Kirjoittaja Aihe: Yleinen urputustopic vol. 6  (Luettu 33514 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #15 : 24.07.09 - klo:22:40 »
 :-\ Paljon enemmän on vikaa nyt naapurin pojan autossa. Hän kun äsken meni katolleen kylätiemme ojaan. Onneksi henkilövahingot jäi minimaalisiksi. Siunatut turvatyynyt. Toivottavasti kaasujalka vähän kevenee.  :icon_exclaim:
Pyryharakka

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #16 : 24.07.09 - klo:23:03 »
No voi sun kökkö sen velloksen kanssa!  :018:
Oon sille jo kerran manannu, että ei tarvi kaasu naulattuna ajaa vaik tie tuttu onkii...Meinas saada hevosen syliinsä... Onneksi ei käyny tälläkään kertaa pahasti...sen sietäis oppia tuosta. :icon_exclaim:

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #17 : 27.07.09 - klo:20:14 »
Tänään alkoi työt!

Eikä yhtyään tunnu, että olis ollut lomalla  :019:

siinä sitä urputusaihetta ihan tarpeeksi.
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #18 : 10.08.09 - klo:08:42 »
Urputusta:

Jalka vie kaiken energian. Jatkuvasti pitää mennä pitkälleen. Eilen tapahtui selvästi käänne huonompaan suuntaan. Tarvitsen kävelykepin, mutta terv.keskuksen apuvälinehuolto ei ole tänään auki. Vähän terveempi jalkakin (josta polvesta poistatan välillä nestettä) kärsii, kun sitä joutuu käyttämään jatkuvasti tukijalkana. Toinen jalka on jo lyhentynyt niin paljon, että sillä kompurointi on lähinnä koomista. Lonkka ja polvi on sököt, mutta vain lonkka leikataan.

Olen järjestellyt vähän tulevaa. Sairaalan listaan, jonka sain (kyynärsauvat, WC-istuimen korotus, sukanvedin ja tarttumapihdit) lisäisin vielä suihkutuolin. Tarttumapihdit minulla jo on. Kauniit puolukanpunaiset, joilla voi listiä kärpäsiä katosta.

Kotiavusta olen jo alustavasti sopinut. Tulee yksityiseltä firmalta.

Mitähän tästä oikein tulee koko hommasta?

Toinen käsikin on kipeä, koska siinä on 10% toimintavajaus.

Kaula on vino. Se aiheuttaa koko muun revohkan, koska kaularanka lääkärin mukaan vaikuttaa joka paikkaan.

Olen mutantti.

Olen zombi.

 :032:


Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #19 : 10.08.09 - klo:08:59 »
Mökkinaapuri joutui kapealla tiellä puskurit vastakkain toisen autoilijan kanssa. Meinasivat ajautua tappelemaan siitä, kumman aivoinvaliditeetin prosentti on suurempi. Se, joka suostui viimein peruuttamaan, joutui kaivamaan ajokkinsa ojasta ja lavatansseihin meno jäi.

Omien aivojeni prosentteja ei ole vielä kukaan mitannut, arveluja joskus esitetään.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #20 : 10.08.09 - klo:09:50 »

Olen mutantti.

Olen zombi.

 :032:


Kaikesta huolimatta huumori on vielä tallella.  :icon_wink:

Mökkinaapuri joutui kapealla tiellä puskurit vastakkain toisen autoilijan kanssa. Meinasivat ajautua tappelemaan siitä, kumman aivoinvaliditeetin prosentti on suurempi. Se, joka suostui viimein peruuttamaan, joutui kaivamaan ajokkinsa ojasta ja lavatansseihin meno jäi.


Meille naisille tuollainen tilanne on helpompi. Miehet yleensä väistää, kun eihän me naiset kuitenkaan osattais peruuttaa.  :icon_biggrin:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #21 : 10.08.09 - klo:13:06 »
Kuusi viikkoa oli jalkani kipsissä n. 12 vuotta sitten- Konttorituolilla istuen rullailin keittiössä hellan ja jääkaapin väliä ruokahommissa. Sattui olemaan remontti juuri silloin ja olin luvannut ruoan remppaajille. Basso oli puolivuotias. En voinut lenkittää, mutta juoksulanka pihassa oli pelastus
siinä asiassa. Kyllä minullakin se puoli kipeytyi mihin varasin. Kovaa se on, koettelee kärsivällisyyttä.

Vai on Rönnin lavan vetovoina yhä kovaa luokkaa. Kun palailin Seinäjoelta siitä sivuitse, oli parkkipaikka täpötäynnä. Olisiko sunnunta ip. ollut vaikka painikisat?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #22 : 10.08.09 - klo:14:23 »
Minulla on kahdesti vuodessa kuntoutusjakso sairaalan reumaosastolla, mutta taas joutui sen perumaan. Kuntoutuksesta on enemmän hyötyä leikkauksen jälkeen.

