Jukka Rokan aikoinaan antama profetia vain kummittelee mielessäni, siis on siellä ja välillä nousee mua peloittamaan.
Siinä profetiassa Jukka kertoi ensin Venäjän hyökkäävän Ukrainaan ja sen jälkeen Suomen yllä on iso uhka ja jotain oli, että Suomen ei tulisi luottaa NATOn turvaan.
Minusta tuntuu, että tää sota lopuu joskus ja sen jälkeen ollaan siinä että seuravaksi tulee Suomeen.
Tai sitten tämä on Raamatun ilmoittama Googin Vaikka Venäjä tulkitsijoiden mukaan on Maagog, no että seuraavaksi Goog menisi Turkin läpi välimerelle ja Israelia vastaan, noi Raamatun ennustuksen tulkinnat on mulle vaikeita.
Uskon enempi Jukan versioon.
Isommista asioista asioista on kysymys nyt kuin vain tästä sodasta.
Israelin sodassa olleetkaan eivät noteraanut kun heille sanottiin olevan kyse profetaalisesta sodasta.
Ikävää, että ei ole profettoja kuten Jukka Rokka ja muut kun oli mun nuoruudessa, siis kun sanoi ja jälkikäteen huomasi heidän olleen oikeassa.
Olikoha Leo Meller kun kerran profetoi, että Irakissa öljylähteet ovat pian tulessa ja sille vaan naureskeltiin, mutta meni jokunen vuosi ja niin kävi.
Kyllä kaipaisin tuonlaisia profeettoja tähän aikaan.