Kiitos! Näin teen. Niitä lapsiakin oli koko joukko, joten saatoin hyvin nähdä peräti tilanteen, siellä rannassahan minä pyörin. Mutta siis, livenä olen niin ujo ettei sitä usko kukaan. En kehdannut kysellä että oletteko niitä netti-ihmisiä. Yhden ryhmän tosiaan manguin jonkun niistä kuuluttajista tsekkaamaan, kun se oli vähän kuin viran puolesta... oli eri joukkuetta jonka hän tarkisti kun aikani kärtin... aikuinen nainen sanomassa ettei kehtaa itte...
koskahan sitä aikuistuis. Mutta mie toivon että tunnen teistä joitakin jo ennen ensi kesää.
Tämä foorumi on minulle tärkeä, ja te kaikki. Kotoa soitettiin parikin puhelua, kun oli perhe kuunnellut ne juhlaseurat, ja ne oli tosi hyvä kokemus niillekin, ja sanoivat että nyt ovat kyllä minun puolesta hyvillään. Kun vähän tuntevat, niin kai sitten ajattelevat, että tämän tapaista se on ollut vailla tenavasta, niin osapuilleen.
Meillä lähtee toiseksi nuorin riparille. Kollasi keväällä netistä suosikkinsa. Asuvat seudulla jolla on paljon venäläissyntyisiä ja bestikset ovat ortodokseja.
Kyllä löytää kaipaamansa, sillä siinä on nälkäinen lapsi, minä luulen.
Aivot kiehuu tässä helteessä... piti sanomani, että näinköhän olisin löytynyt tuonne, niin juuri, löytynyt, ellei olisi tätä foorumiakin apuna käytetty. Olen hyvin onnellinen, kuulkaas.