Kirjoittaja Aihe: Tänään 5c  (Luettu 26249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään
« Vastaus #15 : 01.12.11 - klo:18:51 »
siivouksen tiimellyksessä puukosta peukaloon  :icon_neutral:

Oi voi veritöitä teillä.  :'( :018:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #16 : 01.12.11 - klo:19:08 »

Ei se pahasti osunu, nyt riittää jo laastari vaikka aluksi vuoti ihan jonkun verran. Tarttee laittaa aamulla kunnon teippaus että voi mennä altaaseen...
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #17 : 01.12.11 - klo:19:11 »
Lainaus
siivouksen tiimellyksessä puukosta peukaloon  icon_neutral
 

 :107:

hippiäinen, ala hyvä ihminen käyttää siivouksessa imuria ja luutturättiä!
on paljon turvallisempaa
Herra armahda.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #18 : 01.12.11 - klo:19:19 »
:107:

hippiäinen, ala hyvä ihminen...

Heh, aika lailla samoin vastasin sinulle pussausasiassa  :icon_lol: En minä likoja rapsutellu, kuivauslastan rautaa yritin vääntää kun se kumi oli sieltä reunasta irti. Tai siis on vieläkin.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään
« Vastaus #19 : 01.12.11 - klo:19:30 »
Ei se pahasti osunu, nyt riittää jo laastari vaikka aluksi vuoti ihan jonkun verran. Tarttee laittaa aamulla kunnon teippaus että voi mennä altaaseen...

Huomenna voi unohtaa teippauksen, sillä ei se altaassa pysy eikä se sitä silloin enää tarvitse kuin mielenterveyden hoitoon eli lohdutuslaastarin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #20 : 01.12.11 - klo:19:39 »
Huomenna voi unohtaa teippauksen, sillä ei se altaassa pysy eikä se sitä silloin enää tarvitse kuin mielenterveyden hoitoon eli lohdutuslaastarin.

Pyssyy se. Katos kun on sellasia 'vesiurheilulaastareita' ja lisäksi urheiluteippiä päälle  :023: Ois minulla kyllä kuviolllisiakin....
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #21 : 02.12.11 - klo:11:30 »
juttelin meidän postinkantajan kanssa, ekaks hississä ja sit vielä käytävässä Olipa mukava kohtaaminen...

Pyssyy se. Katos kun on sellasia 'vesiurheilulaastareita' ja lisäksi urheiluteippiä päälle  :023:

P.s. hyvin pysyi.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #22 : 02.12.11 - klo:16:53 »
Olin taas keikkatoissa  jossain kuusessa Vantaalla ja paasin paikan paalle 2 eri bussilla.
Poikaystavan tyopaiva paattyy vasta kl. 20.. joten tassa ehtii lepailla, kayda suihkussa, syoda,
surffailla netissa ja vaikka kavaista hompsuja kattomassa myohiksessa kalliossa.
Elämä on kemiaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #23 : 03.12.11 - klo:18:43 »

aivan ihanan ihana jouluinen musiikkituokio tuomiokirkossa; laulu Ilpo Rannankari ja urut Anu Pulkkinen
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #24 : 03.12.11 - klo:23:00 »
siivousta... toki välillä taukoja. Huomenna jatkuu sama meno. Kaukana on marraskuun leppoisa olo...

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #25 : 05.12.11 - klo:07:33 »
Suutelin kuumia, märkiä pusuja pimeässä auton oven lukkoon, mutta en saanut avainta paikoilleen. Viimein lähdin hakemaan sisältä kotoa lukkosulaa. Mennessäni portailla huomasin, että olin pusutellut Katrin autoa. Oma kulkuneuvo odotti menovalmiina ja vähän loukkaantuneena portaiden vieressä.
Lupaavasti alkoi tämä viikko!

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #26 : 05.12.11 - klo:08:02 »
 Rakkautta kaikille Mauno, niin sitä pitää.  Tämä viikko alkoi oikein mukavasti. Ei tartte miettiä lahjoja. Kuuseen uudet kynttilät, pyykkikone sano ittensä irti joten vaihtoon sekin, lämpöpatteri vierasmökissä hyytyi siihen uus patteri. Mutta hyvääkin oli. Vieraina kaksi ihanaa lasta jotka tykkäsi pikkumummusta oikein kunnolla. Joten ei hätää raha on maallista mutta pienet kädet kaulassa on jotain jota muistaa kauan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #27 : 05.12.11 - klo:08:35 »
Olen hyvillä mielin vieläkin eilisistä seuroista. Tämä itsenäisyyspäivän aatto on sopiva pieneen puuhasteluun, ulkoiluun ja lepoon.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Tänään 5c
« Vastaus #28 : 05.12.11 - klo:08:45 »
Kohta lähden uimahalliin tunniksi vyöjuoksemaan, sitten saunaan ja sillee

Herra armahda.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään
« Vastaus #29 : 05.12.11 - klo:09:11 »
Kohta lähden uimahalliin tunniksi vyöjuoksemaan, sitten saunaan ja sillee

Minä kävin jo :109: Kivaa reissua!

(Vielä niistä hassuista kylteistä; uimahallilla lukee kylmäaltaan vieressä: "Peseydy ennen altaaseen menoa. Altaassa kameravalvonta.")

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)