Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään...2  (Luettu 27881 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #120 : 14.05.11 - klo:09:07 »
Minulla tänään pitkästä aikaa muonituskeikka MPK:n taholla :023:. Mukavaa päästä tekemään tuotakin harrastusta ja aurinko paistaa. Eilinen Suomen peli olin pakko katsoa ja lopussa miesväkikin löysi itsensä telkkarin äärestä. Sunnuntaina siis valvotaan taas :017:. Euroviisut saa minun puolesta jäädä, tai jos katsoisi suomen laulun, kun se on ihan ensimmäisenä. :039:

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #121 : 14.05.11 - klo:17:29 »
Täällä hämärtyy... jokohan kohta saatais sadetta? Säätiedotus lupasi jo iltapäiväksi, mutta eipä vain näy.

Olen aikeissa ryhtyä leipomaan. (Tuuma olisi, toimeen pitäisi siis vain ryhtyä eikä täällä haahuilla  :icon_rolleyes: .)

Ajattelin illalla silittää viisujen tahdissa. Paratiisi-Oskari on vissiin ainakin katsottava, kun hänestä niin paljon puhutaan. Jospa siinä sivussa saisi silitysurakkaakin hoidettua.


Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #122 : 14.05.11 - klo:20:33 »
Muonituskeikka kunnialla ohi, kurssilaiset ja johto tyytyväisiä. Oma perhekkin jo ruokittu :023:

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #123 : 14.05.11 - klo:21:16 »
Tänään ei ole ihan normipäivä ollut. Lähdin aamulla sokkarille, koska olen ossuuskaupan jäsen ja siellä oli miesten päivät. Alennusta miesten vaateostoksista osuuskaupan jäsenille  ja osallistuminen 100 €:n lahjakortin arvontaan. Ostin sinisen t-paidan ja punaset Björn Borgin alkkarit, joten BB on nyt ilman niitä :003:

Tarkoitus oli sitten käydä kulttuurikapakka Jokelassa ottamassa "joku mehu". Siellä käy kaikenlaista hunsvottisakkia kuten yliopiston professoreita ja muusikoita ym. taitelijoita. Kerran kävin antoisan keskustelun fysiikan emeritus proffan kanssa. Mukava ja humaani mies. Paikassa ei nyt näkynyt yhtä turjalijaa, joka on kirjoittanut mm. Kivenpyörittäjän kylän ja joka tulistuu suunnattomasti kuullessaan sanan EU.

Joku nainen sinne tuli, jonka kanssa oli ns. muutaman tunnin romanssi. Kävin viemässä ostokset kotiin ja artesaani odotti, sitten vaihdoimme raviintolaa. Olin jo kännissä kuin apima ja nainen sanoi, että olet taiteilija :icon_eek: Hyvässä yhteisymmärrksessä erottiin joo, aika hyvän näkönen eukko, mutta ei natsaa niin ei :D

Kiva ja vaiherikas päivä :)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #124 : 15.05.11 - klo:08:37 »
Havahduin yöllä outoon rymyyn ja menin katsomaan mikä rymisyttää terassilla. Se oli oikein suloinen nuori kissa. Sain sen melkein maaniteltua syliin, olisin huoltanut sitä aamunkoittoon ja haeskellut omistajansa, mutta juuri kun luulin nappaavani sen, se lihvaantui littanaksi kuten vain kissa lihvaantuu ja syöksyi portin alta pakoon. Se oli selvästi kotikissa, hoidettu, ja läheni maaniteltaessa. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #125 : 15.05.11 - klo:19:01 »
Tänään kirkossa, jossa kävin, oli saarnavirtenä Minä vaivainen vain, mato matkamies maan. Hyvä virsi, elämän raadollisuus ja toivo tiivistettyinä kolmeen säkeistöön. Mutta urkuri veti niin korkealta ja vauhdilla, etten meinannut pysyä mukana.

Asia korjaantui sitten Seuratuvalla, missä veisasimme tuon virren kuten pitääkin. Hyvät seurat ja hauskat kahvikeskustelut vielä lopuksi.   :icon_biggrin:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #126 : 15.05.11 - klo:19:54 »
Tänään kirkossa, jossa kävin, oli saarnavirtenä Minä vaivainen vain, mato matkamies maan. Hyvä virsi, elämän raadollisuus ja toivo tiivistettyinä kolmeen säkeistöön. Mutta urkuri veti niin korkealta ja vauhdilla, etten meinannut pysyä mukana.

Asia korjaantui sitten Seuratuvalla, missä veisasimme tuon virren kuten pitääkin. Hyvät seurat ja hauskat kahvikeskustelut vielä lopuksi.   :icon_biggrin:

Minusta se on yksi parhaista virsistämme. Erityisesti toinen säkeistö kertoo koko totuuden mitään siihen lisäämättä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #127 : 15.05.11 - klo:20:22 »
Seurat oli todella hyvät.  Ensi sunnuntaina siellä on Jaakko Eleniuksen muistoseurat niihin täytyy päästä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #128 : 15.05.11 - klo:21:09 »
Suomi - Ruotsi pelin harvinaisen vähän aikaa :023:

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #129 : 15.05.11 - klo:23:49 »
JEEE!!! :109: Suomi on maailmanmestari!! Ruotsi on murskattu. Kruunun arvo laskee :003:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #131 : 16.05.11 - klo:08:35 »
Oiskohan että Mertarannan tuuletuksella ja eläytymisellä on osuutensa äärifiilistelyyn. Mitähän tapahtuisi jos päästettäis Aarne Tanninen puikkoihin?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #132 : 16.05.11 - klo:09:46 »
JEEE!!! :109: Suomi on maailmanmestari!! Ruotsi on murskattu. Kruunun arvo laskee :003:

Ruotsi joutuu jättämään hakemuksen päästä euromaaksi Jippii
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #133 : 16.05.11 - klo:11:01 »
Ruotsi joutuu jättämään hakemuksen päästä euromaaksi Jippii

Kun Ruotsi sai ensimmäisen maalin menin kyllä makuuhuoneeseen murjottamaan ja ajattelin että tuo on helpompi kuunnella matkan päästä, mutta sepä olikin soma loppu!  Räiskis - räiskis- räiskis!  Onko Suomi hakannut sveamammanpoikia ikinä yhtä lujasti?  En äkkiseen nyt  muista. Tosin, olihan heillä nuori joukkue, mutta oli meilläkin ensikertalaisia.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #134 : 16.05.11 - klo:11:16 »
Viikonloppu kului hoitokoirien kanssa mökillä. Telkkari oli toisessa pääroolissa, sillä Euroviisut ja lätkä valvottivat paljon yli normin. Suomi pärjäsi hyvin molemmissa ja mestareita on juhlittu kaikissa medioissa.

Tulin tänne varsinaisesti kampaajan käsittelyyn. Siellä on aina sellainen terapia-istunto ja siitä kannattaa maksaa , ja pää pehmenee taas puoleksi vuodeksi.

Mökillä ollessa ei ole kertaakaan satanut, mutta kun viime perjantaina mentiin oli tynnyri mökin nurkalla täynnä hyvää kukkienkasteluvettä. Ja tänä aamuna alkoi oikea sade.
Aina kun käyn kampaajalla sataa. Niin on kai aina ollut ja on olevava.
Neljän päivän lehdet ja posti ovat vielä osin käymättä läpi, mutta nyt on lähdettävä Annen käsittelyyn.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)