Kirjoittaja Aihe: Yleinen urputustopic vol. 5  (Luettu 36211 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #105 : 03.06.09 - klo:17:14 »
Puusta kattottuna, apinan näkövinkkelistä, ihiminen on sangen kömpelö ja tyhymä otus. ???
Näinhän se on! Ihimisen viisaus on ahaneutta ja tyhymää ymmärtämättömyyttä luamakuntaa kohtahan.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #106 : 03.06.09 - klo:17:19 »
Puusta kattottuna, apinan näkövinkkelistä, ihiminen on sangen kömpelö ja tyhymä otus. ???
Näinhän se on! Ihimisen viisaus on ahaneutta ja tyhymää ymmärtämättömyyttä luamakuntaa kohtahan.
:023:
Ja ehkä vähän noin yleisestikin, jos vaikka ...

santtu-62

  • Vieras
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #107 : 29.06.09 - klo:15:13 »
Ihan kuin olisi tänään painanut käynnistys nappia körttifoorumilla klo.13.44. :eusa_doh:

Huh.huh on se hellettä suonut ... :icon_wink:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #108 : 30.06.09 - klo:11:36 »
Köhä ja nuha tuli kun ääneni kulutin loppuun 10-leirillä. :102:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #109 : 17.07.09 - klo:08:36 »
eka lomaviikko lopuillaan. Piti tehdä kaikenlaisia hyödyllsiä ja/tai mukavia asioita mutta kattoremonttimiesten "paimentaminen"" vienyt kaiken ajan. Kummallista miten pokkana voivat koko ajan luvata valmistuvan tietyssä ajassa vaikka pari päivän hommat oli tuolloin vielä tekemättä.
Etukäteen luvattiin, että tehdään säiden salliessa pitkää päivää mutta paikan päällä yleensä 8-15 ei täytä minun mielestäni vielä pitkän päivän mittaan. Selittivät näinkin, että "poijat hakevat aamulla eväänsäkin...". En kyllä ole aiemmin sellaista firmaa tavannut, jossa ruokakaupassa käydään työajalla. Tai pitäisi vain takoa omaan lahoon päähänsä, että olen mailla vierahilla, ts kai hämäläisillä ja pohjalaisilla on eroavaisuuksia työnteon määreissään...




Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #110 : 17.07.09 - klo:09:46 »
eka lomaviikko lopuillaan. Piti tehdä kaikenlaisia hyödyllsiä ja/tai mukavia asioita mutta kattoremonttimiesten "paimentaminen"" vienyt kaiken ajan. Kummallista miten pokkana voivat koko ajan luvata valmistuvan tietyssä ajassa vaikka pari päivän hommat oli tuolloin vielä tekemättä.
Etukäteen luvattiin, että tehdään säiden salliessa pitkää päivää mutta paikan päällä yleensä 8-15 ei täytä minun mielestäni vielä pitkän päivän mittaan. Selittivät näinkin, että "poijat hakevat aamulla eväänsäkin...". En kyllä ole aiemmin sellaista firmaa tavannut, jossa ruokakaupassa käydään työajalla. Tai pitäisi vain takoa omaan lahoon päähänsä, että olen mailla vierahilla, ts kai hämäläisillä ja pohjalaisilla on eroavaisuuksia työnteon määreissään...





Toivottavasti loppuloma menee paremmin. On varmaan rasittavaa paimentaa aikuisia ihmisiä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #111 : 17.07.09 - klo:12:22 »
Toivottavasti loppuloma menee paremmin. On varmaan rasittavaa paimentaa aikuisia ihmisiä.
Kiitos.
Ja itsensä paimentaminen se vasta haastavinta onkin, kun usein liian monenlaisia ristiriitaisia toiveita. Kun yhtä tekee, niin toiseen ei ehdi. Pitäisi osata "tarttua hetkeen", ts levätä levon hetkellä eikä stressata kaikella jne.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #112 : 17.07.09 - klo:15:57 »
Netissä on kiva surffailla ja tietokoneella on monia hyödyllisiä ohjelmia.

