Kirjoittaja Aihe: Hyvää yötä! 2  (Luettu 30684 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #135 : 10.08.10 - klo:23:51 »
 :039:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #136 : 11.08.10 - klo:02:10 »
Olipa kerran myrsky. Se oli hyvin ihmeellinen myrsky.  Aivan julmetun kova ukkosmyrsky. Taivaalle kohosi nopeasti punakellertäviä hirmuisia pilviä, ja salamat iskivät 35 000 kertaa sekunnissa. Jyrinä samoin oli tyylikästä. Satoi jalkapallon kokoisia rakeita, ja joka kerran iski jokin erikoisuus niinkuin tsunami joka ulottui vähintään Jyväskylään Hensingistä. Se myrsky puhkesi aina kun ihminen toivoi, muttei siiitä ikinä ollut mitään harmia. Jos kovasti toivoi siihen liittyi myös pyörrevirtauksia. Kerran ne kiidättivät stadionin tornin Rovaniemelle, mutta koska sitä ei siellä kukaan tarvinnut, seuraava myrsky palautti sen Helsiunkiin. Ihmiset pitivät siitä myrskystä suuresti ja niin se puhkesikin yhtämittaa. Sitä voi katsella ja kuunnella koskaan kyllästymättä.
Tämä tarina ei ole aivan tosi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #137 : 13.08.10 - klo:23:05 »


 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #138 : 21.08.10 - klo:22:46 »

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Frank

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #139 : 22.08.10 - klo:23:03 »
Ilta jälleen yöhön vaipuu, joten hyvää yötä, Jeesus myötä. :)  

Armollinen Isä Jumala, anna anteeksi kaikki syntini rakkaan Poikasi Jeesuksen tähden, ja varjele armollisesti tänä yönä. Annan itseni kokonaan, ruumiini, sieluni ja henkeni, Sinun haltuusi ja huomaasi.

”Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
(Ps.91:1-2)

 Kauniita unia. :015:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #140 : 30.08.10 - klo:22:51 »

Hui miten paljon kello on, nyt nukkumaan vaikka aamulla ei tartekaan lähteä duuniin, terapiaan kyllä, mainittakoon että  fysioterapiaan 

Nukkukaa hyvin!
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #141 : 02.09.10 - klo:23:51 »

Hui miten paljon kello on, nyt nukkumaan vaikka aamulla ei tartekaan lähteä duuniin...




Hyvää yötä, Jeesus myötä
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #142 : 04.09.10 - klo:21:55 »
Hyvää yötä kaikille foorumilaisille!

                                           Puhdas omatunto on hyvä päänalunen. :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #143 : 11.09.10 - klo:23:31 »
Olisi haluttanut painua pehkuihin jo ajat sitten, mutta kun meni tulostimen kanssa ährätessä jos kuinka pitkään. Kello on jo vaikka huru mycket, joten hyvää yötä koko porukalle. Pirska lähtee nyt veteleen hirsiä.  :015:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Hyvää yötä! 2
« Vastaus #144 : 12.09.10 - klo:18:31 »
Tanaan saa menna uuden ketjun myota pehkuihin

Taman lukitsen
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi