Kirjoittaja Aihe: Talviveisuut 2012  (Luettu 3273 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Talviveisuut 2012
« : 18.01.12 - klo:23:02 »

Jostain olin merkannut kalenteriin:
La 10.3 - su 11.3.2012: Valtakunnalliset talviveisuut, Rauma
mutta en löytänyt siitä vielä lisätietoa, voisiko joku laittaa sopivan linkin, kiitos!

Tässä viime vuoden ohjelma eli varmaan jotain samanlaista lienee tiedossa nytkin:
http://www2.h-y.fi/foorumi/index.php?topic=1977.0

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Talviveisuut 2012
« Vastaus #2 : 27.02.12 - klo:10:28 »
Vastoin aiempaa oletusta, lähdemmekin Raumalle Talviveisuihin. Matti oli halukas. Minun tahtoni on Matin taskussa.  :023:
Varasin jo majoituksenkin ja opiskelen Rauman karttaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 758
Vs: Talviveisuut 2012
« Vastaus #3 : 01.03.12 - klo:11:49 »
Lahden seudulta pääsee Talviveisuihin myös Kymen yms. aluetoimikunnan bussilla ja majoitus Eurajoen opistolla. Mutta se maksaa! Noin 95 €. Jos on lähtijöitä, niin mulle voi tulla kertomaan pyhänä seurojen yhteydessä.

Seurat Lahden Diakonialaitoksella Betel-salissa sunnuntaina 4.3. klo 16.00 (kahvia saa jo aikaisemmin). Puhujina Minna Rikkinen, Leena Kaartinen, Mikko Lännenpää ja Kauko Eränummi.


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Talviveisuut 2012
« Vastaus #4 : 30.03.12 - klo:19:24 »
Rauman Talviveisuut olivat minulle tämän vuoden kohokohta. Koko matka sinne ja takaisin oli virkistävä. Erikoisen kivaa oli kun yllätykseksi mami tuli Nuortentalolla taputtamaan olkapäälle. Kaiken lisäksi olimme majoittuneet samaan paikkaan. Siellä saimme aamiaisella jutella kuulumisistamme.

Jaakko Heinimäen luento Fransiscus Assisilaisesta oli loistava. Mikä jäi mieleeni oli Jaakon toivotus että me körtitkin olisimme kuten Fransiscus
sydämeltä iloisia ja rakastettavia.

Sunnuntain messussa virret kaikuivat sellaisella voimalla  että vieressäni olevasta pylväästä putosi rappauksen palanen syliini. Mikä voima !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Talviveisuut 2012
« Vastaus #5 : 31.03.12 - klo:02:02 »
^Olisikohan noita luentoja jostakin saatavissa kirjoitetussa muodossa? Tai ehkä nauhoitekin kävisi, mutta mieluummin luen. Siellä joku muukin kiinnostava muistaakseni oli.

Olin jo melkein lähdössä talviveisuille, mutta sitten tämä foorumi kaatui enkä saanut täältä kysyttyä tarvitsemaani rohkaisua.

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.