Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi II  (Luettu 26838 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #90 : 27.08.12 - klo:12:50 »

   TV1:ssä alkaa 13.05 elokuva Onnen-Pekka:icon_biggrin:


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #91 : 28.08.12 - klo:17:41 »
Juoksemissää, kunhan vähän vilpostuu. Pitkän lenkin sää  :109:

Sain niin tosisopivan ystäväpalveluystävän, ettei voinu kuin hämmästyä asiaa.

Annoin itelleni luvan olla onnellinen ensi kertaa jostain tittelistä, kun en niistä ole niin välittäny, itkeny vain että kivat opinnot nyt sitten  loppui. Minä olen ollu jonkin aikaa onnellinen virallinen  tietokirjailija. Musiikkilääketieteellä ja tietysti  :026:  Dosentilla.  Väitöskirjan tarjosin kolmanneksi mutta voivoi, ne on loiventaneet vaatimuksia, minä pitkään kinasin ettei ne minua kummiskan ota.  Ottivat ne kaikilla muillakin pikku lapuilla.

Minä ymmärrän nyt miksi minä aina niin loukkaannuin kun minun lausunnot KELAssa hyljättiin että soitin niille vihasia puheluja, ja kirjoitin seuraavaan että ellei minun näkemystäni katsota riittäväksi ja novelliani luovaksi KELA luonnollisesti kustantanee työkykyarvion ja tutkimukset muualla. Ja kaikki leimat mitä talosta löytyi minä leimasin. Kyllä rupes menemään laput läpitte.  Minä vaan suutuin kun minun tieteelliskirjallinen tuotteeni hyljättiin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #92 : 28.08.12 - klo:19:26 »
Oikeastaan ihan tavalliset päivän asiat.
Ei ihmeellisimpiä mutta silti hyvä päivä.  :eusa_angel:

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #93 : 28.08.12 - klo:19:45 »
Jooga ja fysioakustinen tuoli. Kavereiden psyykkaus.
Elämä on kemiaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #94 : 28.08.12 - klo:19:57 »
Jooga ja fysioakustinen tuoli. Kavereiden psyykkaus.
Anteeks, mikä tuoli?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #95 : 30.08.12 - klo:09:53 »
Anteeks, mikä tuoli?

 :109:  Muistan!

Alun perin Petri Lehikoisen musiikkiterapiaan keksimä leveähkö pehmeä tuoli joka muistuttaa vähän mukavaa hammaslääkärin tuolia (ilman poraa) eli pitkää matalaa jonka asentoa saa säätää, ja joka pitää sitä ääntä hiljaa kuuluvana kuin on täysmittasen pianoa alin a, loppu tuntuu värähtelynä, ja se matala kuulumaton ei sopinu taas minulle kuten ei sovi matalat äänet hevissä ja mitä heitä on.

Meijän musiikkiterapiakoulutusryhmät oli niihin hullaantuneita, minä sain säännönmukaisesti niissä epikohtauksen...minulle piti aina raahata kurssillakin joku vastaava divaani mutta se ei ollut samaa, ei ollut.  Siinä kuunnellaan musiikkia. Oli kuulokkeet muistamani mukaan siinä.

Muutama hommasi sellaisen, työkäyttöön, ja voivat itse istua niin paljon kuin haluttaa.  Minä innostuin AKUANKAN puolesta, kun muistin. Kokeilin kyllä, se oli ihana.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #96 : 30.08.12 - klo:20:45 »
Sofia nousee seisomaan ja tepastelee sohvanviertä pitkin. :049:

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #97 : 30.08.12 - klo:20:57 »
Tulin onnelliseksi jo sunnuntaina ja ollut koko viikon, sillä sain myytyä autoni.
Tässä tapauksessa ostaja tuntui vielä onnellisemmalta, joka kertoo ehkä hinnoittelun olleen edullisempi ostajan kannalta.
Auto meni Nettiauton kautta, joten nopean kaupan kautta vältyin lukuisilta auton esittelyiltä. Etukäteen minua olikin peloteltu viikkokausien rumbalta vikoja etsivien autonkatsojien kanssa.

Näin päättyi lyhytaikainen kahden auton loukku. Nyt meillä on seitsenvuotias musta sedan, jolla puolison kanssa sitten ajelemme kirkonmäelle.

Huomasin, että autossa onkin vain kaksi poljinta, joten vasen jalka saattaa tarvita kriisiapua, jos sen toimettomuus käy ylivoimaiseksi? Vaihdekepissä näyttää olevan vain kirjaimia, joista R oli kyllä jo edellisessäkin.
Auto on saattanut olla seurakunnan käytössä, kun vaihteisto tarjoaa asentoja P(pappi) R(rovasti) D (diakonissa) S(suntio). Mutta kenelle tuo N oli varattu? Nuorisopastori?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #98 : 30.08.12 - klo:23:26 »
Täysikuutamossa juokseminen, kun juuri sytytetään valot. Mikä fiilis!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #99 : 31.08.12 - klo:23:17 »
Saimme tehdä vaimon kanssa matkan Pohjois-Karjalaan Martta-vauvaa katsomaan.
Mummi oli aivan täpinöissään, pappa enemmän ihmeissään, onpa ihmiselon alku jotenkin käsittämätöntä,
suurta, täysin toisten hoidon ja huolenpidon varassa.


myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #100 : 01.09.12 - klo:12:01 »
Hippivoorumin nimimerkki "Sähkömunkki"  :003:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #101 : 01.09.12 - klo:14:02 »
Sain kaikki Ikea-hankinnat mahtumaan kaappeihin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #102 : 01.09.12 - klo:17:28 »
Että sai uuteen kotiin lämmöt päälle.  :eusa_clap: Täällä oli hieman kylmä, vaikkakin nukuin hyvin 16 asteessa lämpimän peiton alla. Sähköpaneliin tutustuessani huomasin että sieltä löytyi kytkimet kotona/poissa ja päivä/yö. Vasta niitä muutellessa alkoi patterit lämmetä. Tämä oli ihan uutta minulle. Tekemistä olisi vaikka armeijalle jakaa mutta huomaan että jonkinlainen stressin laukeamistila on meneillään töiden loputtua ja haluaa vaan rentoutua. Joten sallin sen itselleni. Kynttilät palamaan, sauna lämpiämään ja iloitsemaan luonnon hiljaisuudesta ja tulevasta Pyhästä joka on vapaa, ja näillä näkymin moni muukin pyhä tästä eteenpäin.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22058
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #103 : 01.09.12 - klo:17:37 »
Sain kaikki Ikea-hankinnat mahtumaan kaappeihin.
Ostitko kaapitkin sieltä?

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #104 : 01.09.12 - klo:17:47 »
Hassun hauska lasten elokuva, jonka nimeä en edes tiedä.
Siinä seikkailivat yksinhuoltaja-äidin kontrolli-friikki tytär ja poika joka teki kaiken päin vastoin kuin pyydettiin
ja heidän mielikuvitusolentonsa.
Elämä on kemiaa.