Kirjoittaja Aihe: Julkisuudenhakuinen  (Luettu 1620 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Julkisuudenhakuinen
« : 22.11.09 - klo:17:37 »
Julkisuudenhakuinen
Kuinka helpottava onkaan tunne, ettei minun tarvitse erityisesti erottua edukseni ihmisten joukossa ollakseni hyödyllinen tai esittää hyvinkin onnellista persoonaa. Sillä harvat meistä pääsevät kärkisijoille tai saavuttavat ”johtajan” paikkoja.

Iloisesti suoritetut tehtävät, velvollisuuksien täyttäminen, vaikeuksien hyväksyminen ja niistä selviytyminen …  Johtavat siihen että tosiasiassa  … Jumalalle kaikki ihmiset ovat yhtä tärkeitä, todistus siitä … että rakkaus tuottaa hyvän sadon , varmuus siitä… etten enää ole yksin ja eristettynä itseni rakentamassa ”vankilassa”, varmuus… että minulla on paikka Jumalan järjestelmässä – nämä ovat oikean elämäntavan tuottamia tyydytyksen tunteita, joita mikään maalinen mahti tai aineellinen  rikkaus ei pysty minulle korvaamaan. Ei myöskään julkisuus.

Vaikka minun henkilökohtaisen julkisuuden hallinta on nyt ollut hieman, julkisuudenhakuinen  keskustelualueella. On ollut onni ”onnettomuudessa” että olen kiinnittänyt huomiota erään nimimerkin viesteihin(turha tiedustella minulta kuka hän on). Miten viestien määrä on vähentynyt ja niiden sisältö herättää pohdintaa positiivisesti minussa.

Hän on minun ”peilini” tänään, kiitos Sinulle siitä.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Julkisuudenhakuinen
« Vastaus #1 : 22.11.09 - klo:21:15 »
Näyttämö on teidän…  :109:

 :eusa_angel: