Kirjoittaja Aihe: Mustarastaan konsertti Joensuussa  (Luettu 3075 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Mustarastaan konsertti Joensuussa
« : 14.09.10 - klo:20:40 »
Folk-yhtye Mustarastas konsertoi Joensuun Pielisensuun kirkossa lauantaina 13.11. Yhtyeen ohjelmistossa on ainakin ollut myös Siionin Virsiä.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mustarastaan konsertti Joensuussa
« Vastaus #1 : 19.09.10 - klo:19:02 »
Meinasin jo kettuuntua että en pääse kun oon täällä mutta sitten loin tarkemman silmäyksen päivänmäärään ja tuohon aikaanhan mä oon ollu jo viikon Suomessa!
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mustarastaan konsertti Joensuussa
« Vastaus #2 : 11.11.10 - klo:09:36 »
Folk-yhtye Mustarastas konsertoi Joensuun Pielisensuun kirkossa lauantaina 13.11. Yhtyeen ohjelmistossa on ainakin ollut myös Siionin Virsiä.

Ja päivää aiemmin Kuopion tuomiokirkossa 12.11. klo 20, siis perjantaimessun (klo 19) jälkeen.

"Kuullaan kansanmusiikkipohjaista gospelia"


 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Suvikki

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Vs: Mustarastaan konsertti Joensuussa
« Vastaus #3 : 13.11.10 - klo:13:23 »
Kävin kuuntelemassa Mustarastaan konsertin viime viikonloppuna. Ainakin yksi Siionin virsi oli ohjelmassa, ja muutenkin komea kokoelma lauluja!

Joensuun jälkeen seuraavat esiintymisensä:

su. 14.11.    Savonlinna, seurakuntakeskus klo 16.00
pe. 19.11.    Hämeenlinna, Vanajan kirkko klo 19.00
la.  20.11.    Tampere, Finnlaysonin kirkko klo 19.00

myyrä

  • Vieras
Vs: Mustarastaan konsertti Joensuussa
« Vastaus #4 : 28.11.10 - klo:17:15 »
Kävin kuuntelemassa Mustarastaan konsertin viime viikonloppuna. Ainakin yksi Siionin virsi oli ohjelmassa, ja muutenkin komea kokoelma lauluja!

Varmaan samat kappaleet kuului täälläkin - yksi SV. Hieno konsertti, tykkäsin kovasti :eusa_clap: