Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI  (Luettu 23863 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #30 : 16.03.16 - klo:20:42 »
Eilen oli mukava keskustelu iäkkään tuttavan kanssa, hän ei valita vaivojaan, hän vain kertoo niistä. Vieläpä kehui lääkäreitään. Jäin hänen seurakseen bussipysäkille odottamaan bussia, illalla on kuitenkin mukavampi keskustassa odottaa bussia jonkun kanssa yhdessä. Ehdin senkin jälkeen ihan hyvin pistäytyä kaupassa ennen kuin oma bussini tuli. Tämä ihminen jakaa energiaa, ei vie sitä muilta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #31 : 17.03.16 - klo:01:21 »
Tuommoiset ihmiset ovat jotakin johon yrittäisin itse pyrkiä, johon pitäisi jaksaa, koska se on tavoitettavissa, koska todellinen elämän onni koostuu pienistä asioista. On paljon hyvää, jos lääke nieli ruokarahani, löysin juuri lähimmän leipäjonon  :109:  ja monta monta vinkkiä. Miettiä pitää mennäkö, koska monella on huonommin. rohmuhinta eikä tule katyo vastaan kun on peruskorvaamaton....
 mutta vienkö vähäosaisemmalta....   mutta maksan edelleen viimevuotista waeltamistani Pyhiin.  Seuraava reissu täytyy tehdä samoin mikä oikeastaan on aika lystikästä, siis nytkin näpyttelen ipadia, ja omistan hirmuisesti mistä ei lapsena nähty edes unta.... ja kun on monnnnnnta rrrrrrakasta ihmistä joille tahtoo tuoda edes ruokapalan Italiaa ja jotakin niin siinä ollaan.... Ja sille voi ihan totta nauraa.


Minut teki onnelliseksi parempi vointi ja Saukkiksen teksti. Kiitos!  :109:
« Viimeksi muokattu: 17.03.16 - klo:01:32 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #32 : 17.03.16 - klo:10:39 »
Luin Saukkiksen tekstin, ja se jaksoi yhä tehdä päivästäni hyvin onnellisen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #33 : 17.03.16 - klo:22:29 »
Eilen oli mukava keskustelu iäkkään tuttavan kanssa, hän ei valita vaivojaan, hän vain kertoo niistä. Vieläpä kehui lääkäreitään. Jäin hänen seurakseen bussipysäkille odottamaan bussia, illalla on kuitenkin mukavampi keskustassa odottaa bussia jonkun kanssa yhdessä. Ehdin senkin jälkeen ihan hyvin pistäytyä kaupassa ennen kuin oma bussini tuli. Tämä ihminen jakaa energiaa, ei vie sitä muilta.

Idem.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #34 : 17.03.16 - klo:22:53 »
Moni asia tänään....kiitollinen mieli.
Tuntuu kuin toipumiseni olisi vähän edistynyt.  :039: :eusa_angel: :eusa_pray:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #35 : 18.03.16 - klo:11:06 »
Loistava päivänpaiste, vn voi paremmin, kaikenlaiset asiat. Oliver Kissa osoittautui tyttökissaksi. On siinä eläinperhe! Nauroin aika tehokkaat naurut. Moneskohan The Kissa siinäkin perheessä elelee eikä eroteta kollia neidistä!  :repee:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #36 : 18.03.16 - klo:12:21 »
Tulin Leenan tekstistä ja kuvasesta hyvälle päälle  :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #37 : 18.03.16 - klo:12:28 »
Niinpä.
Minäkin.  :icon_biggrin: :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #38 : 18.03.16 - klo:12:30 »
Yksi kuva = tuhat sanaa  :039:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #39 : 18.03.16 - klo:16:33 »
Leppoisa työpäivä, jossa tekemistä riitti tasaisesti koko päiväksi. Koko ajan lyhenevät pelottavan liukkaat möykkypaikat pyöräteillä. Kaikki lapset kotona. Onhan näitä ilonaiheita tänään.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #40 : 18.03.16 - klo:18:32 »
Oikeastaan ihan tämä tavallinen arkipäivä.
Olen siitä aika onnellinen.
Ei mitään erikoisempaa tälle päivälle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #41 : 18.03.16 - klo:19:09 »
Sain autettua ystävää hädässä vaikka itte pulikoin ns avannossa! Siitä jo kiitän.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #42 : 18.03.16 - klo:21:25 »
Nuorisotalo Greipissä oli rasisminvastaiseen viikkoon liittyvä avoimien ovien päivä. Tapasin siellä entisiä oppilaitani, joista olin välillä kovastikin huolissani. Heillä näytti olevan elämä jokseenkin mallillaan. Lisäksi sain nauttia ruandalaisesta hiphopista.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #43 : 19.03.16 - klo:19:51 »
Tapasin kaupassa pikkuserkun, jota en ole nähnyt muutamaan vuoteen, oli mukava jutella hetki, kun kummallakaan ei ollut kovin kiire. Viime päivinä olen tavannut kaupassa muutaman tutun, ja mukavia juttuhetkiä on ollut heidän kanssaan.

Jo aamulla sain lasten kanssa siivottua ja pyykättyä päivän "pakolliset", joten iltapäivä oli aikaa kaikelle mukavalle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXI
« Vastaus #44 : 19.03.16 - klo:22:26 »
Pitkäksi venähtänyt puhelinkeskustelu isäni kanssa. Ikivanha kotoa evakuoitu kirja. Pikku hiljaa koheneva vointi. Kovalevykokoilua, eli ns työpäivän jälkeen pikaselausta. Ajatus, käynkin huomenna Nellakirjan maailmassa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.