Kirjoittaja Aihe: Tänään 3  (Luettu 31576 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 3
« Vastaus #135 : 07.05.10 - klo:00:51 »
...jäi tekemättä monta tehtäväksi päätettyä työtä,  mutta sain yhden asian melkein loppuun ajattelemisen.  Miksi niitä ei aina voi hoitaa samalla?  Joskus voi!  Jos on viisikin asiaa pahasti kesken ajattelemisen kuolee nälkään ja noh...semmoiseen yleiseen...epäsiisteyteen...ynnä muuta jää tekemättä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Tänään 3
« Vastaus #136 : 07.05.10 - klo:06:03 »
Masentunut ystäväni sai ohjeen huolehtia kolmesta asiasta ja unohtaa muut pahimman syöverin läpi rämpiessään. Ne olivat syöminen, peseytyminen ja nukkuminen. Synkistä syvänteistä selvittyään hän jaksaa taas huolehtia työkseen kokonaisen ihmisliudan asioista. Ohje kannattaa varmaan pitää aina mielessä. Toinen ystäväni unohti syödä tehdessään nuoruuden innolla mielenkiintoista projektia ja pyörtyä kupsahti. Joku tuli kysyneeksi ja kaveri muisti: - Ai niin, syömässä en ole käynyt päiväkausiin.
Liika on tietysti liikaa perustarpeidenkin kohdalla.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 3
« Vastaus #137 : 07.05.10 - klo:13:55 »
Aivan hyvä ohje. Ja jos jokin asia täytyy rauhallisesti ajatella niin sitten täytyy. Suotta varmaan voivotella sitä mikä kaikki olisi "pitänyt tehdä". Tarpeellisia on vähän. -Joskus täytyy jokin niistä tarpeellisista, tai se yksi ainoa, hiljaksiin kuunnella.  Ehkä se sitten pysäyttää rauhoittumaan aivan niinkuin pitikin. Istuu pölyrätti kädessä - pöly ei ole koskaan karannut täältä minnekään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Tänään 3
« Vastaus #138 : 07.05.10 - klo:14:05 »
Viisasta kirjoitusta! :opettaa:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 3
« Vastaus #139 : 07.05.10 - klo:14:46 »
Juu, pitäis oikein perustaa sellanen verkkaisuuden,
tekemättömyyden,
haikailun ja
ikkunasta-tuijottelun kansanliike!
Herra armahda.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22064
Vs: Tänään 3
« Vastaus #140 : 07.05.10 - klo:15:06 »
Pakinoitsija Origo kai oli perustamassa Suomen Oblomov-seuraa, johon pyrkiviltä edellytettiin kirjallinen hakemus. Ne, jotka eivät viitsineet sitä kirjoittaa, otettiin jäseniksi.

Poissa Yvonne May

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
Vs: Tänään 3
« Vastaus #141 : 07.05.10 - klo:15:24 »
Jäi siivoamatta, vaikka eilen vakaasti suunnittelin.  Onhan päivä vielä huomennakin.   :eusa_clap:
Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Tänään 3
« Vastaus #142 : 07.05.10 - klo:19:34 »
Kampaajan jäljiltä ihan tyytyväinen. Parempaa ei näistä
tarpeista saa.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33766
Vs: Tänään 3
« Vastaus #143 : 07.05.10 - klo:20:28 »
Hauskaa. Minäkin kävin keskiviikkona kampaajalla . Nyt on tukka just niin kuin olla pitää. Olen siis tyytyväinen minäkin.

Mutta aamulla kävi taas moka. Olin laittavinani silmätippoja ja tiputinkin hydrokortisontippoja kun ovat melkein samanlaiset pullot jääkaapissa.
Äkkiä kraanan alle huuhtelemaan. Vähän aikaa kirveli, mutta kyllä näillä hyvin näkee.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Yvonne May

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 35
Vs: Tänään 3
« Vastaus #144 : 08.05.10 - klo:15:31 »
Minäkin joudun käyttämään silmätippoja silloin tällöin.  On värikalvontulehdus molemmissa silmissä ja arvaamatta aktivoituu ärhäkästi.  Sen saa onneksi lääkkeellä pidettyä kurissa. 
Sen olen huomannut, että silmät väsyvät helposti.  Vika ei ole laseissa, ne on OK, mutta pitempään lukiessa silmät alkavat "vilistää". 
Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 3
« Vastaus #145 : 08.05.10 - klo:18:04 »
Jäi siivoamatta, vaikka eilen vakaasti suunnittelin.  Onhan päivä vielä huomennakin.   :eusa_clap:

Siivositko?
Minä en.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 3
« Vastaus #146 : 08.05.10 - klo:18:50 »
Siivositko?
Minä en.

Enkä minä, en ees tiskannu  :eusa_whistle:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 3
« Vastaus #147 : 08.05.10 - klo:19:11 »
Enkä minä, en ees tiskannu  :eusa_whistle:

Siinä tapauksessa suljemme tämän täyden ketjun ja aloitamme uuden
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi