Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII  (Luettu 30551 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #30 : 05.06.16 - klo:15:23 »
Täsmälleen ei mikään mutta vielä ehtii, päivä on nuori. Olen onnellinen menneistä lämpimistä päivistä, kipuja on ollut vähemmän, myös aika erikoinen juttu yllätyi ja mietitytti. En jaksa enää olla vihainen ja olen ollut kovasti tietyistä poliittisista linjauksista ( sovitaanko ettei minun tarvitse tehdä niistä tiliä?)..

Ihan läkähdyin. Jollain tapaa huoli ja huolettomuus, levollisuus ja tarkkaavaisuus, tyytymättömyys ja tyytyväisyys on saatava siten käsi käteen että joskaan en ulkoista Jumalalle koko elämänmenoa niin sittenkään en vihaa.  En käsitä kuinka nopeasti niin tapahtui että kyllästyin  viha vain tuntui käyttövoimaksi tolkuttomalta taakalta.

Minun on Jumalaa määrättömän ikävä enkä tietysti ole ns onnellinen ja kummallista, en ole ikäänkuin, no, hyvällä tuulella kuten yleensä sentään vaan kummallisesti surullinen  ja kuitenkin hyvin onnellinen ja ennen kaikkea tulin holpeälle mielelle kun ajattelin jotakuta lukemassa tätä, tästä ei kenties niin saa selvää. Eikä tämä hipaisunäyttö sovellu käyttöön kun väärä kirjasin hipaistuu  :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #31 : 05.06.16 - klo:19:38 »
Tunnin kävelylenkki metsäpoluilla aamupäivällä, lintujen laulu, muutoin hiljaista.
Kylmänkukan näkeminen.

Just sama tänäänkin...sillä lisäyksellä että kuulin myös käen kukkuvan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #32 : 06.06.16 - klo:07:31 »
Sakin rikastuminen myyrän palattua. 1944 sinua kaivataan. Siis ellet paraikaa ajele kohti pohjoista ja palaile kun yhteys toimii. Että ylipäätään joku osoitti välittävänsä minusta, se tuntui uskomattoman hyvältä.  :kahvi: 

Silmiin katsova siili aamusella. Jälleen päivää lähempänä iankaikkisuutta!  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #33 : 06.06.16 - klo:11:21 »
Olen niin iloinen  :eusa_angel:  Li valittiin vasemmistoliiton uudeksi puheenjohtajaksi ja selvin numeroin.
« Viimeksi muokattu: 06.06.16 - klo:11:25 kirjoittanut myyrä »

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #34 : 06.06.16 - klo:17:23 »
Uimahallireisu sujui tosi mukavasti, vaikka piti uintimatkalla seurata pysyykö laastari
sormessa...hyvät venyttelyt ja porealtaassa istuskelu päätteeksi...kahvit vasta kotona.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #35 : 07.06.16 - klo:10:14 »
Olen niin iloinen  :eusa_angel:  Li valittiin vasemmistoliiton uudeksi puheenjohtajaksi ja selvin numeroin.

Olen kuunnellut sitä ihmistä ja vaistomaisestihan hän vertautuu ikäisiinsä poliitikkoihin. Yleistietous on hyvin laaja, älykäs hän on kuin mikä ja sanavalmis. Niillä on siellä hyvä maku, tai sanonko meillä täällä....  :icon_rolleyes:  En ihan sentään, on vielä miettiminen päällä vuodesta -65 mihin vielä isona pyydän jäsenkirjan.  Se tässä vähän vaihtelikin. Mutta ettei osaa yhäkään ratkaista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #36 : 07.06.16 - klo:10:49 »
Olen kuunnellut sitä ihmistä ja vaistomaisestihan hän vertautuu ikäisiinsä poliitikkoihin. Yleistietous on hyvin laaja, älykäs hän on kuin mikä ja sanavalmis. Niillä on siellä hyvä maku, tai sanonko meillä täällä....  :icon_rolleyes:  En ihan sentään, on vielä miettiminen päällä vuodesta -65 mihin vielä isona pyydän jäsenkirjan.  Se tässä vähän vaihtelikin. Mutta ettei osaa yhäkään ratkaista.

Taisin liittyä jäseneksi 2012 tai niillä main. Li on älykäs, nättikin, talouspolitiikka on hyvin hallinnassa ym. Yksi negatiivinen piirre on välillä lievä ylimielisyys, mutta se korjautuu varmaan iän myötä. Suomessa ei kai koskaan ole puolueen pj. ollut nuorempi kuin puolueen nuorisojärjestön pj., mutta nyt on jonkin aikaa. Li on 29 ja nuorten pj.. saamelainen Anni Ahlakorpi 30. Hän on Utsjoelta.

