Kirjoittaja Aihe: Sakramentit  (Luettu 10703 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Sakramentit
« Vastaus #30 : 19.10.11 - klo:13:56 »
---
Tehneekö minun ehtoolliselle menosta turmiollista se, että joskus minua ärsyttää, kun näkee joidenkin "murheen murtamat" kasvot ehtoolliselle mennessä ja mieleen tulee vain, että spela teater. Itse ehtoollispöydässä en kylläkään seuraa toisia.


Hyi hyi, tuossapa tuli kirjoitettua semmoista, joka olisi saanut jäädä tekemättä. Mikäpä minä olen arvostelemaan kenenkin katumusta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sakramentit
« Vastaus #31 : 19.10.11 - klo:15:37 »
Minun menee skarppausenergia siihen että mis on pikarit tässä kirkossa ellen tiedä eli kun tulee kierreltyä Herättäjän kirkkopyhien mukaan vähän, kun perään on seurat, sitten, mihin rakoon ängetä,  eli kuka lähtee seuraavaksi ja koska pitäis nousta pois.  En ole tainnu ikinä huomata muuta.  Huh, miltähän minä sitte ite näytän.
Minusta se on nopeasti toimitettu täällä pk-seudulla, hätäseen ohi, kun totuin Joensuussa siihen että ehtoollisen ajalla loppui virret ja kanttori sanoi urkuparvelta että seuraavaksi tämä' tai tuo numero.

Se vähäkin skarppaaminen ylimääräiseen oli poissa kun nuoruudessa ei ollut tuota seisovan pöydän systeemiä, vaan kattaus kerrallaan. Ei minulla olis niin kiire pois, enkä haluaisi itse itseäni häirittävän millään,  toisaalta ajattelen kyllä lapsiperheitä joille tuo on varmaan parempi käytäntö. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.