Kirjoittaja Aihe: Katso tv:stä  (Luettu 30778 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #135 : 15.10.12 - klo:19:41 »
Eikö silloin kannata hankkia lapsia? Tai vaikka lähteä avustustyöhön kriisialueelle?

Mitään en niin jännitä kuin uusia ihmissuhteita.
 

Kyllä ulkoilmakehästä hyppääminen vie noista voiton. Minäkin jännitän uusia ihmissuhteita.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #136 : 15.10.12 - klo:19:56 »
Pikkupoika saa selkään kun hyppää leikkimökin katolta (ainiin, paitsi nykyisin ei ehkä saa) mutta kun isot pojat hyppää ulkoavaruudesta, ne saa vaan ihailua..  :017: entä jos hyppy ei olisi onnistunut, koko maailma olisi saanut katsella eräänlaista tahatonta itsemurhaa kuin parasta viihdettä. Ehkä olen ainoa josta tämä on jotenkin vastenmielistä.

Kotona suihkussa voi kolauttaa päänsä kohtalokkaasti, liikenteessä jäädä auton alle tai mitä tahansa kuolemaksi koituvaa voi kohdalle osua. Tänne olemme syntyneet, ja kukin kulkee polkunsa ja taivaltaa taipaleensa, juuri sen omansa. Kaikki loppuu aikanaan (armonsa ei milloinkaan).
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #137 : 15.10.12 - klo:20:19 »
Kotona suihkussa voi kolauttaa päänsä kohtalokkaasti, liikenteessä jäädä auton alle tai mitä tahansa kuolemaksi koituvaa voi kohdalle osua. Tänne olemme syntyneet, ja kukin kulkee polkunsa ja taivaltaa taipaleensa, juuri sen omansa. Kaikki loppuu aikanaan (armonsa ei milloinkaan).

Sadetta dear, on miusta suihkussa liukastuminen ihan piiikkasen eri asia kuin että laittaa henkensä tietoisesti alttiiksi huvin vuoksi.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #138 : 15.10.12 - klo:20:23 »
Kyllä ulkoilmakehästä hyppääminen vie noista voiton. Minäkin jännitän uusia ihmissuhteita.

Ei liity enää televisionkatseluun mitenkään (okei, heitänpä muodon vuoksi silmäyksen siihen päin, vaikka se onkin kiinni), mutta onko tuossa kysymys siitäkin, että ulkoilmakehästä hyppäämällä saa huomiota, toisin kuin jos tekisi jotain arkipäiväisempää jännittävää? Voi kertoa vähintään ihaileville kavereilleen että vaude, olipa kokemus. Tai parhaassa tapauksessa saa toimittajat paikalle olalle taputtelemaan, ja televisiokameratkin kuvaamaan.

Nämä ovat oikeasti kysymyksiä, sillä mulla on kai tässä kohtaa jokin sokea piste, en nimittäin kaipaa itse sitten minkäänlaista jännitystä elämääni.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #139 : 15.10.12 - klo:20:33 »
Ei liity enää televisionkatseluun mitenkään (okei, heitänpä muodon vuoksi silmäyksen siihen päin, vaikka se onkin kiinni), mutta onko tuossa kysymys siitäkin, että ulkoilmakehästä hyppäämällä saa huomiota, toisin kuin jos tekisi jotain arkipäiväisempää jännittävää? Voi kertoa vähintään ihaileville kavereilleen että vaude, olipa kokemus. Tai parhaassa tapauksessa saa toimittajat paikalle olalle taputtelemaan, ja televisiokameratkin kuvaamaan.

Nämä ovat oikeasti kysymyksiä, sillä mulla on kai tässä kohtaa jokin sokea piste, en nimittäin kaipaa itse sitten minkäänlaista jännitystä elämääni.

Kyllä varmaan tuostakin, mitä kerroit. En tiedä hyppääjän vaikuttimia. Mutta onko arkipäiväinen jännittävää? Okei, joskus tekee mieli arkipäiväisenkin ihmisen repäistä, tarkoitan itseäni. Tämä hyppääjä oli harjoitellut 7 vuotta hyppyään, joten on mukavaa, että hänen pitkäaikainen haaveensa toteutui ja päättyi onnellisesti.

*

Nyt uutisille ja sitten Metal Evolution Vol.2  :109:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #140 : 15.10.12 - klo:22:38 »
Sadetta dear, on miusta suihkussa liukastuminen ihan piiikkasen eri asia kuin että laittaa henkensä tietoisesti alttiiksi huvin vuoksi.

Mittakaavat voivat olla erilaisia, mutta kaikesta varmistelusta ja näennäisestä turvallisuudesta huolimatta riski on aina olemassa. Ja voiko puhua vain huvista, jos vuosikausia treenaa, harrastaa, harjoittaa jotain itselle erittäin mielekästä ja tärkeää, omaa sisintä ja sisäistä tarvetta toteuttavaa juttua. Minusta huvikseen voi hypätä tandemhypyn tai käydä lentämässä kuumailmapallolla tai kaljakellua Vantaanjoessa tai yrittää kirjoittaa runon. Niin siis joo, missä on raja huvin ja totisemman tekemisen välillä    :icon_eek:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #141 : 15.10.12 - klo:22:41 »
Minä hyppäisin.   :109:  Ajatelkaa, mitä saisi nähdä matkalla!  Olen katsellut kiitovauhtilenkeilläni kun hyppivät laskuvarjoilla Mailmilla, ja senkin tekisin mutta se maksaa aika tavalla.  Kerrankin juoksin ihan päin, osui olemaan niin, ja seurailin kuin ne hyppivät ja tuuli tarttui varjoihin ja..., ja...  


Suru ei kysy aikaa paikkaa eli on off-topicia tiedossa.  Itketti vähän, 

Mutta kun nyt täytyy kai yrittää perua vielä se Israelin matkakin.  

Itse maksoin OKO:n  tilille 200 euroa viime kuussa, vanhemmat avusti eli siellä piti olla 450 euroa.  Nyt ne inttävät että sin on tehty pano 300 euroa elokuussa - ei ole - ja tili on miinuksella melkein saman verran.  Vanhukset teki sen tilillepanon jo runsas toista viikkoa sitten, ja lisäksi vapautin Sampo-exituksesta rahastosäästöni 30 ekeä kuussa, joten siel oli nyt melkein tonni.  Minä kun en oikein luota Danske Bankiin ja varasin jo ajan...  Meinaan nyt vain Nalle Wahlroosin, vanhan taistelutoverin,   kiusaksi viedä hiekkaa hänen pankkiinsa.

OKOsta lähdin kun rahaa alkoi selittämättömästri katoilla ja tapahtui muutakin HY-VIN outoa.  Toisaalta - jos ei onnaa peruutus niin sitte menetän sen tonniviissataa - miksi makailisin Tel Avivissa hotellissa kun voin makoilla kotonakin, ja käydä punttisalilla?  Eihän minul ole rahaa yhteenkään retkeen.  Ovat varanneet liian kalliit hotellit.

Eihä sil mitään voi että kaikilla ei ole rahaa matkustaa.  Säästin raivopäisesti enkä juuri syö, mutta...

