Kirjoittaja Aihe: Paskaa Joulua  (Luettu 16441 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #30 : 18.12.11 - klo:12:57 »
Suomen tapa hoitaa asioita on niinsanottua ylisuvaitsevaisuutta josta tasa-arvoisuus on kaukana.
Puolia löytyy asioista aina monta.
Laki on sama, mutta sitä sovelletaan eri tavalla eri ihmisryhmiin ja jokainen voi miettiä onko oikein kohdella ihmistä ihonvärin takia eri tavalla?
 Laki ja oikeus on eri asia.
Korkeinoikeus on joka tapauksessa antanut päätöksensä ja sen mukaan sosiaalitoimistoa saa huijjata tietty etninen ryhmä, kun taas kantasuomalaiset tuomitaan samasta teosta vapausrangaistukseen. Jokainen päätelköön itse onko se tasapuolista, oikein, ihmisarvojen mukaista vai suosivaa ja rasistista.

Tarvitseeko erityisapua ihminen joka on kantasuomalainen ja menetänyt kaiken?
Tiedän suomalaisia jotka on eläneet jopa kolme vuotta yhteiskunnan ulkopuolella tehtyään konkurssin, ei ole hyväksytty työttömäksi saamaan edes sitä 410€ /kk, vaan ovat eläneet roskiksista saamillaan ruuilla, myöskään sossu ei ole antanut mitään, siis vuositulot =0 ilman asuntoa ja kaikkea, samaan aikaan tiety porukka saanut harkinnanvaraista joilla ostettu ajokortti, Milloin sossu alkaa ostaan ajokortteja kantasuomalaisille, tietäisin monta korttia halajavaa ?
Kaikki ihmiset on mielestäni samanarvoisia, siinä on se kysymäsi inhimillisyys, mutta kantanihan on väärä koska en suosi ihonvärin mukaan. Mielestäni on hulluutta luoda kuningaskansalaisia ja kasteja. Kaikki samalle viivalle on minun mielipide, mutta tiedän ettei se sovi koska pitää olla ylisuvaitsevainen ja haukkua Suomalaiset junteiksi.
Miksi haukutaan ? Yksi syy voisi olla Suomalaisten kokemattomuus maailmalta , kun on nähty vain hiekkarantoja. Halutaan olla mielinkielin ja on niin ihkua haukkua tota noin niinkuin junttei tota noin niinkuin, loppupeleissä, pikkurilli pystyssä.
Lisäksi tietyillä Suomalaisilla ei ole aitoa lähimmäisenrakkautta, on vaan halua mediaseksikkyyteen koska se antaa palstatilaa ja erottuu helpolla.
RASISTI VAAN VASTAILEE

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #31 : 18.12.11 - klo:13:24 »
Periaatteena "kaikki samalle viivalle" kuulostaa hyvältä mutta ei oikein toimi käytännössä. Pitää ottaa huomioon että ihmisiä tulee erilaisista lähtökohdista. Toinen osaa lukea, toinen ei. Toisella on jonkinlaista koulutusta, toisella taas ei. jne.

ja kyllä; -joissain tapauksissa voi olla ihan perusteltua maksaa maahanmuuttajalle ajokortin hankkiminen. Ei yhteiskuntaa voida johtaa yksisilmäisen diktatuurisesti, ajatellen asioita vain yhdeltä kapealta näkökannalta. Onneksi meillä kuitenkin on yhteiskunta joka ainakin pyrkii ottamaan kokonaisuuden ja erilaiset taustatekijätkin huomioon.  Maahanmuuttajien oloissa ei ole mitään kadehtimista.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #32 : 18.12.11 - klo:13:45 »
Yhdelle viivalle toimii jos halutaan toimivan, mutta kun se ei anna äänestäjiä tietyille rymille, siksi ei onnistu ja lisäksi joidenkin Suomalaisten itsetunto on niin huono, että mielistellään, kunhan sen maksaa veronmaksajat.
Suomessa kai koulutus on pitkälti ilmaista joten oppii kyllä kirjoittaan Suomea ja puhumaan ainakin jos halua ja tahtoa on, vain jatko-opinnoista voi joutua maksamaan, mutta pakolaisille nekin maksut on turvattu.
Miten Somalit joita alkoi tulla jo 20-vuotta sitten Manun avustuksella neukkulasta olleesaan siellä sotilaskoulutuksessa ei ole vieläkään oppinut kunnolla suomenkieltä ja sisäistä maamme kulttuuria. Niistähän piti tulla auttavia käsiä ?
Tuo poruukka jäi mottiin ja Manu pelasti nämä sotilaat jos niitä vois sotilaiksi sanoa kun muut maat ei halunneet vaikeuksia.

Minusta on todellista diktatuuria kustantaa ajokortteja tai muuta hyötyä ohi kansan vain valitulle kuningaskansalle.
Kokonaisuutta ei todellakaan ole otettu huomioon saatikka yritetty pitämään samanarvoisuutta.
Maahanmuuttajien kadehtiminen ?  En kadehdi ketään ja maahanmuuttajat ei todellakaan ole mikään homogeeninen ryhmä joten äläpäs noin sano.
Moni maahanmuuttaja ei ole kuningaskansalainen vaan tullut töihin ja elättää itsensä, mulla on monta mahanmuuttajaa kaverina kaivosteollisuuden ja tiedonsiirtoverkkojen puolelta, Talvivaarastakin löytyy ja he muuten on samaa mieltä tästä suomen sairaasta nöyritelystä.


Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #33 : 18.12.11 - klo:14:38 »
Täällä meidänkin kylässä on kaksi ammattijuoppoa jotka eivät viitsi mennä töihin (suomalaisia). Suomen sosiaalijärjestelmä siis suosii heitä ja on parasta purkaa kokonaan.

just niin joo...  Mutta pidä sinä nuo vakuuttavat "perustelusi" kaikin mokomin. Ihan selvästi olet laajasti perehtynyt asioihin kun koko Suomen oikeusjärjestelmä, maahanmuuttopolitiikan ammattilaiset sosiaalis-, ja kouluverkostojen ammattilaiset ym. ovat väärässä ja sinä olet oikeassa, kun "Talvivaarassakin" on yksi tapaus...

-en jaksa väitellä kun keskustelu pyörii tällä tasolla.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #34 : 18.12.11 - klo:15:04 »
Oletko varma jotta ne juopot kuluttaa sosiaaliturvaa ? Se kyllä on yleistä, mutta tunnen myös monta pitkänmatkan juoppoa jotka on ihan yhteiskunnan ulkopuolella vailla mitään yhteiskunnan apua.
Sanoin Talvivaarasta he, en siis yksikössä, mutta miksi sinä väännät johonkin yksilöön / persoonaan ?  Älä laita sanoja minun suuhuni !
Älä suotta suutu, en halua halveerata  tai V.....lla haluan vai jotta asioista puhuttas suoraan , eikä sorsittas joitain ihmisrymiä rasisteiksi haukkumalla.
Myönnnä vaan Jape että olet RASISTI, niinkuin minäkin,  tosin toiselta reunalta asiaa, mutta kuitenkin. Minä olen se halveksittu reunalta, ja sinä taas virallisen rasismin suosija, onko näin vai ei ?

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #35 : 18.12.11 - klo:16:11 »
Et jaksa väitellä tälläkeskustelu tasolla, mutta sanoppas sitten millä tasolla jaksaisit väitellä ?
Niin jatketaan siellä ?   :kahvi:
Mutta kysyin sinulta ( saanhan sinutella ? ), Oletko sinäkin rasisti, niinkuin minäkin, tosin erilainen , mutta kuiteskin, siihen haluisin rehellisen sydämestä tulevan vastauksen.
Olen sanonut suoraan jotta olen rasisti ja olen sanonut miksi olen rasisti, olen  sen mukaan mitä päättäjät sanoo, sano Jampe sinäkin suoraan mikä on, oletko rasisti ja minkä mukaan olet, tai et ole ?

