Kirjoittaja Aihe: Yleinen urputustopic vol. 6  (Luettu 33569 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #45 : 13.08.09 - klo:22:58 »
Jaahas, mie se olen hoitanut hommat siihen malliin, etten
voi koskaan jääde eläkkeelle vaan
töitä on tehtävä niin pitkään kun elän!

"Eläkettä" on kertynyt muutama euro :eusa_clap:

Voi Atanasia-ressukkaa. Sinä et saa nyt sairastua.  :icon_sad:

Pitäisi löytää rikas mies.

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #46 : 14.08.09 - klo:09:33 »
Pomoksi valittiin talon ulkopuolelta sinänsä ihan mukava ihminen, joka ei ole hommaan yhtä pätevä ja sopiva kuin minä olisin ollut. (Paperilla sillä toki oli enemmän kokemusta...) Mä teen nyt sitten käytännössä kahden ihmisen hommat. Saattaa käydä voimille ensi vuosi.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #47 : 14.08.09 - klo:10:10 »
Pomoksi valittiin talon ulkopuolelta sinänsä ihan mukava ihminen, joka ei ole hommaan yhtä pätevä ja sopiva kuin minä olisin ollut. (Paperilla sillä toki oli enemmän kokemusta...) Mä teen nyt sitten käytännössä kahden ihmisen hommat. Saattaa käydä voimille ensi vuosi.

Valitettavasti tuttu tilanne, mutta yritä jaksaa vaikka on ylen vaikeaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #48 : 14.08.09 - klo:17:37 »
Pomoksi valittiin talon ulkopuolelta sinänsä ihan mukava ihminen, joka ei ole hommaan yhtä pätevä ja sopiva kuin minä olisin ollut. (Paperilla sillä toki oli enemmän kokemusta...) Mä teen nyt sitten käytännössä kahden ihmisen hommat. Saattaa käydä voimille ensi vuosi.

Ei oo pomonakaan kivaa.
Mun kaikki duunarit taas ketkuilee.
Yksi ratkes ryyppään toinen sanoo et joo teen ja ei kuitenkaan tee ja kuka mitäkin.
Hermot menis jos ei ois jo mennyt.
 Ilmeisesti mikään asema ei taida olla hyvä.

Oispa niitä seuroja edes täällä pääkaupunkiseudulla, mutta kalenterista en löytänyt ainaskaan.
Pooh oispa niinku Matilla mäkihyppääjän aivot.
Kaikki valta tekoälylle!

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #49 : 16.08.09 - klo:15:47 »
Kamera välähti tolpassa kun ajoin siitä ohi. Auton mittari näyttää n.8 km/h liikaa ja näytti nyt n.106 km/h eli oikea nopeus lienee ollut 98-99 km/h.

Tässä on nyt sellainenkin mahdollisuus että kamera näytti ylinopeuden perässä ajavalle joka näytti lähestyvän kovaa vauhtia. Lisäksi se tuli roikkumaan liian lähelle. Punainen Alfa-Romeo.

Saa nyt nähdä saatiinko molemmat sakkoja?

Niin...ja paikalla oli satasen rajoitus.
« Viimeksi muokattu: 16.08.09 - klo:15:58 kirjoittanut myyrä »

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #50 : 16.08.09 - klo:16:25 »
Pitäisi hankkia samanlainen vekotin kuin veljellä on. Se on navigaattori, joka vinkaisee hyvissä ajoin kameratolppaa lähestyttäessä. Ainakin toistaiseksi vehkeen täytyy olla laillinen koskapa sitä kaupoissa myydään. Tullaan kyllä varmasti kieltämään. Se kuulemma joskus vinkaisee vaikka ei olisikaan kameraa. Olisiko paikalla joskus ollut?

Velimies sanoi, että kameroiden kanssa menee hermot. Hän sai nuorempana joitakin ylinopeussakkoja. Kerran yhdessä paikassa hän oli sanonut että on pappi (siihen aikaan nuo jutut kuului tuomiokapitulille). Poliisi oli huokaissut että jo kolmas pappi. :) Myöskään lääkärien ylinopeudet ei menneet silloin normaaliin tapaan.

En tiedä tarkempaa käytäntöä kummassakaan.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #51 : 16.08.09 - klo:16:37 »
Lainaus
Velimies sanoi, että kameroiden kanssa menee hermot. Hän sai nuorempana joitakin ylinopeussakkoja. Kerran yhdessä paikassa hän oli sanonut että on pappi (siihen aikaan nuo jutut kuului tuomiokapitulille). Poliisi oli huokaissut että jo kolmas pappi.  Myöskään lääkärien ylinopeudet ei menneet silloin normaaliin tapaan.

Aina voi yrittää vaikuttaa poliiseihin.
Mun serkkulikka kun jäi Tampereella ylinopeudesta kiinni, niin oli
alkanut sönköttää niinkuin siinä mainoksessa "minä lupaan ja vannon, etten enää koskaan" ja läpi meni! :icon_biggrin:

Mulle kävi kerran silleen, että kun ei ollut varaa ostaa kesärenkaita,
ajattelin ajella vanhoilla nastarenkailla sen kesän.
No, poliisit pysäytti eräällä suoralla ja vilkaisemattakaan renkaiden suuntaan konstaapeli huomautti nastarenkaista.
Minä ihmettelin, että mistä hän sen tietää kun ei edes katso renkaisiin.
Ja hän sanoi KUULLEENSA sen jo kilometrin päähän.
No, miekin selvisin puhumalla kun lupasin heti poistaa nastat. Ja niin tein, Pihdeillä kiskottiin. Näin saatiin uusiokesärenkaat.
Ehkä osuutta oli silläkin, että olin uimapuvussa tulossa uimarannalta neljän pikkumukelon kanssa  :icon_wink:
Herra armahda.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #52 : 23.08.09 - klo:13:47 »
Lainaus
Voi Atanasia-ressukkaa. Sinä et saa nyt sairastua. 

 
Juu kiitos vaan osanotosta
ja jälkikommentti
Lainaus

Pitäisi löytää rikas mies.
 
on ihan paikallaan

 :023:

Mutta jurputuksiin nyt:

en voi käsittää, ettei putkimiehellä  (vaikka olis kuin söpö)voi olla hoksottimia
siihen mihin kohtaan asentaa suihkusekottajan ja ite suihkun tai bedesuihkun!

Eilen kun olin koko päivän poissa oli(vat) käyneet ja
laittaneet mm. bidesuihkun sellaiseen paikkaan, että nyt kun astuu
kylppäriin, vaikuttaa siltä, että koko huone on rakennettu bidesuihkua varten! :seina:
Olin/olen niin raivoissani ja harmissani, että ihan oikeasti i t k e t t ääääää!

Ja suihkutelineet on niin levälleen sijoitettu, että saa nähdä riittääkö 90x90 suihkukaappi :107:

Olen niin pettynyt.
Tämä uusi kylppäri on täys fiasko verrattuna "vanhaan".

Takuulla 150cm pituinen sähkömies asentaa peilikaapin OMALLE korkeudelleen vaikka
seinässsä on tavuviivoin merkitty ohjeet!!!!
Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #53 : 23.08.09 - klo:13:54 »
Juu kiitos vaan osanotosta
ja jälkikommentti on ihan paikallaan

 :023:

Mutta jurputuksiin nyt:

en voi käsittää, ettei putkimiehellä  (vaikka olis kuin söpö)voi olla hoksottimia
siihen mihin kohtaan asentaa suihkusekottajan ja ite suihkun tai bedesuihkun!

Eilen kun olin koko päivän poissa oli(vat) käyneet ja
laittaneet mm. bidesuihkun sellaiseen paikkaan, että nyt kun astuu
kylppäriin, vaikuttaa siltä, että koko huone on rakennettu bidesuihkua varten! :seina:
Olin/olen niin raivoissani ja harmissani, että ihan oikeasti i t k e t t ääääää!

Ja suihkutelineet on niin levälleen sijoitettu, että saa nähdä riittääkö 90x90 suihkukaappi :107:

Olen niin pettynyt.
Tämä uusi kylppäri on täys fiasko verrattuna "vanhaan".

Takuulla 150cm pituinen sähkömies asentaa peilikaapin OMALLE korkeudelleen vaikka
seinässsä on tavuviivoin merkitty ohjeet!!!!

Osanottoni. Minulla on erillinen partapeili, kun siitä varsinaisesta voin laskea vain rintakarvani se kun on jonkun pikkumiehen asentama aikoinaan. Äidilläni taas on bidesuihku palvelutalossa vastakkaisella seinällä eli pari metriä pöntöltä. Kukakohan pönttö sen on aikoinaan asentanut? Kokemuksesi eivät valitettavasti ole ainutkertaisia, mutta silti anteeksiantamattomia.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #54 : 23.08.09 - klo:14:07 »
Mullapa on tässä vuokrakaksiossa hyvin ja järjellä remontoitu kylppäri. Kaikki on kohdallaan ja tilavakin on sekä nättiä vaaleanvihreää/ vaaleanharmaata kaakelia seinät ja lattia mustaa/vaaleanharmaata kaakelinnäköistä.

Yksi siskokin kun kävi niin huudahti että iiihaanaa kylppäri. Sentään omistaa 3x kerrostaloasuntoja ja yhden vanhan Terijoelta tuodun huvilan (kehumista...menköön nyt).

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #55 : 23.08.09 - klo:14:13 »
Aralla mielellä haluan todeta Atanasialle: kaikkeen tottuu.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #56 : 23.08.09 - klo:14:47 »
Kaikenlaista sitä on!
myyrällä
Lainaus
iiihaanaa kylppäri
sepon äidillä
Lainaus
bidesuihku palvelutalossa vastakkaisella seinällä eli pari metriä pöntöltä. Kukakohan pönttö sen on aikoinaan asentanut? Kokemuksesi eivät valitettavasti ole ainutkertaisia, mutta silti anteeksiantamattomia.

Mutta anteeksiantamatonta juu!
Vai meinaa satman, että "kaikkeen tottuu" ---en halua tottua!
mutta pakkohan se on jossen saa huomenna miehiä
miettimään uusia ratkaisuja!
Kaakeleissa on reiät, niitä ei voi korjata kuin vaihtamalla kaakelit :eusa_clap: ja
sehän on varmasti miehistä mukava pikku homma :017: jonka tekaisevat kahvitunnilla :kahvi:
Herra armahda.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #57 : 23.08.09 - klo:17:05 »
Meinasin jo aiemmin kysyä, että ovatko ne remonttimiehet siellä tuntipalkalla töissä. Minusta tuntuu, että minun mieheni teki uuteen taloon laatoituksia ja asennuksia oman työn ohessa nopeammassa tahdissa kuin nämä palkkaamasi jermut. Jos mokomat valopäät ryssivät noin paljon sen remontin kanssa, niin joutavat korjata mokansa OMALLA KUSTANNUKSELLAAN. Täytyyhän jonkunlainen kohtuus olla työn laadullakin.

Sano, että jos ei vauhti parane ja mokat tule korjatuksi, niin Pirska tulee rähisemään. :067:
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #58 : 23.08.09 - klo:17:17 »
Toihan on vielä pientä Pirska, mutta koitappas pitää vuosia töissä muutamaa putkimiestä.
Taisin todeta aiemmin jossain, että mäkihyppääjillä on omanlaisensa aivot, mutta niin ne taitaa olla putkimiehilläkin.
 Sit niillä on vielä hirvee liksa.

No jupistaan nyt ittekin tässä.
Nurmisen piti tullata kontti Kotkassa. Soitin että mitä pitäisi tehdä?
No maksaa vuokra ja tullaus ja antaa tullauskoodi.

Sain laskut ja maksoin ja annoin koodin minkä kysyin tullilta.
Koodi oli väärä tiilien, vaikka erikoislevyistä on kysymys. Lasku oli tullinlasku kun sain ja maksoin tullille, mutta Nurminen olisi halunut että maksan heille ja tavaraa he eivät luovuta ennen kuin ovat oikaisseet laskun.
Väärälläkoodilla tuli polkumyyntitullaus hinta 39% lisää, vaikka ei pitäisi levystä.
Asiakkaat odottaa levyä, rekka lähtee turhaan ja mulla tietty hermot kireellä.

Kumpi Anastasia ensin joutuukin hermolepokeskukseen, niin ilmoita minne tulen sitten samaan. :icon_rolleyes: :icon_wink:

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #59 : 23.08.09 - klo:17:31 »
Lainaus
Meinasin jo aiemmin kysyä, että ovatko ne remonttimiehet siellä tuntipalkalla töissä.
enpä tiiä, tämä remonttini kuuluu koko taloyhtiön putkiremppaan.
Urakkahommaa varmaan. Kun eilen, lauantainakin olivat käyneet.
Remppa on ainakin 3 viikkoa myöhässä aikataulusta.

Olenko jo kertonut kuinka h-vetin paljon tämä mulle maksaa???
38 000 euroa = kolmekymmentäkahdeksantuhatta euroa!!!!
Olisin saanut uuden pikkuyksiön tällä rahalla.

Kyllä tuolla rahalla pitäis suihkusekottaja olla oikealla paikalla!

Sorry kun vatvon ja valitan näitä remonttijuttujani,
mutta ne nyt sattuvat olemaan elämäni akuuttiasiaa.

Viisveisaaja
Lainaus
Kumpi Anastasia ensin joutuukin hermolepokeskukseen, niin ilmoita minne tulen sitten samaan. 
Joo, alan jo pakata laukkua, missähän olis hyvä "hermolepokeskus"?
Herra armahda.