Mie sopeudun.  Istuin kyllä kuin halolla päähän hutaistu pari tuntia eli koko päivä vähän hukille.  Näin tein silloinkin kun viulu särkyi ja vielä kohdasta josta tiesin että korjaaminen on tosi vaikeaa.  Vähän aikaa on päässä olo kuin olisi isketty eli huumautunut, mutta se menee ohitte.  Maailmassa on suurempiakin kärsimyksiä kuin minun.  Mutta pahoillani olen. Eli kattelemaan hyppyä stratosfääristä!!!   Onnenpoika!!! :022:
« Viimeksi muokattu: 15.10.12 - klo:22:47 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #142 : 15.10.12 - klo:23:04 »
Pointtini oli se että näen tuollaisen vähän turhanpäiväisenä elämällä leikkimisenä. Katsoin joskus dokumentin joistain base-hyppääjistä ja ne vakuutti että siihen jää koukkuun, kuolema on niille pikkujuttu kun adrenaliinipurkaus tuottaa suuren nautinnon. Minusta tuollainen hurmion äärimmäinen tavoittelu terveyden ja hengen kustannuksella ei anna hyvää esimerkkiä nuorille, se on lisäksi itsekästä.
Ymmärrän hyppääjän näkökulman, mutta olen silti tätä mieltä.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #143 : 16.10.12 - klo:00:02 »
Pointtini oli se että näen tuollaisen vähän turhanpäiväisenä elämällä leikkimisenä. Katsoin joskus dokumentin joistain base-hyppääjistä ja ne vakuutti että siihen jää koukkuun, kuolema on niille pikkujuttu kun adrenaliinipurkaus tuottaa suuren nautinnon. Minusta tuollainen hurmion äärimmäinen tavoittelu terveyden ja hengen kustannuksella ei anna hyvää esimerkkiä nuorille, se on lisäksi itsekästä.
Ymmärrän hyppääjän näkökulman, mutta olen silti tätä mieltä.
samaa mieltä. striimiä oli viivästetty 20sek, joten jos olisi mennyt pieleen, nin sensuuri olisi iskenyt. onneksi.

Tampereella vaikutti joku vuosi sitten hyppääjä, joka yriti kerätä ihmehypyllä rahaa hyväntekeväisyyteen. Julkisuus ennenkaikkea?

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #144 : 16.10.12 - klo:00:56 »
Hyppy oli tavallaan urheilusuoritus. Monilla lahjakkailla urheilijoilla on haaveena esim. olympialaiset ja siellä voitto ja kultamitali. Siihen treenataan vuosikausia. Tämä vain oli erilaista ja vaarallisempaa myös - vähän verrattavissa vaikkapa Formula ykkösiin tai ratamoottoripyöräilyyn, jossa välillä sattuu kuolemantapauksia.

Joka tapauksessa ihminen kuolee johonkin.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #145 : 16.10.12 - klo:06:56 »
En silti hyppäisi pilvenpiirtäjän katolta pussilakana laskuvarjona - koska täällä kuollaan kuitenkin. Mutta eiköhän tämä asia tullut nyt selvitettyä ja näkemyserot selvennettyä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33758
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #146 : 16.10.12 - klo:07:41 »
Korkeanpaikan kammoisena en minäkään sitä seurannut kuin pätkän kerrallaan. Matti huuteli kommenttejaan netin äärestä.
Jännittyneenä muistan seuranneeni pari vuotta sitten kun Chilessä vaiko Mexikossa nostettiin niitä kaivosmiehiä sillä kapselilla. Se oli henkien pelastusoperaatio.

Osan miljoonista katselijoista mielestä tämä hyppy oli Red Bullin mainostemppu. Tiedä siitäkään. Kaikilla suurilla tempauksilla on sponsorinsa.

Nämä mitään pelkäämättömät urhoilijat, vuorikiipeilijät, napa-alueilla hiihtelijät, nopeuslaskijat tms. ovat aivokemialtaan toista laatua kuin meikäläiset arkajalat, jotka kuitekin saavat tiettyjä kicksejä toisten rohkeudesta.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #147 : 16.10.12 - klo:08:46 »
kyllä mie ihmettelen tätä nuorten miesten adrenaliini-kiksien tarvetta  :017:
oman hengen uhallakin  :017:

mitähän evolutionääristä tarkoitusta ihmislajille se palvelee?

näin naisena ja äitinä sitä tekee ensisijaisesti elämää suojaavia valintoja
Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Katso tv:stä
« Vastaus #148 : 16.10.12 - klo:09:19 »
Hypätään osaan kaksi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi