Kirjoittaja Aihe: Sairauteni 3  (Luettu 30600 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #30 : 22.01.16 - klo:23:23 »
Influenssa vaikuttaa kiertäneen foorumille kirjoittavat  henkilöt. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #31 : 23.01.16 - klo:00:19 »
Piikki otettu, koska sitä vanhuksille suositellaan.

Mt

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #32 : 23.01.16 - klo:06:19 »
Minulla ovat käteni kipeät kyynärpäistä ranteisiin. Ylhäältäpäin uloin luupiikki lähettää kipua. Tukkisakset saavat olla naulassaan.
Ensi vuonna taidan aloittaa myös flunssapiikin ottamisen, jos täällä antavat.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #33 : 23.01.16 - klo:07:02 »
Suosittelen. Se kuuluu suojaavan myös sikainfluenssalta.  Meillä on molemmilla, nyt Matillakin joka aiemmin ei ole suostunut.

 :018:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #34 : 24.01.16 - klo:01:52 »
Influenssa vaikuttaa kiertäneen foorumille kirjoittavat  henkilöt.

Taisin tulkita väärin: ajattelin, että influenssa on vuorollaan vieraillut kunkin foorumilaisen luona.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #35 : 24.01.16 - klo:07:00 »
Taisin tulkita väärin: ajattelin, että influenssa on vuorollaan vieraillut kunkin foorumilaisen luona.

 Miksei niinkin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #36 : 01.02.16 - klo:11:39 »
Sain kuulla hyvän ystäväni tyttären sairastava influenssaa sairaalassa. On ollut jo toista viikkoa. Keuhkokuume on lisäksi, ja happinaamaria joutuu pitämään, happiviikset eivät riitä.

Nyt kun on liikkeellä sika- ja ehkä myös zikainfluenssaa olisi rokotuksen ajoissa ottaminen ollut viisasta.
Meidän tytär otatti nuorukaisillaan vielä viikko sitten influenssarokotuksen.

 :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #37 : 02.02.16 - klo:01:47 »
Paranemisia. Sika on kelju mutta sanoiko ne todella zika myös? Uskoin sitä väliamerikkaa piinaavaksi sikiövaurioita aiheuttavaksi ei niin tappavaksi virukseksi? Mutta ammattilehdet ovat siirtyneet vessalukemiseksi ja harvoin siellä viivyn, etten nyt uskalla olla varma mistään.

Onneksi influenssa itsessään on hyvin harvoin noin ikävä, joskin vastustuskyvyn kannalta tuo on hieman myöhään ei mahdoton. Keuhkokuume eli jälkitauti onneksi ei iske jokaiseen mutta kyllähän sitä sairastava mieluiten sairaalaan otetaan. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #38 : 02.02.16 - klo:01:52 »
Sikainfluenssa on raju tauti, todella, mutta tämänvuotisen rokotteen pitäisi suojata myös siltä. Tosin en muista milloin täällä viimeksi vieraili sikaifluenssa? Onko tämä virus muuntunut ja säilyykö miten pitkään vastustuskyky?  En pidä viruisten tavasta muunnella itseään  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #39 : 02.02.16 - klo:02:48 »
Tämä oikeammin sopisi olemaan maininnalla terveyteni. Toteen ettenhän minä unilääkettä, vaan hikilääkettä ole vailla. Siihen herää ja rikkonainen uni uuvuttaa päivisin. Löysin niitä liimalappuja joitakin. Lääkelokeroston siivoan taas kohtahan on juhannuskin.  :icon_biggrin:  mieleni niin tekee avata tekstintuotto-ohjelma mutta sain viimeksi kelpo rajun kohtauksen. Jos nukkuen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #40 : 05.02.16 - klo:22:01 »
Tänään sitten tuli sairaalasta postia.
Kuukauden kuluttua lonkkaleikkaus toivottavasti hyvin ohitse.  :eusa_pray:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #41 : 06.02.16 - klo:07:22 »
Nyt toivomme kanssasi.  Rauhaisaa odottelua . 
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #42 : 06.02.16 - klo:11:04 »
Kiitos!   :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #43 : 06.02.16 - klo:12:16 »
 :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sairauteni 3
« Vastaus #44 : 06.02.16 - klo:19:19 »
Tänään sitten tuli sairaalasta postia.
Kuukauden kuluttua lonkkaleikkaus toivottavasti hyvin ohitse.  :eusa_pray:

Kyl se hyvin sujuu. Sitten kulkee kulku jälleen ja arvokkainta on että päättyisi kipu.  :kahvi: Kuukausi ja kuusi viikkoa on äkkiä ohitte. Kun juokset kuin nuori hirvi onkin jo kevät!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.