Kirjoittaja Aihe: Minkälaisella laitteistolla musiikkia kuuntelet?  (Luettu 15466 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Minkälaisella laitteistolla musiikkia kuuntelet?
« Vastaus #30 : 25.06.15 - klo:10:20 »
Autossa kuuntelen C-kasettisoitinta, jossa on vain yksi kasetti... Bruce Springsteenia.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6345
Vs: Minkälaisella laitteistolla musiikkia kuuntelet?
« Vastaus #31 : 25.06.15 - klo:15:31 »
Kuuntelen lähinnä vain euroviisuja, ja nehän kuulemma eivät ole musiikkia  :icon_rolleyes:

Sen, mitä kuuntelen, kuuntelen tietokoneella youtubesta.

Jossakin vaiheessa totesin, että musiikki (nimenomaan suosikkikappaleeni) vaikuttaa liian voimakkaasti, aiheuttaa levottomuutta ja nukahtamisvaikeutta ym., ja ajattelin että kaipa voisin ilmankin olla.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Minkälaisella laitteistolla musiikkia kuuntelet?
« Vastaus #32 : 27.06.15 - klo:21:44 »
Kuuntelen vain vanhaa musiikkia youtubesta tällä läppärilläni. Pirtissä radiosta joskus jotakin. Matkalla autoradiosta joskus. Olen kranttu musiikin suhteen, "ikälisätön" musiikki ei oikein sovi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Minkälaisella laitteistolla musiikkia kuuntelet?
« Vastaus #33 : 03.07.15 - klo:01:01 »
Jos olisi varallisuutta olisi minulla kelpo kaiuttimet mutta kelpaa hyvä CD-soitinkin, radiota kuuntelen ipadilla tai pöytäkoneella kuten joitakin suoria telkkarikonsertteja katson. JAtkuvasti kehittelen kännykän radionkuuntelua mutta kaikki mutkikas tekniikka siirtyy siirtymistään.

On ollut aikanaan sellainen vempain jolla voi kanniskella mukanaan mitä olikaan ja kuunnella korvanapeilla. Ne putosivat aina. Jokin korvan kokovika tai mallivika on, niitähän käytetään myös kun esitellään jotain nähtävää ja putoavat.

Aina silloin ajattelen että kuuloaisti on positiivinen asia ja mietiskelen sitä yhtä kuuroa lyömäsoittajaa joka aistii värinästä omat iskunsa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.