Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi II  (Luettu 27183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #60 : 13.08.12 - klo:13:39 »
Jeps, en tiedä onko minulla "ikuinen kesäloma" vai "ikuinen työputki", mutta koen että olen vähän
niinkuin oman ajankäyttöni herra, mitenkähän se sanonta menee...oma lupa jne.
Tosin, ihminen suunnittelee ja Jumala päättää, Taivaan Isän hoidossa ollaan tässä elämänvaiheessa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #61 : 13.08.12 - klo:17:49 »
Ei vielä mikään, kun en ole vielä juossut. :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #62 : 13.08.12 - klo:19:44 »
Pääsin kömpimään autoon, neljä viikkoa lonkkaleikkauksesta.
Itse en saa ajaa vielä pitkään aikaan. Vaimon kyydissä kotimökillä käymään, olin siellä kuulemma
kuin "Liisa ihmemaassa", vaikka edellisestä käynnistä ei kuukautta enempää.
Kotimökki on vajaan 20 kilometrin päässä asunnoltamme, varsinkin kesäisin siellä käydään usein.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #63 : 14.08.12 - klo:20:33 »
Kahentoista tunnin työpäivä takana  :icon_biggrin:  ja tämä näyttää siistiltä.  Ihan motivoidusti aamulla palaa tämän kimppuun.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #64 : 14.08.12 - klo:21:44 »
Arkinen työpäivä klubitalolla. :kahvi:
Elämä on kemiaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #65 : 15.08.12 - klo:17:34 »
Vierailu kotieläinpuisto Gröndahlilla Kirkkonummella, grilli-pihvi ravintolassa lounasaikaan edukkaasti
ja Kirkkonummen hiljaisessa, siistissä uimahallissa käynti siskon kanssa autolla Espoosta käsin. :023:
Elämä on kemiaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #66 : 15.08.12 - klo:20:58 »
Kotimökin pihakeinussa istuskeleminen, aurinkoista, hiljaista.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #67 : 16.08.12 - klo:06:41 »

   Tyyni järven pinta. Aurinko nousee. Kurkien huuto metsän takaa.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #68 : 16.08.12 - klo:07:32 »
Sujunut aamujumppa eilisen uupumuksen jälkeen.
Myös odotus tekee onnelliseksi. Tiitiäinen tulee huomenna.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #69 : 16.08.12 - klo:07:55 »
Ihana herätä aikaisin (6 jälkeen...)
ja aurinko paistaa!


Miekin yritän saada aamujumpan rutiiniksi, itse asiassa se ei ole aamuJUMPPA vaan
sellainen hihhuli-jumppa nimeltä "kum nye"
Herra armahda.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #70 : 16.08.12 - klo:08:53 »

   Aamujumppaa minullakin, ennen ylösnousua venyttelyä; ylösnoustua venyttelyä, joka päättyy sykkeen nostamisen kautta punnerruksiin, lopuksi ravistelua; voimistelua, jossa on vaikutteita joogasta, kerran, pari, joskus kolmasti viikossa - vain.


                                                                                                          :icon_sunny:


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #71 : 16.08.12 - klo:09:07 »
Hyvä me aamujumpparit !  Se tekee hyvän mielen kun saa itsestään irti.
Minä napsautan ensin netin avautumaan ja sillä aikaa teen määräkerrat Tunturilla käsi-ja jalkalihasliikkeitä. Siten venyttelen käsipainojen avulla, ja sitten siirrynkin nettipöydän ääreen.
Minulla on myös muutamia joogaperäisiä liikkeitä jotka auttavat hengittämistä.

Onnea Pekka, sinä olet tänä aamuna ollut jo kaksi kertaa onnellinen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #72 : 16.08.12 - klo:21:22 »
 :109:  Kunnon juokseminen, koko ajan vaan jaksaa, ja hion uuden suurenmoisen urheilulajin tekniikkaa. Sauvajuosta voi vaiukka on polvi aika pirstaleina, voipa hyvinkin. 

Nyt aloitan vauhdin noston.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #73 : 17.08.12 - klo:18:58 »
Virkistävä sadekuuro pitkästä aikaa, hiljaisuus, tyyneys, levollisuus, kiireettömyys.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi II
« Vastaus #74 : 17.08.12 - klo:21:41 »
Juu, matka toteutuu ja starttaan kohti Israelia siis jos Jumala niin hyväksi katsoo 21.10. -  syntymäpäiväseurat siis Pyhällä Maalla, eipä hassumpaa.


Alustavasti ennen lomaansa asiasta sopinut diakoni soitti asian, jotta me kohtaamme - kyl mä laitoin sen johkin lapulle - kauheaa mis se on, minä siivosin tänään ja raivasin kaaoksen - no kai se selviää...   kuitenkin että pääsen ystäväksi heudän kauttaan jollekin hyvin yksinäisel koko kesän ihmet rukoilleelle mummulle lähistöl.  Keväällä koin että minä voin itseasiassa liianki hyvin ja olen aika onnellinen, ja minua pitkään vaivasi tämä kysymys ja niin soitin diakoniatoimistoon. Hyödynnänpähän sitte jotenkin sitä kaupunginosaa johon minä kuulun... käyn messussa missä käyn...

Nyt minä vain rukoilen, et saisin olla siihen pyyntöön vastauksen arvoinen, niinkuin kerran Sadetta minut pelasti hengiltämenosta, täällä yhä muistettaneen mysteeritapaus.  

Olen hyvin onnellinen aikaansaamastani kaaoksen raivuusta, joka tänään nosti pulssiani ja aiheutti runsaat monipuoliset liikesarjat ja tekee hengittämisen helpoksi. Lattianpesuvesi oli palkitsevan väristä kun sen tyydytyksellä poisheitin. Pesu suoritettiin tolulla, juuriharjalla ja jälkikäsittelyliinalla joita myyvät siivouskäyttöön. Kelpaa olla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.