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #36 : 18.12.11 - klo:17:08 »
Et jaksa väitellä tälläkeskustelu tasolla, mutta sanoppas sitten millä tasolla jaksaisit väitellä ?
Niin jatketaan siellä ?   :kahvi:

Tarkoitan sitä että esim. perustelusi niin rajulle väitteelle, kuin "ihonvärin perusteella kuulutaan kuningasluokkaan" (vai miten se meni?) -on sitä luokkaa että "meidänkin kylällä on yksi tummaihoinen joka..."  Tai että "minä tiedän yhden oikeustapauksen jossa..."

Sinä teet aika rajuja yleistyksiä koko Suomen oikeusjärjestelmästä, sosiaalitukijärjestelmästä ja jopa lainsäädännöstä.  Minähän huomautin tuossa keskustelun kuluessa että jos esittää noin rajuja yleistyksiä että "maan tapa on..." tms. niin kyllä perusteluksi kaivattaisiin vähän muutakin kuin "meidänkin kylässä oli yksi..."

Sitäpaitsi; sinähän tällaisia väitteitä olet heitellyt joten todistustaakka on myös sinulla!  En jaksa loputonta jaanaamista siitä että "meidänkin kylässä oli kerran yksi tummaihoinen ja..."

Kun se ei todista mitään.  Nuo esiintuomasi tapaukset edustavat mitä suurimmalla varmuudella niin pientä prosenttiosuutta kokonaisuudesta, että niiden päälle tuollaisten väitteiden esittäminen ja noin raju yleistäminen kertoo a) joko siitä ettet yhtään tiedä mistä puhut tai b) siitä että aliarvioit ja halveksit niitä joiden kanssa keskustelet.  valaisiko tämä riittävästi mitätarkoitan keskustelun tasolla?



Ja tuohon toiseen kysymykseesi olenko rasisti; -minusta kysymys on epäasiallinen ja loukkaava.  jos tähän astisesta keskustelunkulusta et vieläkään voi päätellä olenko minä mielestäni rasisti  niin se vain vahvistaa mitä sanoin keskustelun tasosta.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #37 : 18.12.11 - klo:17:32 »
Kuules Jampe olenko sanonut jotain, " meidän kylällä " ?
Nuita oikeustapauksia kyllä on enemmän kuin yksi ja niihin nojaavia perusteluita monta.
Korkeinoikeus on kai ylin Suomen oikeusjärjestelmässä, vai onko ?
Sosiaalijärjestelmä on jo nyt toiminut kuten sanoin, eikös se silloin ole maan tapa jos sen mukaan toimitaan ?
Ei ole väite vaan kerroin mitä tapahtuu suomessa, sekö on väite ? Enkä ole puhunut 
pelkästään" meidänkylän" tummaihoisista vai olenko ?
a) tiedän mistä puhutaan
b)en halvenna keskustelukumppaneita

Mutta tuosta sanomastasi " mitä suurimmalla varmuudella " "pientä prosentuaalista kokonaisuudesta."
Eiköhän mennä todennäköisyyslaskelmiin, eikös me kumpikin osata niitä, kun kerta tuolle tielle lähit.



Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #38 : 18.12.11 - klo:17:36 »
Tarkistin mitä kirjoitit ja kysyit ja vastaan.
Et ole mielestäsi rasisti.
Kelpasko vastaukseksi ?

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #39 : 18.12.11 - klo:18:03 »
Nuita oikeustapauksia kyllä on enemmän kuin yksi ja niihin nojaavia perusteluita monta.

Jos väittää että "Suomessa ihonvärin mukaan ollaan kuningaskansalaisia"-eli maan tapa niin ei riitä että oikeustapauksia on "enemmän kuin yksi" ja että niihin nojaavia perusteluita on "monta".  Sinä olet kok oajan esittänyt että nuo ovat vallitsevia käytäntöjä eli hiljennäpäs nyt pikkuisen tahtia ja katsele taaksepäin mitä olet kirjoittanut.


Lainaus
Sosiaalijärjestelmä on jo nyt toiminut kuten sanoin, eikös se silloin ole maan tapa jos sen mukaan toimitaan ?


Oletko sinä ihan oikeasti sitä mieltä että jos sosiaalijärjestelmä on joissain tapauksissa toiminut noin (en edes tiedä miten) -että sillä perusteella se on maan tapa?  Taisin osua juuri oiekaan todetessani että perustelusi on sitä luokkaa että "kun kerran meidänkin kylällä kerran oli..."



Lainaus
Ei ole väite vaan kerroin mitä tapahtuu suomessa, sekö on väite ? Enkä ole puhunut  
pelkästään" meidänkylän" tummaihoisista vai olenko ?


Sinä olet koko ajan yleistänyt ja perustelusi on olleet sitä tasoa että "kun kerran meidänkin kylässä kerran oli yksi..."  -eli niiden yksittäistapausten perusteella joita tietoosi on tullut ja joita todennäköisesti esität hyvinkin värittyneessä tarkoituksessa, -vedät johtopäätöksiä aina maan tapaan asti.


Esitä sitten vasta tuollaisia väitteitä kun olet ensin työskennellyt vaikka kymmenen vuotta korkeimman oikeuden presidenttinä tai sosiaali-, ja terveysministerinä tai asiaa tutkineena professorina ja olet tehnyt väitöskirjan aiheesta jonka tueksi voit esittää muutakin kuin että "näit kerran teidän kylässä..."

Katsos; kyllä moisia väitteitä voi heitellä kuka tahansa. Vaikeampi on yrittää näyttää toteen niiden perusteella että olisi maan tapa asettaa tummaihoiset värin perusteella vaikkapa kuningaskansalaisiksi tms. potaskaa johon tuskit uskot itsekään.



Et ole esittänyt mitään väitteidesi tueksi. Tai kyllä sekin riittäisi jos voit esittää muutaman vakavasti otettavan tutkimuksen käsitystesi tueksi, siis VAKAVASTI otettavia!  Ja niiden pitää olla tiedeyhteisön tarkastamia ja hyväksymiä tutkimuksia eikä mitään "Halla-ahon" tutkielmia joille nauraa nykyään jo naurismaan aidatkin.


« Viimeksi muokattu: 18.12.11 - klo:18:09 kirjoittanut Jampe »
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #40 : 18.12.11 - klo:18:12 »
Väitteiden tueksi  ?  olen sanonut sen mitä on tapahtunut, mutta sinäpä et ole väitteittesi tueksi nosatnut mitää asiaa, pelkästään sanot sen mikä on tällä hetkellä virallinen totuus muita asioita kuulematta, se tituus mityä ei saisi kyseenalaistaa, jos kyseenalaistaa on rasisti.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #41 : 18.12.11 - klo:18:27 »
Ei tämä mene eteenpäin, annetaan olla, jooko?  Mutta olet sinä pirun jääräpäinen kaveri, vaikka niin kai olen minäkin... :023:

Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #42 : 18.12.11 - klo:18:27 »

En ymmärrä mitä tällainen ilveily edustaa kun puhutaan vakavasta asiasta.

Entäpä nämä sinun mainitsemasi vähemmistöt:

-Mustalaiset - osaavat kyllä varsin hyvin pitää puolensa

-Maahanmuuttajat - heistä on jo täällä aika paljon ollut puhetta, joten en ota kantaa

-Seksuaalivähemmistöt - mitäpä heistä, samaa päivää elävät kuin me muutkin

-Suomenruotsalaiset - ymmärtääkseni pärjäävät keskimääräistä paremmin

-Saamelaiset - heitä on paljon sorrettu, mutta paljon on heidänkin osansa parantunut

-Ahvenanmaalaiset - en osaisi heitäkään pitää mitenkään vähempiosaisina

"Jokaiselle ihmisellä näistä on kasvot."  ENTÄ SITTEN?