Mielellään sinne kyllä aina lähtee.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #23 : 10.08.09 - klo:16:08 »
Kun katsoo nuita "jäsenlistoja" niin on yli 600 jäsentä. Mutta missä ne ovat nyt, mitä on tapahtunnu kun ovat kirjoittaneet vain 0-4 viestiä. Luulisi jotta kun tänne tulee niin on jotain hakemassa itselleen, niin onko tämä niin täsmähoitoa että heti aukee ongelmavyyhti mitä pähkäilee, eikä tartte enempää tietoa ? Luulisin jotta keskiverto asioitten miettijä joka tänne tulee etsii vastauksia useempaankin asiaan joka mietityttää.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #24 : 10.08.09 - klo:16:50 »
Kun katsoo nuita "jäsenlistoja" niin on yli 600 jäsentä. Mutta missä ne ovat nyt, mitä on tapahtunnu kun ovat kirjoittaneet vain 0-4 viestiä. Luulisi jotta kun tänne tulee niin on jotain hakemassa itselleen, niin onko tämä niin täsmähoitoa että heti aukee ongelmavyyhti mitä pähkäilee, eikä tartte enempää tietoa ? Luulisin jotta keskiverto asioitten miettijä joka tänne tulee etsii vastauksia useempaankin asiaan joka mietityttää.

Valitettavasti tämä on ihan normaalia. Näin käy kaikissa foorumeissa. Voisimme tietysti siivota pois kaikki, jotka eivät ole vuoteen kirjoittaneet, mutta emme ole halunneet tehdä sitä Sitäpaitsi monet näistä käyvät täällä jatkuvasti, mutta eivät keksi mihin ottaisivat kantaa. Siis antaa heidän olla siellä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #25 : 10.08.09 - klo:17:44 »
Lainaus
Jalka vie kaiken energian. Jatkuvasti pitää mennä pitkälleen. Eilen tapahtui selvästi käänne huonompaan suuntaan. Tarvitsen kävelykepin, mutta terv.keskuksen apuvälinehuolto ei ole tänään auki. Vähän terveempi jalkakin (josta polvesta poistatan välillä nestettä) kärsii, kun sitä joutuu käyttämään jatkuvasti tukijalkana. Toinen jalka on jo lyhentynyt niin paljon, että sillä kompurointi on lähinnä koomista. Lonkka ja polvi on sököt, mutta vain lonkka leikataan.

Olen järjestellyt vähän tulevaa. Sairaalan listaan, jonka sain (kyynärsauvat, WC-istuimen korotus, sukanvedin ja tarttumapihdit) lisäisin vielä suihkutuolin. Tarttumapihdit minulla jo on. Kauniit puolukanpunaiset, joilla voi listiä kärpäsiä katosta.

Kotiavusta olen jo alustavasti sopinut. Tulee yksityiseltä firmalta.

Mitähän tästä oikein tulee koko hommasta?

Toinen käsikin on kipeä, koska siinä on 10% toimintavajaus.

Kaula on vino. Se aiheuttaa koko muun revohkan, koska kaularanka lääkärin mukaan vaikuttaa joka paikkaan.

Olen mutantti.


No kylllä kertomasi kuulostaa , että
olet aika lujilla!
Herra armahda.

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #26 : 11.08.09 - klo:12:53 »
Vähän harmittaa kun ei pääse katsomaan Kiteellä bongattavissa olevaa käärmekotkaa. Kaveri aikoo sitten lähteä yksin. Maasto on meikäläisen jalalle kuitenkin arveluttavaa ja paikalla joutuisi ehkä olemaan pitempään jos lintu ei heti näyttäydy.

Retkituolini on liian matala ja heiveröinen ja siitä on vaikea nousta ylös.

Jääköön käärmeenpurija nyt sinne. :icon_sad:

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #27 : 13.08.09 - klo:09:12 »
No nyt se meijjä ministeri Stubb taas lohkas ajatuksensa ja katsantokantansa.Ei halua ottaa kantaa Gaazan alueen klinikan jälleenrakentamiseen koska olisi ilmaista apua ja mainosta kirkon ulkomaanavulle. ?????.   Eu.ta kyllä mainostaa ja Markkinavoimia sekä urheilua. Noo, tulipahan hänen ajatusmaailmansa kerralla selväksi. >:(

myyrä

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #28 : 13.08.09 - klo:09:25 »
No nyt se meijjä ministeri Stubb taas lohkas ajatuksensa ja katsantokantansa.Ei halua ottaa kantaa Gaazan alueen klinikan jälleenrakentamiseen koska olisi ilmaista apua ja mainosta kirkon ulkomaanavulle. ?????.   Eu.ta kyllä mainostaa ja Markkinavoimia sekä urheilua. Noo, tulipahan hänen ajatusmaailmansa kerralla selväksi. >:(

Stubb, Ahtisaari ym. ovat viemässä Suomea Natoon. Sen jälkeen Suomi on muutaman vuoden sisällä sodassa Venäjän kanssa.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Yleinen urputustopic vol. 6
« Vastaus #29 : 13.08.09 - klo:09:38 »
Lissabonin sopimus kun tulee voimaan niin Suomen päätäntävallasta on annettu pois 75%. Joten Suomi joutuu Natoon jos eu niin haluaa ja on selviö että jossain vaiheessa niin käy. Pitää myös muistaa että eu-lait ajaa yli kansallisista pykälistä.
Suomeen tullaan myös hautaamaan euroopan ydinjätteet ja rakentamaan uusia myllyjä koska näissä asioissa on se päätäntävalta eu,lla. Suomi on vähäväkinen, harvaan asuttu ja luja peruskallio. Johan Saksa lipsautti asiasta, mutta sekin asia vaijettiin heti odottamaan aikaa jolloin Suomi on riittävästi köyhtynyt ja velkainen eu-pankkiireille. Silloin otamme vastaan riemusta kiljuen kaiken rahan ja työpaikat. Neroja ne on, osaavat hommansa hyvin.
 Mutta se siitä, alkaa vaan etoon !