Äänestys

Tuletko Maata näkyvissä -festareille?

Joo!
1 (7.7%)
JOO!
2 (15.4%)
Tottakai, sehän on itsestäänselvyys!
0 (0%)
Hitsinpuikulat, en pääse...
10 (76.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 13

Äänestys päättynyt: 01.11.05 - klo:09:01

Kirjoittaja Aihe: Maata näkyvissä  (Luettu 8484 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Maata näkyvissä
« : 01.11.05 - klo:09:01 »
Eli ketä sinne mun lisäksi on tulossa?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Maata näkyvissä
« Vastaus #1 : 01.11.05 - klo:09:29 »
Sinne pitää mennä tuottamaan tekstiä ja nauttimaan siitä tunnelmasta. Pe-illan messu on ehdoton tapahtuman huippu! Paljon nuoria, jonkin verran meitä aikuisia, ehtoollinen, ei raja-aitoja - se on niin puhutteleva kokeus aina, että en voi kuin ihmetellä.

Teme =)
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Maata näkyvissä
« Vastaus #2 : 01.11.05 - klo:15:33 »
No en kyllä tule vaikka maksettais... Kyllä on touhu siellä sellaista että miettisin kyllä että mihin rahaani tungen. Ensi viikonloppuna järjestetään myös Oulu gospel, jota voisin ennemmin suositella jos pitää jompikumpi näistä kahdesta hengellisestä musiikkitapahtumasta valita.

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Maata näkyvissä
« Vastaus #3 : 01.11.05 - klo:18:42 »
tulisin kyllä, mutta MUTTA KIINA reissuni tulee juuri päälle..
-=DAMN=-

minttu kirjoitteloo

  • Vieras
jee
« Vastaus #4 : 01.11.05 - klo:18:55 »
Menen, ekaa kertaa elämässäni, nyt jo kypsässä iässä.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Maata näkyvissä
« Vastaus #5 : 01.11.05 - klo:19:03 »
joo tuun mutta vaan ko siellä on ihmisiä ketä ei nää usein. musiikki sielä ei oikee innosta
-tottelematon ja paha-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Maata näkyvissä
« Vastaus #6 : 01.11.05 - klo:19:21 »
En tule. Viime vuonna sain tarpeekseni.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Maata näkyvissä
« Vastaus #7 : 01.11.05 - klo:23:35 »
Itse piipahdin pari vuotta sitten, ei oikein inspiroinu...  :?
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Maata näkyvissä
« Vastaus #8 : 04.11.05 - klo:15:49 »
Kyllä jokainen mielestään suvaitsevainen ihminen voisi miettiä, mihin sitä rahaansa syytää. SLEY ei mielestäni ole sellainen järjestö, jonka työ olisi minun mielestä tukemisen arvoista. Jo homoseksuaalien ja naispappien vastustaminen saa minussa itsessäni aikaan hylkimisreaktion. Sama homma entisen oman hiippakuntani piispan, Rimpiläisen kanssa. Miehellä oli varmasti ihan asiallisiakin ajatuksia, mutta yletön naispappeuden vastustus vei uskottavuuden minun ja luultavasti monen muunkin silmissäni. Sama homma SLEYn kanssa. Jos ei pysty elämään homojen ja naispappeuden kanssa, niin en anna muillekaan samasta suusta tulleille ajatuksille minkäänlaista arvoa. Luultavasti Hitlerilläkin oli hyviä ajatuksia, mutta juutalaisten silmitön vainoaminen ja tuhoaminen veivät uskottavuuden. Nyt en sitten todellakaan tarkoita verrata Hitleriä SLEY:yyn tai Rimpiläiseen, otinpahan vain esimerkiksi.

Ihmettelen kyllä suuresti, mikä saa vuodesta vuoteen ihmiset syytämään rahaa tuollaisen toiminnan tukemiseen. Hengellistä musiikkia voi kuunnella monessa muussakin paikassa. Kuulemani mukaan meininki mn-festareilla on muutenkin sellaista julistusta että tulen kyllä toimeen ilmankin. Minusta jokainen tällä foorumilla kävijä ja mn-festareille menijä voisi vakavissaan miettiä, millaista toimintaa haluaa taloudellisesti tukea.

