Äänestys

Kuka presidentiksi isänmaahamme?

Niinistö
19 (50%)
Haavisto
19 (50%)
Muuu..
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Äänestys päättynyt: 06.02.12 - klo:09:08

Kirjoittaja Aihe: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros  (Luettu 112435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #30 : 23.01.12 - klo:20:19 »
En mahda sille mitään, ettei seksi miehen tai nuoren pojan kanssa kiinnosta yhtään.
Ei vaikka ois kuin eksoottinen pörröpää trikoissaan, korkkareissa ja huulet punaisina suudelmaa odottaen.
Ei muuten kiinnosta minuakaan, vaikka olisi minkälainen pörröpää, jos sillä on munat haarojen välissä. Se ei silti tarkoita sitä, että minun pitäisi tuomita joku toinen vain siksi että häntä sattuu kiinnostamaan.

Minäkin ilomielin katselen naisia kesämekoissaan - vaikka vailla rihman kiertämää. Monesti on seurauksena erektio - olenhan hetero ja mies. Enkä totisesti halua, että Pekka Haavisto tai kukaan muukaan homo tulisi tulukuttamaan, että se olisi jotenkin sairasta. Voisiko siis olla, että jätettäisiin Pekka ja muutkin homot rauhaan, ja annettaisiin heidän olla rauhassa sitä mitä ovat? Kyllä minä vastaan panen jos meinaa joku homo yrittää minut kellistää, mutta onneksi olen tuolta tilanteelta välttynyt.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #31 : 23.01.12 - klo:21:00 »
Onko meillä pressan vaalissa kolmaskin ehdokas...

vai onko se kehotus jättää äänestämättä? tai äänestää Aku Ankkaa?

 :icon_rolleyes:
Herra armahda.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #32 : 23.01.12 - klo:21:59 »
Kun miettii miten älähdettiin Isäntä ja emäntä sanoihin ja heteroita aletaan sanoa ahdasmieliseksi jos ei hinttailu kiinnosta

No hei, eihän tässä niistä sanoista isäntä ja emäntä älähdetty, vaan siitä väitteestä että presidentinlinnassa pitää olla juuri ne molemmat! Eli heterouden esittämisestä ainoana oikeana vaihtoehtona, ja vieläpä niin että sen heteronkin pitää olla pariutunut, sinkku ei kelpaa. Eli ei olisi itse Mannerheimkään kelvannut, kun oli emännästään eronnut.

Ja päinvastoin, ne kaikkein ahdasmielisimmät heterothan tässä on hinttailusta olleet kiinnostuneimpia, nimittäin toisten ihmisten hinttailusta. Ihan liian kiinnostuneita ovat olleetkin, koska asiallakan ei ole mitään merkitystä. Ne on ne avaramieliset heterot, joita hinttailu ei kiinnosta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #33 : 23.01.12 - klo:22:16 »
Ja päinvastoin, ne kaikkein ahdasmielisimmät heterothan tässä on hinttailusta olleet kiinnostuneimpia, nimittäin toisten ihmisten hinttailusta. Ihan liian kiinnostuneita ovat olleetkin, koska asiallakan ei ole mitään merkitystä. Ne on ne avaramieliset heterot, joita hinttailu ei kiinnosta.
(Pahoittelen, jos käyttämäni hinttailu on nimittelevä termi, joita seppos - aivan oikein - ei pitänyt suotavana. Halusin vain lainata stealin sanoja kuten ne olivat.)

Lainaus käyttäjältä: steal
Höh, miksei voitas kehua myös heteroutta
Viime sunnuntain messussa kehuttiin heteroavioliittoa niin että teki taas kerran ihan sairaan kipeää ja tuntui että olisi parasta suosiolla jättäytyä pois.
« Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:22:22 kirjoittanut öppiäinen »
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #34 : 23.01.12 - klo:22:43 »
Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #35 : 24.01.12 - klo:08:43 »
Presidentti Kekkosen puoliso oli sairas, en muista heidän koskaan tanssineen Linnan juhlissa. Urho valssasi mielellään kaunottarien kanssa, eikä kukaan sanonut halaistua sanaa.
Entä jos ehdokkaan puoliso olisi todella sairas, liikunta- tai puhekyvytön. Olisiko se este valintaan.
Luulen että jos Pekasta tulisi presidentti, hän osaisi hoitaa sekä tervehtimiset, että tanssimiset korrektisti.
Puoliso on ainakin avoin, iloinen ja lähestyttävä.

