Kirjoittaja Aihe: Mielipide herättäjäjuhlista  (Luettu 1786 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Mielipide herättäjäjuhlista
« : 29.10.09 - klo:15:54 »
Herättäjän sivujen etusivulla on linkki tutkimukseen, joka useimmilta on jäänyt huomaamatta. Käykää tutustumassa se on vaivan arvoinen.

http://www.h-y.fi/hjuhlat/hjuhlat2009-kavijakyselyn_raportti.pdf

Lisäkommentteja asiaan voi jatkaa tämän viestin jälkeen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Mielipide herättäjäjuhlista
« Vastaus #1 : 29.10.09 - klo:19:06 »
No olipas positiivisia vastauksia, mutta pikkaisen samaa kun kysyisi autokauppiallta onko autonne hyviä? :icon_cool: :icon_eek:

Onhan se selevä jos kysyy herättäjä juhlilta juhlista, niin suurin osa on körttejä ja he vastaavat positiivisesti. :icon_rolleyes:

Minusta noi negatiiviset eli miinukset voisi kaksinkertaistaa, niin tulisi totuudellisempi kuva juhlista, noin ulkopuolisen koettuna. :icon_wink:

Mutta elkää suuttuko. Itse annan Kympin arvosanan kaikelle muulle siellä paitsi ruualle. :kahvi:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Mielipide herättäjäjuhlista
« Vastaus #2 : 29.10.09 - klo:21:34 »
Eipä voi kun kehua juhulapaikkaa ja sen sisältöä. :023:
Ennen juhulia kökin viikon juhulapaikalla rakentamas. Kökkäporukasta pirettihin kiitettävästi hualta, tarioolu pelas. Ainut mitä kaipasin aamupalalla oli hengellinen ravinto.
Kloppina olin kaharella eläkkeellä olevalla naisopettajalla puutarhatöis aivan Tuamiokapitulin naapuris. Nämä iäkkäät kansankynttilät tituleeras mua nuoreksiherraksi ja kohteli muutenkin englantilaistyylisen arvokkahasti. :eusa_angel:
Erikoosesti jäi miälehen, kun tyäpäivää ei koskaan alootettu ennen aamuteetä ja rariosta kuunneltavaa aamuhartautta ja virttä. Aamuhartauren kuuntelen erelleenkin miälelläni, kun on vaan maharollista.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.