Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII  (Luettu 30555 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #15 : 29.05.16 - klo:16:03 »
Loistava lenkkeilysää.
Kirkkokävelyn lisäksi tuli tehtyä toinenkin kävelylenkki metsäpoluilla,
käen ja korppien säestyksellä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33758
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #16 : 29.05.16 - klo:16:25 »
Vieraat Kaakonkulmalta. Katsoimme yhdessä läpi äitini vanhat valokuvat ja niistä syntyi kivoja muisteluksia.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #17 : 29.05.16 - klo:18:06 »
Ihan perusasiat.
Tekivät ja tekevät onnelliseksi.
Tänäänkin.
Kiitosmielellä.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #18 : 29.05.16 - klo:21:04 »
Lukuisat pyöräilemäni kilometrit, kävimme mm perheen kanssa jälkiruoalla Prismassa, jokainen valitsi jäätelöä, vaikka lupasin valita, mitä haluaa. Tänään myös kavin elokuvissa katsomassa Kung fu panda 3 -leffan, jonka lupasin katsoa vanhimman poikani kanssa. Nuoremmat kävivät katsomassa sen keskenään.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #19 : 30.05.16 - klo:19:43 »
Talviturkki heitettynä!   :023:

Tämän "kierroksen" viimeinen yhtiökokous pidettynä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #20 : 31.05.16 - klo:22:14 »
Baletti, finaalin klassinen. Olin ihan ähgyonnellinen kun viisi miestä tanssi Don Quixotesta ( se kirjoitusasu menee näin ynnä muutama puuttuva hattu) minun ehdottoman sooloni, osa osana pas de deuxia, osa yksittäisenä variaationa.

Joku teistä taisi mainita vihaavansa kilpailuja ( paitsi ilmeisesti urheilukilpailuja  :003:). Musiikissa ja tanssissa noiden merkitys on hieman toinen;  ne valmistavat esittävän taiteilijan ammattiin erityisesti harjaannuttamalla mahdollisimman monia huiman hienoja tehtäviä siihen kuntoon missä ne tuottavat iloa sekä yleisölle että esiintyjälle itselleen.  Juuri kilpailuissa solmitaan elinikäisiä ystävyyssuhteita, kohdataan aina uudelleen tanssissa suunnilleen kymmenen vuoden ajalla, nuorimmat juniorit ovat viisitoistavuotiaita, vanhimmat seniorit 25, sen jälkeen ei saa osallistua enää.

Ihailen niitä jotka vuodesta vuoteen puurtavat baletin parissa, vaikuttavat lupaavilta mutta jotakin tapahtuu, yleensä kasvuiän nopean kasvun vaiheen yhteydessä. Nyt kun olen itse saanut sylikaupalla iloa sukellellessani siinä kuvitellussa maailmassani, nostan hattua totisesti joka ikiselle!  Baletti on musiikkia armottomampaa ja epäreilumpaa. Jos nilkka muodostaakin pienen kulman tai lonkan sijainti lantion kasvaessa muuttuu on tylyä kohdata totuus. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #21 : 01.06.16 - klo:20:59 »
Kesä alkoi.
Näillä seuduilla toinen hellepäivä.
"Perinteiset kesäohjelmani" korkattuna.
Eilen grillasin makkaraa pallogrillillä.
Tänään kävin matonpesupaikalla pari pientä räsymattoa pesemässä.
Äsken pyöräilin läheisen pikkujärven uimarannalle, uin ehkä minuutin verran...onhan se
kuitennii toista mihin olen uimahallissa tottunut.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #22 : 02.06.16 - klo:04:31 »

   Ehkä pääsen lapsenlapseni siivellä veisaamaan Suvivirren koulun kevätjuhlassa tänään.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #23 : 03.06.16 - klo:18:57 »
Leppoisa päivä.  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #24 : 03.06.16 - klo:21:01 »
Pitkä soutulenkki vasta- ja myötätuuleen.
Siis minun mittapuun mukaan "pitkä", kolme varttia

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #25 : 04.06.16 - klo:13:57 »
Että paha uni oli pelkkää unta!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33758
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #26 : 04.06.16 - klo:16:32 »
Lupasin pikku-ukoille ( anteeksi nuoretmiehet ) 10 euroa jokaisesta tokarin kympistä.
Olen nyt 90 euroa kevyempi. Toisella 7, toisella 2 kymppiä. Lukion ekalla on näköjään  napakympit vähenneet.

                                                 

Pommac-lasillinen pojille !

                                                                 

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #27 : 04.06.16 - klo:22:21 »
Vaikka miehen suku on mukavaa, silti oman suvun kanssa juhliminen ja oli on paljon rennompaa. Tuskin ne samalla paikkakunnalla asuvat ja periaatteessa "joka päivä" toisiaan näkevät serkkuni ymmärtävät, miten ilahduttavaa minusta oli heidät kaikki tavata iloisissa merkeissä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #28 : 04.06.16 - klo:22:59 »
Tunnin kävelylenkki metsäpoluilla aamupäivällä, lintujen laulu, muutoin hiljaista.
Kylmänkukan näkeminen.


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33758
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #29 : 05.06.16 - klo:07:16 »
Vaikka miehen suku on mukavaa, silti oman suvun kanssa juhliminen ja oli on paljon rennompaa. Tuskin ne samalla paikkakunnalla asuvat ja periaatteessa "joka päivä" toisiaan näkevät serkkuni ymmärtävät, miten ilahduttavaa minusta oli heidät kaikki tavata iloisissa merkeissä.

Tulin tästä niin onnelliseksi, että  :eusa_clap:
Totesin saman viime sunnuntaina kun tapasin pitkästä aikaa lähes ainoan sukulaiseni täällä meillä. Vaikka ei juhlittukaan tuntui juhlalta omanheimoisen kanssa oleilu.
Meillä kun on oltu lähes yksinomaan Matin hämäläissuvun parissa, kaipuuni karjalaisiin on kova. No, haminatar ei ole Kannakselta vaan Kaakkois-Hämeestä virallisesti, mutta oma sukulainen on kuitenkin.

Yksi tamperetar on tullut läheiseksi näistä hämäläisistä. Kirjoitamme säännöllisesti meilejä, ja ne tekevät myös onnelliseksi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)