Koko  Linnan-juhlat perinteen soisi muuttuvan toisenlaiseksi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #36 : 24.01.12 - klo:10:07 »
Presidentti Kekkosen puoliso oli sairas, en muista heidän koskaan tanssineen Linnan juhlissa. Urho valssasi mielellään kaunottarien kanssa, eikä kukaan sanonut halaistua sanaa.
Entä jos ehdokkaan puoliso olisi todella sairas, liikunta- tai puhekyvytön. Olisiko se este valintaan.
Luulen että jos Pekasta tulisi presidentti, hän osaisi hoitaa sekä tervehtimiset, että tanssimiset korrektisti.
Puoliso on ainakin avoin, iloinen ja lähestyttävä.

Koko  Linnan-juhlat perinteen soisi muuttuvan toisenlaiseksi.

Minusta puolison tai sen puutteen ei tulisi vaikuttaa presidentin hommaan millään lailla. Presidentin tehtävät liittyvät ulkopolitiikkaan ja siitä pysyköön puoliso erossa. Puoliso voi perustaa vaikka pakanalähetysompeluseuran.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #37 : 24.01.12 - klo:10:35 »
Just näin ! :icon_cool:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #38 : 24.01.12 - klo:10:37 »
http://www.presidentti.fi/public/default.aspx?nodeid=41436&contention=1&culture=fi=FI

 :eusa_think: muuttaisin minäkin linnan juhlia, esim. musaksi aika paljon regeetä... ;)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #39 : 24.01.12 - klo:10:42 »
http://www.presidentti.fi/public/default.aspx?nodeid=41436&contention=1&culture=fi=FI

 :eusa_think: muuttaisin minäkin linnan juhlia, esim. musaksi aika paljon regeetä... ;)

Kas, kun Tarja Halonen ei kutsunut namibialaista idoliaan?

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #40 : 24.01.12 - klo:13:02 »
Minusta puolison tai sen puutteen ei tulisi vaikuttaa presidentin hommaan millään lailla. Presidentin tehtävät liittyvät ulkopolitiikkaan ja siitä pysyköön puoliso erossa. Puoliso voi perustaa vaikka pakanalähetysompeluseuran.

Haaviston puoliso kertoi televisiossa jotenkin siihen tapaan, että vaikka muutto tulisi Mäntyniemeen, hän jatkaisi mielellään rakastamassaan ammatissa.

Miehen puhetta.

Vaimoni huomautti minulle, että kyseinen herra on ainoa, joka on minun (ja Sepposin) linjoilla: nyt valitaan presidenttiä, puolisolla ei ole asiassa mitään jakoa. Muistin silloin, että jaa, tosiaankin, tuota mieltähän minä olen ollut jo kymmeniä vuosia, joskus varsin äänekkäästikin.

Mt

myyrä

  • Vieras
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #41 : 24.01.12 - klo:13:07 »
Yhdessä arviossa sanottiin, että Väyrynen, Niinistö ja Lipponen ovat vanhan, menneen ajan ehdokkaita; muut uuden, tulevan ajan  :eusa_think: En muista enää, oliko Soini myös tuossa joukossa.

Varmaan näin onkin.

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #42 : 24.01.12 - klo:13:21 »
Tunnustaudun toisella kierroksella Haaviston kannattajaksi. Ekalla kierroksella äänestin toista ehdokasta.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #43 : 24.01.12 - klo:13:25 »
Tänään Pekka johti Iltiksen gallupissa 49-42, loput ei vielä tiedä.

Ilmaisin kannatukseni kirjautumalla nimelläni Pekan sivustolle vetoomuksen allekirjoittajaksi. Myös vaalikassaa kartutin pienellä summalla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Presidentinvaalit 2012 toinen kierros
« Vastaus #44 : 24.01.12 - klo:13:46 »
Kaivoin naftaliinista Ulra Bran Ilmiöitä.   " Aina samoja ilmiöitä, eikä vieläkään tuulivoimaa... ".  Tuleeko muutos ?
http://www.youtube.com/watch?v=vpm5roMK8Qo&feature=related
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)