Kirjoittaja Aihe: Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)  (Luettu 5002 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuomenkukka

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
Vaikka olen suorittanut Tietokoneen käyttäjän A-kortin, olen kyllä nyt niin tonttu, että en osaa käyttää Lainausta. Siis missä vaiheessa täytyy painaa Lainaus-nappia, missä vaiheessa kopioida toisen teksti ja kuinka saan näkymään omaan viestiini toiselta lainatun tekstin? Minulle saa nauraa ihan luvalla. :D

Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #1 : 29.07.07 - klo:08:43 »
Lainaa nappia painat ensimmäiseksi, kun aloitat kirjoittamaan siinä viestissä mitä aiot lainata. Lainatusta tekstistä voit turhia osia pyyhkiä sitten quote merkkien välistä pois oman tahtosi mukaan. Siitä vaan
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #2 : 29.07.07 - klo:10:52 »
Juu, ja eipä tuo kellekään kokeilematta varmasti ole selvä.

Lainauksen pitäisi siis viestin kirjoitusikkunassa näyttää tältä:

Koodia: [Valitse]
[quote="alkuperäistekstin kirjoittajan nimi"]Tässä lainattu teksti[/quote]

Käy vaikka testauspuolella kokeilemassa. Ja ei se haittaa jos joskus pieleen menee. Minä silloin tällöin huomatessani korjaan lainauksia kohdalleen, jos ei ole onnistunut.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #3 : 29.07.07 - klo:17:34 »
Pannaan nyt teemaan liittyen lainaten omaa tekstiani:
Lainaus
Ja oppikaa rakastamaan kaikkea outoa ja kummallista ja hassuja sattumuksia mita elamassanne sattuu


Ei kuule "paha juttu" ollenkaan Tonttu tuomenkukka, paljon kamalenpia tunnustuksia antoi odottaa tuo mielenkiintoinen otsikointi  :wink:  Eikun siis et ei mikaan ihan kauhean tontun tekonen (Mikahan sellainen olis: Joulupukin porojen varastaminen kenties? :lol: )

Joo kylla on elo kovin paljon helpompaa kun oppii nauramaan itselleen ja omalle tietamattomyydelle/toilailuille ym. Vaan sa oot hyvin kehityskelpoinen Tonttu, kun tajuat kysya, etka vaan heita tietokonetta seinaan. Ja siis naita tietokonetaidottomia tonttujahan taalla netissakin riittaa, mina mukaanlukien ja taa on sentaan viela aika helppokayttoinen foorumi! Ken nykymaailmassa vaittaa kaiken osaavansa, valehtelee!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa tuomenkukka

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #4 : 30.07.07 - klo:16:43 »
Kiitos kaikille vastaajille avusta ja kannustuksesta! :D Niin, "Ei kysyvä tieltä eksy" sanoo vanha sananlasku.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #5 : 17.05.17 - klo:20:41 »
Vaikka olen suorittanut Tietokoneen käyttäjän A-kortin, olen kyllä nyt niin tonttu,---

Lainauksen säänöt kun on nyt opittu kantapään kautta. Niin nyt tuli sellainen asia eteen mitä en koskaan ole koko oman tietokoneiden  käytön aikana kohdannut.

Eli, kävin tietokoneeni läpi, tein puhdistuksen jne.
Mutta ennen kaikkea nyt kiinnitin tietokoneeni suojaukseen.

Huomasin myös että voi olla suuriakin eroja mitä selainta käyttää jne.

Olen ollut aina hieman skeptinen kaikenlaisille keskustelupalstoille niin kauan kuin olen omistanut oman tietokoneen. 
Nyt kun olen tällä hetkellä ainoastaan ja ainoastaan Körttifoorumilla rekisteröitynä jäsenenä.

Niin tämän tietokoneen operointien jälkeen päätin sitten kirjautua foorumille.
Kirjautumisen alkaessa tuli minulle ilmoitus:

"Yhteys ei ole suojattu. Tähän kirjoittujien kirjautumistietojen turvallisuus voi vaarantua".

Koskaan aikaisemmin kirjautuessa tälle foorumille eikä millekään muulekaan ole tullut vastaavaa kommenttia minulle.

Voin vakuuttaa että minulla on suojaus kohdallaan jopa hieman liiankin vahva ja kokemusta on tietokoneiden totaalisesta kaatumisesta lähtien, joten...

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #6 : 17.05.17 - klo:22:45 »
Lainauksen säänöt kun on nyt opittu kantapään kautta. Niin nyt tuli sellainen asia eteen mitä en koskaan ole koko oman tietokoneiden  käytön aikana kohdannut.

Eli, kävin tietokoneeni läpi, tein puhdistuksen jne.
Mutta ennen kaikkea nyt kiinnitin tietokoneeni suojaukseen.

Huomasin myös että voi olla suuriakin eroja mitä selainta käyttää jne.

Olen ollut aina hieman skeptinen kaikenlaisille keskustelupalstoille niin kauan kuin olen omistanut oman tietokoneen. 
Nyt kun olen tällä hetkellä ainoastaan ja ainoastaan Körttifoorumilla rekisteröitynä jäsenenä.

Niin tämän tietokoneen operointien jälkeen päätin sitten kirjautua foorumille.
Kirjautumisen alkaessa tuli minulle ilmoitus:

"Yhteys ei ole suojattu. Tähän kirjoittujien kirjautumistietojen turvallisuus voi vaarantua".

Koskaan aikaisemmin kirjautuessa tälle foorumille eikä millekään muulekaan ole tullut vastaavaa kommenttia minulle.

Voin vakuuttaa että minulla on suojaus kohdallaan jopa hieman liiankin vahva ja kokemusta on tietokoneiden totaalisesta kaatumisesta lähtien, joten...

Olen törmännyt samaan ilmoitukseen Chrome selaimessa (asia on selainkohtainen) ja kun tekee saman uudelleen ilmoitusta ei tule ja kaikki toimii kuten ennenkin. En olisi kovin huolissani.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Olen kauhea tonttu! (lainausten käyttö foorumilla)
« Vastaus #7 : 24.05.17 - klo:23:37 »
Pannaan nyt teemaan liittyen lainaten omaa tekstiani:


Ei kuule "paha juttu" ollenkaan Tonttu tuomenkukka, paljon kamalenpia tunnustuksia antoi odottaa tuo mielenkiintoinen otsikointi  :wink:  Eikun siis et ei mikaan ihan kauhean tontun tekonen (Mikahan sellainen olis: Joulupukin porojen varastaminen kenties? :lol: )

Joo kylla on elo kovin paljon helpompaa kun oppii nauramaan itselleen ja omalle tietamattomyydelle/toilailuille ym. Vaan sa oot hyvin kehityskelpoinen Tonttu, kun tajuat kysya, etka vaan heita tietokonetta seinaan. Ja siis naita tietokonetaidottomia tonttujahan taalla netissakin riittaa, mina mukaanlukien ja taa on sentaan viela aika helppokayttoinen foorumi! Ken nykymaailmassa vaittaa kaiken osaavansa, valehtelee!

Hanna oli joka sai mut kirjoittelemaan tänne ja innostumaan körttifilosofiasta.

Melkein kuin Jeesuksen kanssa ois vaihtanut ajatuksia.

Ikävää, että hän ei kirjoittele enään.

Ihan niinku hyvä sydäminen ja ihana henkilö.

No on pena, seppos, Liisa ja muut kaikki rakkaat innottanut tänne.
Ikävää kun ovat poissa, vaikka henkilöitä jotka kääntää Suomen Siionin ylösalaisin vielä:)  <3
Kaikki valta tekoälylle!