Esitä sitten vasta tuollaisia väitteitä kun olet ensin työskennellyt vaikka kymmenen vuotta korkeimman oikeuden presidenttinä tai sosiaali-, ja terveysministerinä tai asiaa tutkineena professorina ja olet tehnyt väitöskirjan aiheesta jonka tueksi voit esittää muutakin kuin että "näit kerran teidän kylässä..."


Tämä ei ollut minulle, mutta minua ärsyttää tämä ainainen jahkaamisesi näistä himputin väitöskirjoista sun muista. Emmehän me tavalliset ihmisetkään ole mitään aivottomia, onhan meillä silmät päässä ja teemme jokainen omia havaintojamme. Montako väitöskirjaa olet itse väsännyt?
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #43 : 18.12.11 - klo:18:35 »
Entäpä nämä sinun mainitsemasi vähemmistöt:

-Mustalaiset - osaavat kyllä varsin hyvin pitää puolensa

-Maahanmuuttajat - heistä on jo täällä aika paljon ollut puhetta, joten en ota kantaa

-Seksuaalivähemmistöt - mitäpä heistä, samaa päivää elävät kuin me muutkin

-Suomenruotsalaiset - ymmärtääkseni pärjäävät keskimääräistä paremmin

-Saamelaiset - heitä on paljon sorrettu, mutta paljon on heidänkin osansa parantunut

-Ahvenanmaalaiset - en osaisi heitäkään pitää mitenkään vähempiosaisina

"Jokaiselle ihmisellä näistä on kasvot."  ENTÄ SITTEN?

Tämä ei ollut minulle, mutta minua ärsyttää tämä ainainen jahkaamisesi näistä himputin väitöskirjoista sun muista. Emmehän me tavalliset ihmisetkään ole mitään aivottomia, onhan meillä silmät päässä ja teemme jokainen omia havaintojamme. Montako väitöskirjaa olet itse väsännyt?

No Pirska, minua ärsyttää se kun heitellään niin rajuja väitteitä että niiden takana pitäisi olla jo vähintään väitöskirja mutta todellisuudessa ei ole mitään.  Tavallinen ihminen tajuaa kyllä jotain, mutta järkevä ihminen tajuaa olla esittämättä asioita joista ei oikeasti tiedä mitään muuta kuin mitä on naapurin Shellin kahvilassa kuullut.  Jos minä rupean väittämään maata pannukakuksi tai Suomen sosiaalijärjestelmää enemmistöä järjestelmällisesti sorsivaksi, niin kyllä minä sitten väsään ensin sen väitöskirjan.  Muuten pitäydyn esittämään vahvoja mielipiteitä vain niistä asioista joista tiedän jotain. Mutta tästä vänkääminen on nyt minun osaltani loppu jos ei väitteiden tueksi tule jotain vakavempaa kuin kulmakunnan Shelliltä kuultua "totuutta", jonka "Halla-aho oli kuulemma tutkinut"...

-ja noihin mainitsemiisi vähemmistöihin; -onko tarkoituksesi jotenkin ivata heitä vähättelemällä heidän vähemmistötaustastaan johtuvia vaikeuksia?
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Paskaa Joulua
« Vastaus #44 : 18.12.11 - klo:18:36 »
Äsken meni senat sakasin, kokeillaas uusiksi.
Jos korkein oikeus siunaa sossun kusettamisen tietyltä taholta, niin eikös se ole maan tapa ?
Ei ole kyse jostain kylän porukasta vaan Suomessa vallala olevasta systeemistä ja käytännöstä.
En halua olla ministeri tai korkeimmanoikeuden presidentti joka on presidentin nimittämä palkintovirka, haluan elättää itseni omalla työlläni.
 Haluan sanoo uudestaan sen asian minkä olen muulloinkin sanonut, olen ollut töissä 62 eri valtiossa ja nähnyt muutakin kuin hiekkarantoja.Kurjuutta ja rikkautta joten luulen nähneeni ja tietäväni mistä puhun.
Tai sitten ole niin tyhmä jotten tajua mitään, RASISTI KUN OLEN.