Iltalehdessä oli hyvin ihmeellinen kirjoitus, miten äänestystapa, jolla pj. nyt valittiin, ei ole muka demokraattinen. Ei voi sen demokraattisempaa olla kuin jäsenäänestys, jossa jokainen jäsen saa sanoa mielipiteensä. Puoluekokous sitten äänestää varapuheenjohtajasta ja puoluesihteeristä, mutta puoluekokousedustajia on vain 3% jäsenistöstä. Iltalehden kirjoitus on täyttä peetä, kuten keltaiselle lehdistölle sopiikin.

Vasemmmistoliitossa halutaan nimen omaan kehittää jäsendemokratiaa; jokainen jäsen on yhtä arvokas.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #37 : 08.06.16 - klo:09:02 »

Iltalehdessä oli hyvin ihmeellinen kirjoitus, miten äänestystapa, jolla pj. nyt valittiin, ei ole muka demokraattinen. Ei voi sen demokraattisempaa olla kuin jäsenäänestys, jossa jokainen jäsen saa sanoa mielipiteensä. Puoluekokous sitten äänestää varapuheenjohtajasta ja puoluesihteeristä, mutta puoluekokousedustajia on vain 3% jäsenistöstä. Iltalehden kirjoitus on täyttä peetä, kuten keltaiselle lehdistölle sopiikin.

Nyt iltalehden toimittaja on ihan pihalla. Ei raukka tiedä, että laki ei salli sitovaa jäsenäänestystä puolueen pj:sta. Siis Suomen laki. Kannattaisi ottaa selvää asioista, ennen kuin alkaa uutisia kirjoittamaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #38 : 09.06.16 - klo:00:14 »
Pihasiilini, ovat ottaneet terassin ihan omakseen ja todella majailevat horrostusmökkeröisessä, näen niiden tuossa kuljeskelevan edestakaisin. Huippua. Poikkeavat toisinaan pihalla siitä mökistä  jo aamusta, rymyyttävät kukkatelineitä ja toisella on tapana katsoa vetoavasti silmiin. Tyyliin, tiedän ettei ole ilta mutta söisin kovasti mielelläni... 

Sisar tekstasi, vääntää aineopintojen viimeistä tehtävää ja jää vuosilomalle kahden päivän kuluttua ja siitä tulin erinomaisen onnelliseksi. Oli ihan homma vetäistä ne vuodessa vaikka ei puuhannut muuta, hän hoiti ison talouden ja talonkin, eläimet, kuopus opiskelee naapurikaupungissa muttei vielä pärjäisi omillaan eikä sellaiseen olisi varaa, muut neljästä poikkeavat asumaan vähän väliä kuka mistäkin. Hän oli niin epätoivoinen vielä ja tosiväsynyt ja varma siitä, ettei mistään tule mitään mutta nykäisi ihan hurjan keskiarvon.  Hän on ihan aina ollut minua etevämpi kaikessa ja sen vääntäminen rautalangasta vanhuksille ei ota onnistuakseen. Jos nyt. 

Tulisin onnelliseksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #39 : 09.06.16 - klo:12:29 »
Tuuli ei ollut puhaltanut lokinpesää savupiipun pelliltä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #40 : 09.06.16 - klo:12:33 »
Nuo mainiot osaajat silmäpolilla !

                                                             
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #41 : 09.06.16 - klo:13:32 »
Hetken kesti huomata ettei päivästä tulekaan täysin mad, sillä vuoteesta nousu teki tautisen kipeää. Täytyy muistaa aina ladata pöydän kulmalle vettä ja liukoisia aspiriineja tai panadoleja vähän maun mukaan ja noin harkitenkin. On hyvä rttä Finrexiniä saa monia makuja nyt. Tuli mukaan sitruuna. Niissä on se puoli grammaa acid acetol salisylic eikä niitä muuhun oikeastaan....  :kahvi:  No niin, kofeiinia on.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #42 : 10.06.16 - klo:21:01 »
Töissä kahden asian edistyminen.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #43 : 10.06.16 - klo:22:09 »
Ihan hyvä uimahallireisu, nyt reilu viikon tauko edessä (ensi viikko ilman autoa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #44 : 11.06.16 - klo:07:22 »
Esikoinen tuli perheineen melkein kuukaudeksi Suomeen
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi