Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään?  (Luettu 33109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #45 : 14.02.11 - klo:07:46 »
Tänään ystävänpäivää jokaiselle! ja ystävä jokaiselle!  Ja jos joku on yksin, silloin vasta tuntuu kuin säteilisi iloa nämä sanat:   Joka minun luokseni tulee, sitä minä en heitä ulos.  (anteeksi etten muista... se muisti ei näköjään vain parane... Jeesuksen sanoja ovat, Raamatusta)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #46 : 14.02.11 - klo:09:11 »
Tänään on yli 20 astetta pakkasta.
Auto ei lähde käyntiin, jo perjantaina vinkui ja sähisi, eikä lähtynyt.
Menen bussilla kaupunkiin.
Käyn tohtorilla.
Sitten kahvilla ystävän kanssa.
Sitten töihin.

Amen.
Herra armahda.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22107
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #47 : 14.02.11 - klo:09:16 »
Kyrie eleison!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #48 : 14.02.11 - klo:09:55 »
Tänä aamuna saapui viesti: open auto ei lähde käyntiin. Siispä kouluun vasta puoliltapäivin :)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #49 : 14.02.11 - klo:10:12 »
Tänään ei mummi eikä vaarikaan tahdo jaksaa lähteä käyntiin, etenkin nilkat ja jalkaterät tekevät tenää. Viime viikon uurastus, viikonlopun vieraat ja eiliset Martan ristiäisjuhlat tekivät sen että emme lähdekään sovitulle hääpäivä-lounaalle. Auto kyllä lähtisi, mutta antaa senkin levätä lämpimässä tallissa ja rouskutella E10-bensaa vasta huomena.

Näin kovalla pakkasella , -26 astetta, ei haluta muuta kuin leivinuunia lämmittää ja ristiäisrääppiäisiä, mm kinuskikakkua kahveen kera nauttia.

Pyykkikone pyörii kohta toista kertaa, tehköön se tänään hommia puolestaan.

Hengen voitto aineesta on tyytyväinen mieli.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #50 : 15.02.11 - klo:10:29 »
Tänään on hiukan vähemmän pakkasta kuin eilen. Menen ompelijalta hakemaan yhden vaatteen
ja kyselemään, ehtisikö/jaksaisiko hän ommella kevääksi jotain uutta.
On tuossa omakin kone, mutta ei aika eikä taitokaan riitä siihen, mihin ammattilaisella.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #51 : 19.02.11 - klo:14:59 »

Arkiaamusta poikkeava aamiainen  :icon_cool:, 1,5 tunnin kävely ja avanto upeessa aamuauringossa, kaupassa käynti, pyykkäystä, lasagnea ja joulu?torttuja & glögiä  :003:

Ja huom! Tein lasagnen itse, paitsi levyt ostin valmiina. Tuli tooooosi hyvää  :109: pinaattia, aurinkokuivattuja tomaatteja, fetaa, ohjeen tuoreitten herkkusienten sijaan pakastettuja itsepoimittuja tatteja, pinjan siemeniä, juustoraastetta, mmmm....

Ja pst. tortutkin paistoin tänään, olivat kylläkin paistovalmiita.

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #52 : 21.02.11 - klo:12:06 »
Tervehdys kaikille, tänä armon päivänä. On ollut mielenkiintoista seurata sivusta foorumin keskusteluja ja jospa nyt olisi aika hieman antaa omia mietteitä julki. :icon_wink:

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #53 : 21.02.11 - klo:13:02 »
...ehkäpä jonakin päivänä tällä tytöllä on nätti pieni haukka...
Meidän "jengissä" haukkaa sanotaan "palaksi".
On hyvä olla oma ohjelma ei muuta kuin tsemmiä treeneihin. Sillä treeni voi myös hieman lievittää omia elämän tuskia, kuten oman lemmiki eläimen menetys. :icon_sad:
Mutta elämä jatkuu... ja kevät aurinko alkaa vähitellen valaisemaan pohjolan asukkaita.

ps. fretti...mielenkiintoinen eläin. 

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #54 : 21.02.11 - klo:18:11 »

Vesijuoksua, töitä ja töitä ja töitä, pari palaveria, lomamatkan suunnittelua, teetä ja sympatiaa  :kahvi:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #55 : 21.02.11 - klo:19:20 »
Päivä Herttoniemessä. Kuin loma entisiin "hoitopäiviin " verrattuna. Pikku-ukot ovat omatoimisia ja järkeviä.
Söimme ulkona Asian Court´ssa. Kaikille maistui. En ole koskaan nähnyt pojilla sellaista ruokahalua. 
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #56 : 21.02.11 - klo:20:00 »
Flunssa/kuume/vatsaoireet, siinähän sitä sitten onkin. Miksi näitä kärsimyksiä aina vain tulee. Eilen olin hikinen ja pakkanen puri,ja kun ei tule tuota kalenteria riittävän usein katsottua. Näin kävi. Pitäisi olla Kemissä, mutta eipä voi mittään. Ollaan kotona.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #57 : 21.02.11 - klo:20:21 »

Sairastaminen on aina ikävää. Parempaa oloa ja voinnin kohenemista sinulle 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #58 : 22.02.11 - klo:09:02 »
Minullakin on jokin viruksenpoikanen keuhkoputkessa. Ei ole vielä voimissaan, eikä toivottavasti tulekaan, sillä Kuopion reissu on silloin vaarassa.
Lotta-räkänenu kai sen mummille antoi. Makuulla hengitys vinkuu kuin pyy-pilli ja oikea sierain falskaa. Ei muuta vielä.

Taivas on harmaa ja pakkasta lähes 10 astetta vähemmän kuin sunnuntai-aamuna.  Matti laittaa kuitenkin leivinuuniin puita ja tulta. :eusa_clap:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: Mitä tänään?
« Vastaus #59 : 22.02.11 - klo:11:48 »
Yhteiskunnassamme tänään, hevosetkin kärsivät lihavuudesta. :icon_sad: