Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään...2  (Luettu 27572 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #15 : 29.04.11 - klo:15:39 »
Aivot ilmotti jo aamulla, että myö siirryttii viettää jo vappua,tie sie mitä tahtojat.  :icon_wink: Näin oli pakko päätellä, koska eksyin työmatkalla!  :icon_biggrin: Kävin tankkaa autoa ja yhtäkkiä huomasin meneväni Kotkan saarelle...siis ihan vastakkaiseen suuntaan ku piti...tai sitte se korkia menoveden hinta sekotti pään niin pahoin, etten enää tienny minne ajaa...  :icon_biggrin:

voe voe....töissä ollu kaikkia "kivoja" kuunvaihteen känkkäränkkä hommia ja ajatus lipsuu ihan väärille urille...

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #16 : 29.04.11 - klo:17:21 »
Aivot ilmotti jo aamulla, että myö siirryttii viettää jo vappua,tie sie mitä tahtojat.  :icon_wink: Näin oli pakko päätellä, koska eksyin työmatkalla!  :icon_biggrin: Kävin tankkaa autoa ja yhtäkkiä huomasin meneväni Kotkan saarelle...siis ihan vastakkaiseen suuntaan ku piti...tai sitte se korkia menoveden hinta sekotti pään niin pahoin, etten enää tienny minne ajaa...  :icon_biggrin:

voe voe....töissä ollu kaikkia "kivoja" kuunvaihteen känkkäränkkä hommia ja ajatus lipsuu ihan väärille urille...

Bensiinin haistelu on vaarallista, se sekoittaa pään ja siihen voi kuolla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #17 : 29.04.11 - klo:19:40 »
Heillä on Eurajoen kristillinen opisto http://www.eko.fi/ ja se lienee paras tiedon lähde. Jos heidän kirjoistaan olet kiinnostunut niin oikea paikka hakea niitä on www.pokstaavi.fi Suonionkatu 4B Helsingin Kalliossa.

Toinen siipi löytyy osoitteesta  http://www.rukoilevaisuus.com/

Terv Seppos

Loistojuttu. Niitä tarvitsen jotta näen mikä koko vaari oli miehiään. Pahimmat me tietenkin kuulimme serkusten kanssa jo lapsina kesäisin.  Meistä ne tempaukset olivat suunnaton vitsi.   Aikuiset koettivat selittää tragedioita, mutta minä yhä muistan, miten neljäs polvi näki pelkkää komediaa siinä mistä kerran oli todella kärsitty. Me nauroimme niin ettemme pysyneet jaloillamme.... vaikka ei minua enää naurata.   

Ehkä juuri sen takia olen sanonut että ei tipu, milloin ikinä sitä on pyydettykään.  Omassa suvussa on luuranko joka otettiin kaapista jo kun olin kymmenvuotias, ja meistä se oli vitsikäs...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #18 : 30.04.11 - klo:08:26 »
Aivot ilmotti jo aamulla, että myö siirryttii viettää jo vappua,tie sie mitä tahtojat.  :icon_wink: Näin oli pakko päätellä, koska eksyin työmatkalla!  :icon_biggrin: Kävin tankkaa autoa ja yhtäkkiä huomasin meneväni Kotkan saarelle...siis ihan vastakkaiseen suuntaan ku piti...tai sitte se korkia menoveden hinta sekotti pään niin pahoin, etten enää tienny minne ajaa...  :icon_biggrin:

voe voe....töissä ollu kaikkia "kivoja" kuunvaihteen känkkäränkkä hommia ja ajatus lipsuu ihan väärille urille...

Aivot ilmoittivat missä on oikeasti maailman kaunein saari...  :026:   sanoisi Sigmund Freud, sinä halusit mennä sinne...    :031:


Nyt vain vappen kaikille :054: :045: :035: älkää eksykö!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #19 : 30.04.11 - klo:16:10 »

Avanto, aamupalapiknik, kiikarointia, tekstailua, pyykkäystä, pizzaa, siideriä, munkkeja, elokuvia, lueskelua, filosofointia....

...ja mukavaa wappuaattoa! 

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #20 : 30.04.11 - klo:16:49 »
Avanto, aamupalapiknik, kiikarointia, tekstailua, pyykkäystä, pizzaa, siideriä, munkkeja, elokuvia, lueskelua, filosofointia....

...ja mukavaa wappuaattoa! 

Sinun ruokalistasi oli karppaajalle kauhistus. Tuo viimeinen siitä ja avanto sekä naapurin kiikarointi sisälsi vähemmän hiilihydraatteja.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #21 : 30.04.11 - klo:16:58 »
Sinun ruokalistasi oli karppaajalle kauhistus. Tuo viimeinen siitä ja avanto sekä naapurin kiikarointi sisälsi vähemmän hiilihydraatteja.

Karppaajat saavat kauhistella ihan vapaasti  :110: Nyt on vappu/aatto.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #22 : 30.04.11 - klo:17:52 »
Aivot ilmoittivat missä on oikeasti maailman kaunein saari...  :026:   sanoisi Sigmund Freud, sinä halusit mennä sinne...    :031:




Miulta kesti aikaa nähdä Kotka kauniina, saati ihanana paikkana, mutta nykyään olen kyllä sitä mieltä, että kyllä Kotkan saarella on paljon kauneutta!  :023: Ja Zen cafen sanoin: "Tämä on kuitenkin minun kaupunkini" ja varsinkin tää muumitalo, jossa täällä Lankkarilla majailen, tekee miut onnelliseksi.

Ihanaista Walpuria kaikille!

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #23 : 30.04.11 - klo:18:36 »
Kohta Ilosaareen tämän konserttiin. http://www.youtube.com/watch?v=G1zkXdqcajk (jeeee!!!! :003:) Tänään on tullut rakeita ja lunta  >:( .Talviviini (karpalo) on siis paikallaan, mutta muuten yag >:(

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #24 : 30.04.11 - klo:21:23 »
Katkera olen ma...siis kyllä miullekii äskeisen konsertti maistuisi vallan hyvin...täytynee tyytyä Chelsea vs. Tottenham matsiin joka sekii loppuu just eikä edes ole niinkää syäntäin lähellä...ja hörppiä passoaa appelsiinimehulla, uskotellen, että kyllä se on nyt kevät vaikka sää mitä muuta tahansa väittäisi....

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #25 : 30.04.11 - klo:22:44 »
Tippaleipää  >:(   Leenalle tai hän ole tyytyväinen.
Tai hilloisa munkki.  Ehkä se hilloisa munkki sittenkin olisi makoisampi.... viisas kirja kainalossaan tietty. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #26 : 01.05.11 - klo:05:08 »
Tervehdyksen lähettää Sadetta ja hänellä on vielä kuoharia Kaivopuiston brunssille. Mietimme heräämmekö seuroihin mennessä. Toisaalta ollaan ainakin viime yö oltu hyvästi heränneitä. Me saavumme seuroihin kyllä.   :icon_biggrin: :icon_biggrin: :069: Leena ja  :icon_sunny: Sadetta
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #27 : 01.05.11 - klo:12:53 »

Illansuussa vappuseuroihin, jeee  :109:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33758
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #28 : 01.05.11 - klo:13:11 »
Niin olis tarkoitus minullakin, mutta tässä on erinäistä estettä olevinaan.   :-\
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #29 : 01.05.11 - klo:18:35 »
Elämä voittaa (pikkuhiljaa).