Kirjoittaja Aihe: Maahanmuuttajat?  (Luettu 16295 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Maahanmuuttajat?
« Vastaus #45 : 07.03.16 - klo:17:29 »
Ai körttikodilla kun oli juonu kahvinsa ja läikkyi?  :kieli:  Olen havainnu vastaavaa.

Niin tai konjakkilasi läikkyi Marskissa?

Mut han tosi ois noi voimavara myös suomelle.
Varmaan ois öljyalan osaajia ja vaikka ei proffia, niin refinereissa, mikä himpe se on suomeksi, siis missä öljystä tehdään bensaa, himpe, ihme kun unohtuu suomen sanoja vielä vuosien olon jälkeen täällä.

Siis kädentaitajista on pulaa ja voisin vaikka itse palkata noita, peltieristäjiä, kun osaa oikea oppisesti öljyputkia eristää ja pinnoittaa yms..

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6333
Vs: Maahanmuuttajat?
« Vastaus #46 : 07.03.16 - klo:18:12 »
refinereissa, mikä himpe se on suomeksi

Jalostamo. Himpe on suomeksi koti.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Maahanmuuttajat?
« Vastaus #47 : 07.03.16 - klo:18:38 »
Jalostamo. Himpe on suomeksi koti.

Tanskassa joskus kauan kauan sitten oli joku mielenosoitus, kun Wester brossa joku leikkikenttä laitettiin parkkipaikoiksi.
Se meni ihan tosi väkivaltaiseksi sitten.

;no kytät ampu ja jengiä kaatu.
Sit alettiin kuunteleen poliisiradiota tai jotain.
No siellä kyttä huusi, et " skud på benene", et ampukaa jalkoihin.

Sit tuli oikeusjuttu ja poliisit alkoi, et tää nyt on jyllannin murretta, et se på skud benene, jotain kaunista metsää tai luontoa jyllantilaiset on ihan oman murteen omaavia, kuten raumalaiset suomessa.

äh, taas katos ajatus, mut jotain oli et, äh meni jo, mut tää muuttuu niinku simpsoneissa, siis niinku itte nuorena siis tosi kakarana olin tollasessa hippien mielenosoituksessa.
Ne sellaista englantilista puhelinkoppia ovea muutti.
Tai siis oli rikottu, se lasi ikkuna ja hipit tuli jostain Kristianhavenista tai jostain sieltä lentokentän lähistöltä kanaaleilta, et tämä vanha on hyvä ja parempi ovi.
Ei kuulu ääni sisään ja ei ulos.
Toinen vaihtoehto oli muovi suojus puoli pitkä.

No tietty muovisuoja oli pehvasta äänen eristyksen ja muun puolesta.
No hipit kyseli siinä, et onko kukaan vastaan uutta lasia.
No itte olin by ssä, siis kunnalla töisä ja nostin käteni, sen ajattelemtta, et olin ainoo, ku nosti händyn.
Luulin et joku muukin. No pitkätukka hippi liimatuka hipsteri risuparta tuli ja ysy, et mites sä et tykkää, niinku kaikki muut.
Meitsi huonolla tanskien kielellä, et no joo, niinku toi muovi kestää ei hajoa ja sit toi lasi ovi ei kestä ja aina saa korjaa ja muuta.
Ehkä oli hyvä etolin kakara silloin, ni ne ei muuta ku murisi mulle, vaikka joku hippi tyttö oli ihan kiva mua kohtaan silti..

Olinhan siis nuori pieni pelokas kundi varjoisilla kujilla :)
Ja yhtä tyhmä kun vieläkin !

 
Kaikki valta tekoälylle!