Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet osa 3  (Luettu 34523 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #105 : 25.11.11 - klo:10:54 »
Onkohan se vika-ilmoitus?
Onko koneesi muisti liian taynna?
Voit kirjoittaa termin esim. googlen hakuun..
Nayttokin voi sammahdella, jos se on paljon kuormitettu.
Jos valimuistia ei tyhjenneta selaimen tyokaluilla tai
muulla tietoturva-ohjelmalla, niin selaimen tiedot joku
ulkopuolinen pystyy saamaan selville.
Silloin myos selaimen ja koneen kaytto kuormittuu.
Kaikki turhat tiedostot kannattaa siivota roskiin ja poistaa.
Ja tarkeat tiedostot kannattaa varmuuskopioida eli
esim. siirtaa muistitikulle tai muulle tallennusvalineelle.

Elämä on kemiaa.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #106 : 25.11.11 - klo:22:19 »
>:(  Tämä ohjelma ilmoittaa jotakin, jota en täsmällisesti käsitä, ja kieltäytyy yhteistyöstä.  Korjaan yhtä tekstitiedostoa ja se käskee minun tarkastella ympäristömuuttujaa temp.  enkä edes tiedä missä tuo asuu...     Totean tehneeni turhaa työtä!  Viimeiset korjaukset eivät ole tallentuneet!  Syynä on ilmeisesti jokin ympäristömuuttujaa koskeva asia. 

Ympäristömuuttuja on sellainen asia, jonka kanssa peruskäyttäjän ei pitäisi joutua tekemisiin juuri koskaan. Tuo kyseinen TEMP-muuttuja liittyy koneen tekemiin automaattisiin väliaikaistallennuksiin. Arvelen, että kone ei pysty tallentamaan muuttujan määräämään sijaintiin muistin loppumisen vuoksi tai jostain muusta syystä.

Yritä saada joku asiantuntija paikan päälle tutkimaan konetta ja mahdollisesti myös tarkkailemaan vähän sitä, miten yleensä teet koneella töitä. En usko, että tässä on pohjimmiltaan mistään kovin monimutkaisesta asiasta kysymys, mutta se vain pitäisi saada selvitettyä. Veikkaan, että siinä ratkeaisi kerralla aika moni niistä ongelmista, joita sinulla on viime aikoina koneen kanssa ollut.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #107 : 30.11.11 - klo:19:06 »
Oon ihimetelly, kun Google Chromen selaamehen tuloo aina uurestaan hakukoneeksi Yahoo, vaikka tyäkaluasetuksis valitten Googlen hakukoneeksi. :017: Googlea oon käyttäny aina hakukoneena, mutta nyt viimeaikoona Yahoo asettuu pyytämättä mun hakukoneeksi?
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #108 : 30.11.11 - klo:19:15 »
Oon ihimetelly, kun Google Chromen selaamehen tuloo aina uurestaan hakukoneeksi Yahoo, vaikka tyäkaluasetuksis valitten Googlen hakukoneeksi. :017: Googlea oon käyttäny aina hakukoneena, mutta nyt viimeaikoona Yahoo asettuu pyytämättä mun hakukoneeksi?

Oikeassa yläkulmassa on jakoavain. Klikkaa sitä ja mene asetuksiin ja siellä etusivun kohdalle kirjoita http://www.google.com/

Täydennetään sen verran että pari ruksia on paikallaan.
Käynnistyksessä   
  Avaa oma etusivu
ja
 Etusivu   
  Avaa tämä sivu
« Viimeksi muokattu: 30.11.11 - klo:19:32 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #109 : 01.12.11 - klo:17:53 »
Kiitos neuvoista, mutta aina vaan kun avaan koneen, niin Yahoo on taas oletus hakukone vaikka olin ohjeistuksen mukahan toiminu ja laittanu googlen oletus hakukoneeksi asetuksis sekä kirioottanu etusivulle http://www.google.com/.
Kyllähän tua Yahoo hakoo aivan hyvin, mutta se kiusaa, kun ei saa itte valita hakukonetta. Sekin ihmetyttää. kun en ole ruuvaillu asetuksia mitenkään ja yhtäkkiä toinen hakukone valtaa selaimen. :017:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #110 : 01.12.11 - klo:18:09 »
Kiitos neuvoista, mutta aina vaan kun avaan koneen, niin Yahoo on taas oletus hakukone vaikka olin ohjeistuksen mukahan toiminu ja laittanu googlen oletus hakukoneeksi asetuksis sekä kirioottanu etusivulle http://www.google.com/.
Kyllähän tua Yahoo hakoo aivan hyvin, mutta se kiusaa, kun ei saa itte valita hakukonetta. Sekin ihmetyttää. kun en ole ruuvaillu asetuksia mitenkään ja yhtäkkiä toinen hakukone valtaa selaimen. :017:

Yahoo on tullut jonkun lataamasi ohjelman mukana siis eräällä tapaa salakuljetettu koneeseesi. Yleensä niin tulee ASK.com
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #111 : 04.12.11 - klo:12:50 »
Aika kelemi tua Yahoo :003:, kun ei anna tarttua mistään kiinni, vaikka seppos on antanu yksityysohjeitakin. Netistä kun oon Yahoottanu Yahon poistosta oon huamannu, että monet muutkin on tuskaallu tämän kanssa. Viimeenen konsti oli tämä: http://www.download.fi/tietoturva/haittaohjelmien_poisto/hijackthis.cfm , jolla skannasin ja ettin Yahoon viittavia ohojelmariviä. Yahoosta ei näkyny riviäkään ajolistoos ja muutaman epäilyttävän rivin poistinkin, mutta Yahoo vaan pysyy sitkiästi koneella. Varmuureksi tallennin skannausrivit, jos kone olis rivien poistosta tiltannu. Enää en taira kuluttaa tähän riiviöhön yhtään energiaa. :kieli:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #112 : 04.12.11 - klo:19:15 »
mitä tuo yhtäkkiä ilmestynyt sininen palkki
(Aloita jakaminen Google+ -palvelussa napsauttamalla tätä)
 google-sivulla oikein meinaa?? :017:

mikä hiton jakaminen?!  :icon_eek:
Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #113 : 04.12.11 - klo:19:39 »
mitä tuo yhtäkkiä ilmestynyt sininen palkki
(Aloita jakaminen Google+ -palvelussa napsauttamalla tätä)
 google-sivulla oikein meinaa?? :017:

mikä hiton jakaminen?!  :icon_eek:

Kyse on siitä, että Google on perustanut Facebookin kanssa kilpailevan palvelun, johon se haluaa sinun ja minun liittyvän. En ole liittynyt, kun niitä on jo ennestään riittävästi mm. business verkosto Linkedin. Google haluaa sinun jakavan tietoa itsestäsi muille. Tuossa oli netissä juuri väite, että kyse on myös yhteistyöstö CIA:n kanssa, mutta hymyilin sille, mitä ne tekee minun tiedoillani ja kuka ne ehtii analysoida?? Kuinkakohan vaaralliseksi ne ovat jo minut määritelleet amerikkalaisissa ryhmissä käymieni keskustelujen perusteella?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #114 : 04.12.11 - klo:19:55 »
ahaa, vai sellainen  :icon_confused:

en ole feispuukissa enkä tähänkään ryhdy

kiitos taas tiedoista seppos
Herra armahda.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #115 : 04.12.11 - klo:19:59 »
mitä tuo yhtäkkiä ilmestynyt sininen palkki
(Aloita jakaminen Google+ -palvelussa napsauttamalla tätä)
 google-sivulla oikein meinaa?? :017:

mikä hiton jakaminen?!  :icon_eek:

Samaa olen minäkin noi..., siis ihmetellyt. Nytpä sain vastauksen ja en totta vie mene minäkään siihen lankaan.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #116 : 04.12.11 - klo:20:01 »
Samaa olen minäkin noi..., siis ihmetellyt. Nytpä sain vastauksen ja en totta vie mene minäkään siihen lankaan.

Samat sanat. Aikookohan se palkki olla siinä ärsyttämässä nyt, aina ja iankaikkisesti..  :017:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #117 : 04.12.11 - klo:20:05 »
Samat sanat. Aikookohan se palkki olla siinä ärsyttämässä nyt, aina ja iankaikkisesti..  :017:

Tuohon en osaa vastata kun en tunne heidän markkinointi strategiaansa, mutta kaupallinen menestys on ammattilehtien mukaan ollut vaatimaton. Siitä voi tehdä kukin omat johtopäätöksensä, mutta muistakoon, että ne ovat vain omia luuloja.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #118 : 04.12.11 - klo:23:21 »
Tuossa oli netissä juuri väite, että kyse on myös yhteistyöstö CIA:n kanssa, mutta hymyilin sille, mitä ne tekee minun tiedoillani ja kuka ne ehtii analysoida??

No ei se tekisi pahaa CIA:n agentillekaan vähän Siionin virsiä veisata...

Mt

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Riivatun rakkineet osa 3
« Vastaus #119 : 06.12.11 - klo:07:47 »
Tämä ei taira olla mikään riivatun rakkine, vaan vastaus ihimiskunnan energiaongelmaan iliman säteilyvaaroja. :023: http://riikkasoyring.nettisivu.org/ajatukset/artikkelit/matalan-energian-ydinreaktori/

Jos mey-rakkine on toimiva, niin turhaan Suami investoi pahisenergiahan Olkiluoros ym.
Energiayhtiöiren roistomaiset sähkönsiirtomaksut ottaa pattihin, kun ne ovat jo suurempi osa sähkölaskua. >:(
« Viimeksi muokattu: 06.12.11 - klo:07:55 kirjoittanut Mörtti-57 »
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.