Kirjoittaja Aihe: tänään 5f  (Luettu 30519 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: tänään 5f
« Vastaus #135 : 25.04.12 - klo:19:39 »
Olen tässä skannannut tänään noin 400 kuvaa ja se alkaa maistua puulle. Nyt on vielä jälkikäsittely eli käännä oikeinpäin, oikaise vinossa olevat jne. Tuntuu siltä, kun olisi pää täynnä niitä. Enää saman verran jäljellä, mutta hankalammissa mapeissa. Osa kuvista (noin 600) oli onneksi valmiiksi digitaalisina eli ne sain eilen pienen jälkikäsittelyn ja nimien uusimisen jälkeen verkkoon. Onneksi ohjelma vaihtaa nimet ja numeroi uudelleen, joten se on nopeaa ja helppoa. Tuli kerran luvattua, joten täytyy hoitaa, mutta en arvannut, että näitä skannattavia on näin paljon. Kyllä digikuvat ovat ihania.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: tänään 5f
« Vastaus #136 : 25.04.12 - klo:19:44 »
Minä vein simaa kellariin jäähtymään ja vastaan loikki pieni sammakko. Avitin sen ulos. Vein pellon reunaan, ojan viereen. Toivotin hyvää matkaa ja mietin, ehtiikö se isoksi, vai päätyykö jonkun linnun ruuaksi.  :102:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: tänään 5f
« Vastaus #137 : 26.04.12 - klo:17:14 »
Terviseks auf Italiasta hywät ystäwät caicki. Leena tuos hen sairastaa cumeis yhä 39,5 eicä jacksa lääcäris cäydhä, minä woin sehr gut.  Bene.  :026:  Erinomaiseist hullanduim erittäincki Ubrian laackson ja Wuored mist löydsim hywe Ystewe Franciscus. Hen edelleins culcke siel ja sarna Linnuil ja Eleimil.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: tänään 5f
« Vastaus #138 : 26.04.12 - klo:19:07 »
Ilmoittaudun leenan kohtalotoveriksi; Alkuviikon sinnittelin panadolin voimalla kolmessa eri kokouksessa, tänään luovutin kun mittari näytti jo 38 astetta kuumetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: tänään 5f
« Vastaus #139 : 26.04.12 - klo:19:20 »
Saattaa olla samaa virusta meilläkin. Päivä mökillä askareineen. Kaksi päivää takapakkia toipumisessa. Taas juilii päätä, viluttaa, särkyä jäsenissä.
Nielaisin yhden Paramaxin särkyihin, kuumetta ei minussa ole mittarin mukaan.
Mahavaivat ovat enää lievät.
Olo on voimaton, tympeä, haluton ja innoton. Meinasin lyödä luuria korvaan vanhalle työkaverille kun kutsui kotimyyntikekkereihin. Hän jatkoi ja jatkoi myyntipuhettaan vaikka olin kertonut etten ole kiinnostunut.
Tällä viruksella on voimaa. Kirjoitusvirheitäkään en päivemmällä huomannut korjata.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: tänään 5f
« Vastaus #140 : 26.04.12 - klo:19:42 »
  Erinomaiseist hullanduim erittäincki Ubrian laackson ja Wuored mist löydsim hywe Ystewe Franciscus. Hen edelleins culcke siel ja sarna Linnuil ja Eleimil.

Satoitcko pojcete Pavian cauponghis iossa noorena sain oppe osaxeni? Ente cäweisitckös Gallinaran saares iossa wijwyin ionckin aicka eremiittein paris?  :051:

Minä pidän Firenzestä ja Toscanasta sen ympärillä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: tänään 5f
« Vastaus #141 : 26.04.12 - klo:19:52 »
Satoitcko pojcete Pavian cauponghis iossa noorena sain oppe osaxeni? Ente cäweisitckös Gallinaran saares iossa wijwyin ionckin aicka eremiittein paris?  :051:

Minä pidän Firenzestä ja Toscanasta sen ympärillä.

Icze Henen Pyhytdheins Isä Benedictus Roomas tulemas ickunan terwehtein meidät cun Pyhen Meszsun jälcken henen odotaim ja jotcin zanan lausuit minun ceeleil wain ei Leenan.  :026:  Hyvin usjat oleit circkot wain caunein Trasteveren alwen Pyhen Catarinan Circko. Seurawal matcal, welien, poickeam caicki noo alweet.
« Viimeksi muokattu: 26.04.12 - klo:19:57 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: tänään 5f
« Vastaus #142 : 27.04.12 - klo:15:25 »
Jeps jeps. Leena siellä kuumien italialaisten cigo gigo... keskellä..
Toivottavasti ilmat ovat sinua hellineet.

Tänään, pahus laukku jäi johki.
Joko asemalle, tai hesarin ilmoituskonttoriin tai junaan.,..Mrrrrr,,..
Elämä ei ole aina reilu, noh mutta joskus tuntuu, että meille joillekkin reilumpi kuin toisille?

No jotain hyvääkin tänään on tapahtunut,..Business goes well.
Tarpeeksi kun lyö päätä seinään, niin joskus se menee läpi.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: tänään 5f
« Vastaus #143 : 27.04.12 - klo:15:58 »
Fransiskaaniveljiähän siellä näkyi kipittävän vuorenrinteitä pitkin.

Dosentti  :026:  äkäili Pyhälle Franciscukselle kun pelkäsi että hänestä tulee nyt Aito Aave, mutta tasottui sitten kun F. on kovin varattu Aaveena, heillä oli hyviä keskusteluja muun muassa stigmoista, joita Dosentti katseli kunnioituksella. Dosentti arvioi varovaisesti että hänestä olisi saattanut tulla mystikko ellei hänen isänsä olisi nyhtänyt jokaista orastavaa piirrettä irti. Franciscus vain tuhahti. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: tänään 5f
« Vastaus #144 : 27.04.12 - klo:16:19 »
Jatkokertomus jatkuu osassa tänään 5g
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi