellä on rajoituksensa. Tosin se on loistava, kun keskimäärin kaksi lapsista on ulkomailla ja voi puhua ilmaiseksi heidän kanssaan. Sikäläiseen kännykkään voi lisäksi soittaa erittäin halvalla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #36 : 18.02.07 - klo:22:04 »
Lainaus käyttäjältä: "seppos"
Lainaus käyttäjältä: "Hanna"
Muuten pikkutiedonjyvä jonka varmaan tiedättekin. Jos on tällänen "operattoriuskollinen" ku minä, niin kannattaa joskus soittaa operaattorin puhelinpalveluun ja vaihdattaa itselleen operaattorin halvin liittymätyyppi. Jo sillä säästää pitkän pennin vaikkei jaksaisikaan vertailla eri operaattoreita. Niin ja känny on Nokia 3210 (siis se kai se on, ihan peruspuhelin) ja liittymä Sonera. Aivan oon ollu tyytyväinen, mut nyt oon kyllä mieltynyt skypeen. Se on yllättävän kätevä ja vielä ilmainen.


Yhdistelmänä hyvä, mutta Skypellä on rajoituksensa. Tosin se on loistava, kun keskimäärin kaksi lapsista on ulkomailla ja voi puhua ilmaiseksi heidän kanssaan. Sikäläiseen kännykkään voi lisäksi soittaa erittäin halvalla.


Siis tarkoitatko, että Skypen (ostamalla grediittiä?)kautta voi soittaa halvalla ulkomaisiin kännykkäliittymiin. On lähdössä huomenna irlantiin ja saan sieltä paikallisen kännykän, et asia on ihan ajankohtainen mulle
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #37 : 18.02.07 - klo:22:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Hanna"



Siis tarkoitatko, että Skypen (ostamalla crediittiä?)kautta voi soittaa halvalla ulkomaisiin kännykkäliittymiin. Olen lähdössä huomenna Irlantiin ja saan sieltä paikallisen kännykän, et asia on ihan ajankohtainen mulle


Juuri sitä tarkoitin. Ostamiseen tarvitset luottokortin ja 10€:lla puhuu vuoden ainakin meillä. Opasta kavereita ja sukulaisia soittamaan Skypen kautta sinulle. Se tulee halvimmaksi. Minne päin Irlantia menet? Yksi poikani on lähdössä perheensä kanssa työkeikalle Athloneen 120 km Dublinista suoraan länteen ensi kuussa ja ovat ainakin puoli vuotta siellä. Vanhin poika asuu pysyvästi Torontossa, joten Skypelle on meillä käyttöä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #38 : 19.02.07 - klo:00:14 »
Sattumoisin samaan aikaan ja samoilla suunnilla oleilen kun poikasi Seppos. Meen au pairiksi suomalais-irlantilaiseen perheeseen. Kiitos tosi paljon tiedoista, sillä vanhempani hommasivat juuri skypen, mut toistaiseksi on soiteltu vaan skypestä skypeen.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #39 : 21.02.07 - klo:13:26 »
Taidanpa palata Nokian asiakkaaksi. Uusi puhelin hakusalla ja kun hintaa haluan max. 70 euroa, niin jotenkin tuntuu Nokia olevan ainoa, kenellä on varteenotettavia vaihtoehtoja. 1600 tai 1112 voisi olla tuleva puhelimeni.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Maija

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 24
Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #40 : 21.02.07 - klo:18:11 »
Ostin alkuvuodesta elämäni kolmannen kännykän. Sarja 5110, 3310 ja nyt 7360. Ostin lähinnä sen takia, että oli tarjouksessa ja siinä oli niiiin ihana kangasmerkki sivussa. (http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/7360/)

Enää ei saanu navinäppäimistä puhelinta, ihan surku tuli kun on sille oppinu. Tähän puhelimeen toiveena oli radio, kun en omista mitään muuta kannettavaa musiikkilaitetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #41 : 18.11.09 - klo:17:04 »
Känny Nokia 3310 ja koskaan en vaihda uudempaan, ihana karvahattumalli ja Sonera  :023:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #42 : 18.11.09 - klo:19:33 »
Minulla on ollut ”kännykkä” jo neljäkymmentä… vuotta, välillä on linja toiminut hyvin ja välillä katkonaisesti ja välillä täysin mykkä.
Nykyisin kuuluvuus on hyvin voimakas ja operaattorin maksuja ei ole ollenkaan,  :eusa_angel:

Poissa harhailija

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Vs: Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #43 : 19.11.09 - klo:10:23 »
Just tuli hankittua Nokia 2330, koska edellinen kännykkä (mikä se ikinä olikaan, Nokia kumminkin) otti ja hajosi. Takuuta ei tietystikään enää ollut voimassa, joten tuli halvemmaksi ostaa uusi. Siinä on radio ja melko huono kamera. Radiota en ole vielä testannut, mutta ihan kiva lisä - tulee varmasti jossakin vaiheessa käytettyä.

Tämä on toinen puhelin, jonka olen "omilla rahoillani" hankkinut.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Mikä kännykkä & liittymä
« Vastaus #44 : 19.11.09 - klo:11:12 »
työkännykkä on nokia...
wilhelmi niskasen jäljillä