Mutta

Sitten kun tietokone

e
  i                  t

                                    o
                                                   i
                                                             m
                                                                                     i

Niin tulee mieleen vain  :074: :074: :096: :097:

ja tekisi mieli :070: :071: :093:

Mutta jospa huomenna  :icon_sunny: ainakin niin toivon vaan, vaikk ei ois toivoa ollenkaan. Blääh!
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #113 : 17.07.09 - klo:17:40 »
... voi Pirska... onko tämä elämäksi kutsuttu rasittavaa... :icon_confused:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #114 : 17.07.09 - klo:18:04 »
Kyllä tämä on joskus todella rasittavaa. Onneksi en sentään ole yhden koneen loukussa. Toisessa koneessa jyllää Norton Antivirus (lue Antikristus), eikä sitä saa kirveelläkään pois koneesta. Poistin siitä jo kaikki tärkeät tiedostot ja ajattelin asentaa Windows XP:n siihen uudestaan ja samalla formatoida koko kovalevyn.
M
    U
       T
           T
              A
Kone urputti, että asennuslevykkeellä on XP:n vanhempi versio kuin koneessa, joten sitä ei voi asentaa koneeseen, koska tiedostoja ei voi sitten enää liittää sihen. Että silleen. Minulla on alkuperäinen asennus CD ja konetta on käytetty välillä huollossa, jolloin siihen on asennettu uudempi versio. Yhdellä kaverilla olisi uudempi versio DVD-levyllä, mutta kun tässä koneessa ei ole DVD asemaa.

Varokaa kaikki Norton Antikristus-ohjelmaa. Poistakaa se juurineen koneesta ja asentakaa tilalle Avast. Saaneeko tässä mainostaa, mutta poistakoon seppos tämän jos näkee parhaaksi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #115 : 17.07.09 - klo:18:27 »
Kyllä tämä on joskus todella rasittavaa. Onneksi en sentään ole yhden koneen loukussa. Toisessa koneessa jyllää Norton Antivirus (lue Antikristus), eikä sitä saa kirveelläkään pois koneesta. Poistin siitä jo kaikki tärkeät tiedostot ja ajattelin asentaa Windows XP:n siihen uudestaan ja samalla formatoida koko kovalevyn.
M
    U
       T
           T
              A
Kone urputti, että asennuslevykkeellä on XP:n vanhempi versio kuin koneessa, joten sitä ei voi asentaa koneeseen, koska tiedostoja ei voi sitten enää liittää sihen. Että silleen. Minulla on alkuperäinen asennus CD ja konetta on käytetty välillä huollossa, jolloin siihen on asennettu uudempi versio. Yhdellä kaverilla olisi uudempi versio DVD-levyllä, mutta kun tässä koneessa ei ole DVD asemaa.

Varokaa kaikki Norton Antikristus-ohjelmaa. Poistakaa se juurineen koneesta ja asentakaa tilalle Avast. Saaneeko tässä mainostaa, mutta poistakoon seppos tämän jos näkee parhaaksi.

Olen Nortonin kohdalla ihan samaa mieltä, mutta käytän F-Securea ja se toimii moitteetta. Olen heti poistanut valmiiksi asennetut Nortonit ja Norrmannit.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #116 : 18.07.09 - klo:00:10 »
Hankkikaa mac ja unohtakaa virustorjuntaohjelmat. F-secure vei mun vanhassa koneessa niin tuhottomasti muistia että harva se päivä teki mieli heittää koko toosa ikkunasta pihalle. Uusi mac on toiminut moitteettomasti. (Joskin nyt kirjoitan kännykästä kun täällä leirikeskuksessa ei ole 3G-verkkoa ja gsm-verkon kautta [puhelin modeemina] läppärin netti toimii tooosi hitaasti). Käyhän tämä näinkin, vaikka ei ole niin käyttäjäystävällinen kuin tietokone.

Poissa Penanpoika

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
    • matteuspentti.com
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #117 : 18.07.09 - klo:00:48 »
Hankkikaa mac ja unohtakaa virustorjuntaohjelmat.

Hyvähyvähyvä... Apple on vänkä firma. Panostaa täysin panoksin tuotekehittelyyn ja tuotteiden toimivuuteen. Samalla markkinoinnista huolehtivat normaalit käyttäjät... ihan ilmaiseksi. No, mikäettei, kun tuote toimii.

Itsekin näpyttelen tätä omalla omenallani.

Heh

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #118 : 18.07.09 - klo:06:19 »
Minäkin olen kuullut Macista pelkkää hyvää ja Windowista pelkkää pahaa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Yleinen urputustopic vol. 5
« Vastaus #119 : 18.07.09 - klo:08:21 »
Minulla on tällä hetkellä käytössä töissä ja kotona kolme mäkkyrää ja neljäs kirjahyllyssä varakoneena. Ai niin, ja sitten on vielä yksi kannettava 90-luvulta, toimii, mutta vanhentuneet liitännät tekevät siitä käyttökelvottoman. Olen kyllä harkitsemassa uuden Windows-koneen hankkimista. Windowsin kurantin version tunteminen kuuluu näet toimittajan yleissivistykseen siinä missä Britney Spearsinkin.

Mt