Kirjoittaja Aihe: Totuus joka kestää ...  (Luettu 2397 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Totuus joka kestää ...
« : 07.07.09 - klo:21:06 »
Kun vuorovaikutus ongelmat alkavat tehdä ”pesää” minun pään päälleni. Saa Aatu silloin semmoisen ”pesän” … Olen tehnyt lähtöä foorumilta melkeinpä joka päivä, tämä on ollut ”sahaamista” vaivattu sielu ja juhoma sekä satman on nauranut Huru –Ukolle. :icon_wink:  Tämän lisäksi jos minua ei ole joidenkin teidän mielipiteet tai arvomaailma miellyttänyt. Niin kyllä on sitten ”näytelmä ” alkanut. :074:

Seppos  ilmoitti viestissään. 19.06.09 - klo:12:34. Körttifoorumin ylläpitäjä vaihtoon / foorumin jatko.

Sen sijaan toivon tukeanne ja ohjausta ylhäältä sillä ilman sitä kukaan ei pysty tätä hommaa hoitamaan.

Aika heikkoa on minun tukeni ollut teille kaikille, mikä ei ole kyllä minun perusluonne.

Kun sitten itse pohdiskelen miten ihmisyys menetetään tai miten se voisi säilyttää, esimerkiksi jakamalla päivää kuulumisia teidän kanssa.
Niin olen todellakin huomannut että tuntuu toivottomalta etsiä sanoja, mitkä voisivat antaa toivoa ja uskoa vielä seuraavan päivään. Sillä perustuvan ihmiskäsityksen mukaan, kaikkiin ikäpolviin kuuluvilla yksilöillä on sama ihmisarvo, sukupuolesta, asemasta, hyödyllisyydestä ja toimintakyvystä riippumatta. Ihmisarvo säilyy koko elämän ajan, ihmisarvo on kaiken palvelemisen ytimessä ja se ympärillä on perusta sekä tarkoitus.
Olisi hienoa jos asiat olisivat näin omassa ajatusmaailmassani. Toiseksi minun ei kuulu tuottaa kärsimystä kenellekään teille. Vaan päin vastoi, minun pitäisi kyetä rakkauden avulla osoittaa laupeutta sekä lievittää kärsimystä. Pahoittelen että näin en ole toiminut näin, mutta vaikka vuorovaikutus on kovilla ja valitettavasti aina tapahtuu väärinkäsityksiä, on vain jälleen kerran todettava. Olen heikko, epätäydellinen ihminen.

Toisaalta että te ette saisi käsitystä elämäni olevan täydellisen katastrofin partaalla. On minun heti ilmoitettava hyvät ihmiset että niin ei ole. Huumori ja se rakkaus minkä saan palvellessani ihmisiä, ei voi sanoin ilmaista. Mutta ennen kaikkea se nöyryyttää, kasvattaa ja opettaa miestä, joka kulkee mustissa. Jumalan armosta. :icon_cool:

On armollisempaa, ettei Jumalan puolustaja yritäkään vastata. Puolivillaiset selitykset Jumalan tahdosta tai salatusta siunauksesta ovat julmia. Ainoa vastaus, jonka lähimmäisenrakkaus voi antaa, on kuunteleminen ja apu. Läsnäolon salaisuus keskellä syvintä yötä voi joskus hipaista tajuntaamme — mutta se on silkkaa armoa. :eusa_angel:

Tekstiä lainattu osittain omasta kirjoituksestani foorumilla 28.05.08 - klo:22:42.




« Viimeksi muokattu: 07.07.09 - klo:21:14 kirjoittanut Benkku »