Kirjoittaja Aihe: Sivuraiteilla uusi raide numero 2  (Luettu 39969 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #120 : 27.06.10 - klo:22:47 »
Kertokaa minullekin, missä se "punainen valo" näkyy, kun en ole semmoista vielä tällä foorumilla havainnut.
Aika alko, nyt. :icon_cool:
No niin kolme minuttia meni, "punainen valo" ei syttynyt tällä kertaa, mutta varmasti myöhemmin jos siihen on vaikka "aihetta" :icon_wink:

ps. Siinä Sinulle Pohdintaa nimimerkki "Pirska".
« Viimeksi muokattu: 27.06.10 - klo:22:55 kirjoittanut Benkku »

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #121 : 28.06.10 - klo:10:03 »
Aika alko, nyt. :icon_cool:
No niin kolme minuttia meni, "punainen valo" ei syttynyt tällä kertaa, mutta varmasti myöhemmin jos siihen on vaikka "aihetta" :icon_wink:

ps. Siinä Sinulle Pohdintaa nimimerkki "Pirska".

Ylläpitäjän nimi on läsnäolijoiden luettelossa punaisella. Se tarkoittaa vain sitä, että olen kirjautuneena sisälle. Mitä silloin teen on ihan eri juttu. Arvatkaa vaan jaksanko tuijottaa foorumia 12h vuorokaudessa. Nyt kun olen mökillä luen samalla selaimella myös sähköpostit, niin se väillä katkeaa, kun luen sähköpostin tai selailen muuta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #122 : 28.06.10 - klo:10:05 »
Ylläpitäjän nimi on läsnäolijoiden luettelossa punaisella. Se tarkoittaa vain sitä, että olen kirjautuneena sisälle. Mitä silloin teen on ihan eri juttu. Arvatkaa vaan jaksanko tuijottaa foorumia 12h vuorokaudessa. Nyt kun olen mökillä luen samalla selaimella myös sähköpostit, niin se väillä katkeaa, kun luen sähköpostin tai selailen muuta.
:icon_wink:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #123 : 28.06.10 - klo:21:33 »
Ylläpitäjän nimi on läsnäolijoiden luettelossa punaisella. Se tarkoittaa vain sitä, että olen kirjautuneena sisälle. Mitä silloin teen on ihan eri juttu. Arvatkaa vaan jaksanko tuijottaa foorumia 12h vuorokaudessa. Nyt kun olen mökillä luen samalla selaimella myös sähköpostit, niin se väillä katkeaa, kun luen sähköpostin tai selailen muuta.

Voi hyvät hyssykät, sitäkö se punainen "valo" tarkoittaa. Olen kyllä huomannut, että seppos tosiaan lukee punaisella, mutta en ole ajatellut sitä miksikään valvovan silmäksi. 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #124 : 29.06.10 - klo:21:54 »
Kiitos Pirska "nuoruudestani." Opiskelen kylläkin edelleenkin - elämää. "Tentit" ovat vain menneet niin huonosti, että tämä jatkuu yhä vielä. Rakennan edelleen myös kotia itselleni, joten kaikki on niin kuin nuoren elämää. Pieniä kolotuksia on joskus ja haaveilen edelleen maratonin juoksemisesta. Nuori mies. Ainakin mieleltään, omasta mielestään myös. Ja ihanaa, että huomasit sen. "Nuoruus on seikkailu suunnaton..."

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #125 : 02.07.10 - klo:01:07 »
Lestadiolaiset ajelee näemmä yöllä niin kuin meikämannekin - paljon tuli asuntovaunuja vastaan. Ajelun tarkoitus vaan on eri. Lisäksi lähempänä Liperiä ABC:llä taisi olla heikäläisiä nuoria hengailemassa. Olivat sen verran siistikäytöksisiä, että ei paikalliset ole.

Kaksi poliisiautoa ohitti valot vilkkuen meikäläisen. Niihin on jo öiseen aikaan niin tottunut, että annoin vaan yhtään hiljentämättä tietä. Joku kapina taas jossain.

Kämppä on vähän viilentynyt joten voisi yrittää nukkumista.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #126 : 02.07.10 - klo:07:26 »
Nukuin onnellisen matkalaisen hyvää unta klo. 6 asti, sitten varpusten tirskutus kuului tuuletusikkunasta ja lähdin puuronkeittoon.

Tänne Lahteen kokoontuu Kansanlähetyspäiville arviolta 10.000 sanankuulijaa.
Meitäkin pyydettiin apuun, mutta Matin jalka ei kestä ja minun antibioottikuuri
heikottaa. Sunnuntaina teemme palveluvuoromme kotikirkossa. Sitten lähdemme katsomaan kuinka paljon mökillä niitä paarmoja ja hyttysiä on. Ne ajoivat pikku-Lotan perheineen takaisin kaupunkiin ennen aikojaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #127 : 05.07.10 - klo:09:22 »
Huomenet kaikille eteläisestä Lapistakin. Itikoita perttana sentään on liiaksi asti :( Hiostava ilma, ukkosta kai puskee päälle?

Perjantaina sukujuhliin Etelä-Pohjanmaalle, sillon äiskän ja iskän autoki vetää perässään asuntovaunua :D
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #128 : 06.07.10 - klo:00:22 »

Paljonkos myyrän kolossa on lämmintä? Täällä nyt 27.8C, päivällä oli yli 29 eli just ja just tarkenee  :003:

Onneks makkari on viileempi ja nyt jääkylymän suihkun kautta yrittämään nukkumista  :039:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #129 : 06.07.10 - klo:00:29 »
Paljonkos myyrän kolossa on lämmintä? Täällä nyt 27.8C, päivällä oli yli 29 eli just ja just tarkenee  :003:


Ei oo kuin vaivaset 30,5  :003:, ip:llä oli 33, joka on pohjat (tai huiput).

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #130 : 06.07.10 - klo:00:34 »

Gongratulations! 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22094
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #131 : 06.07.10 - klo:10:27 »
Tuuletin meilläkin pörrää, tosin enimmäkseen itikoita mökistä karkottamassa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #132 : 07.07.10 - klo:21:49 »
Muistan lapsuudesta, kun velipoika teki itselleen ritsat. Minäkin sitten kokeilin sitä ja meinasin ensin ampua itseäni kohti. Sanottiinko se muuten ritsat vai ritsa? Jotenkin vain automaattisesti tuli ensin ritsat-muoto.
                 
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #133 : 08.07.10 - klo:12:46 »
Sanottiinko se muuten ritsat vai ritsa? Jotenkin vain automaattisesti tuli ensin ritsat-muoto.
                 


vitsat
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa marianne

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 100
Vs: Sivuraiteilla uusi raide numero 2
« Vastaus #134 : 08.07.10 - klo:16:39 »
Meilläpäin puhuthaan ritsasta yksikössä. Satman; vitsat?? Häh?? Ei varmhaan puhuta nyt samasta "leikkiaseesta" ku Pirskan kans  :017:
"Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet." (Matt. 6:34)