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Maata näkyvissä
« Vastaus #9 : 04.11.05 - klo:16:24 »
Valitettavasti tilanne lienee se, että esim. H-Y ei ole saanut aikaan yhtä hyvää tapahtumaa. Joten...

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Maata näkyvissä
« Vastaus #10 : 04.11.05 - klo:18:50 »
http://www.oulunseurakunnat.fi/IE/p240.htmSiinä on yksi vaihtoehtoinen tapahtuma. Ei tietysti laajuudeltaan vedä vertoja mn-festareille, mutta onpahan kuitenkin olemassa.

Vaikka mua vois tuollainen tapahtuma sinällään kiinnostaakin, niin yhtä paljon kiinnostaa se, kuka sen järjestää. Minä en halua SLEY:n toimintaa tukea taloudellisesti, ja toivoisin että kaikki jotka tapahtumaan menevät, miettivät samalla minkälaisen järjestön toimintaa tulevat samalla tukeneeksi.

Samankaltainen ilmiö on vaikkapa kolajuomien suhteen. Joku pitää niistä ja ostaa Pepsiä tai Coca Colaa. Toinen ei taas pidä tällaisista ylikansallisten valmistajien tuotteista, ja hankkii siksi Olvin vastaavaa tuotetta koska ei halua tukea Pepsin ja Coca Colan kaltaisten yritysten toimintaa. Aina ei ole toista yhtä hyvää vaihtoehtoa, ja silloin ollaan ilman.

Jos kukaan muu kuin SLEY ei järjestä suurta gospeltapahtumaa, niin minä olen ja elän sitten ilman sitä. Tiedän että en ole ainut, ja siitä olen onnellinen. Silti voisin omasta puolestani toivoa, että tällainen mn-hihkuminen voitaisiin körttifoorumilla tukahduttaa. SLEY:llä on varmasti omia foorumeitansa tjsp. ja festareillakin, keskustelisitte ennemmin aiheesta siellä, kaltaistenne parissa...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Maata näkyvissä
« Vastaus #11 : 07.11.05 - klo:11:07 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
SLEY:llä on varmasti omia foorumeitansa tjsp. ja festareillakin, keskustelisitte ennemmin aiheesta siellä, kaltaistenne parissa...

Hetkinen. Mää meen sinne ihan siksi että näkee tuttuja! Mää en juuri tykkää muusta ko körttigospelista muutenkaan.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Vompsu

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Maata näkyvissä
« Vastaus #12 : 07.11.05 - klo:16:12 »
Minäkään en ole menossa mn:n, mutta tuolla m.k.:n mainostamassa oulugospelissa kävin (eilen tulin kotiin sieltä), jo viidettä kertaa. Ne on kyllä semmoset mukavat festarit, käykääpä jokus kattomassa.

Nii, ja jos ootte maatanäkyvissään menossa, ja tapaatte siellä miehen nimeltä Teemu, Kortesjärveltä, niin sanokaapa terveisiä Simolta. Ystävystyin häneen sattuman oikusta Oulussa (gospelissa) toissapäivänä. Semmoinen omatoimimatkailijatyyppi, huikee jätkä.  :D

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Maata näkyvissä
« Vastaus #13 : 07.11.05 - klo:16:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
SLEY:llä on varmasti omia foorumeitansa tjsp. ja festareillakin, keskustelisitte ennemmin aiheesta siellä, kaltaistenne parissa...

Hetkinen. Mää meen sinne ihan siksi että näkee tuttuja! Mää en juuri tykkää muusta ko körttigospelista muutenkaan.
No tuttuja näkee kyllä sitten ihan muissa tapahtumissa. On isokoulutusta, aluetapahtumia yms. joissa näkee niitä tuttuja. Minä en toivoisi körttifoorumilla keskusteltavan SLEY:n järjsetämistä tapahtumista, aivan sama missä tarkoituksissa SLEY:n järjestämään tapahtumaan ollaan menossa. Yksi syy sinne olisi mennä, nimittäin seurakunnan järkkäämä edullinen kyyti Turkuun. Turussa kun on Suomen kauneimmat tytöt ja vilkas yöelämä... 8)