Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 119736 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #90 : 29.10.05 - klo:18:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Mielenkiintoista olisi kylläkin tietää, mitä tämä fanfici tarkoittaa.


siis jonkun fanin kirjoittama juttu jostai idolista tai hahmosta. tarina jonka päähenkilöt ei ole itse keksittyjä. jos vaikka kirjoittaisin jutun harry potterista niin se ois fanficci. näin ei kyllä koskaan tule käymään. mä inhoan fanficejä.

Niin ja ficcejä on kahdenlaisia, IC (In character), eli ficin hahmot ovat sellaisia, miksi kirjailija on ne luonut, ja sitten OOC (eli Out Of Character), jossa hahmot ovat erilaisia kuin kirjailijan luomat. Eli Harry saattaisi asua Luihusessa ja olla ilkeä ja Voldemortin puolella etc.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #91 : 29.10.05 - klo:23:11 »
aivann. tai saatetaan vaikkapa tehdä jonkun bändin jäsenistä jonkun sadun henkilöitä niin että vaikkapa solisti on haltiakummi tai jotai.
-tottelematon ja paha-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #92 : 30.10.05 - klo:09:04 »
Jotkut saattaa JOPA olla ihan hyviäkin... Ja hauskoja  :lol:
Mutta takaisin topiciin, näin unta, jossa luin Hevosurheilun lähtölistoja ja joka helskatin raveissa oli joku ihana hirna.... :) Ja siis idea oli siinä, että lehti oli viikon vanha ja mä en ollut huomannut että ne juoksee *hakkaa päätään* Nojo. Oli aika tylsä uni...
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #93 : 30.10.05 - klo:11:01 »
no no... se oli vaan niin sellanen..hii... se oli aika hyvä itseasiassa vaikka oli kyllä ihan samaanaikaan kamala.. mä nauroin itteni kuoliaaksi melkein...
ja eeviseni, tiedät kyllä mikä friikki olen, kun luen niitä.. mutta ehhh... ei sille voi mitään niihin jää vaan se on vähän sama asia kun lukisit kirjaa... ehh?? mutta anyway... sinä tiedät mun näkökulman näihin asioihin X) *would u like to have some toshiya XDDD???*
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Unet
« Vastaus #94 : 30.10.05 - klo:11:29 »
^ Eevi, shuichi ja mannaryyni: Jättäkää nyt nuo inside-juttunne ja keskinäiset chattinne täältä.

Unessa juttelin jo edesmenneen hyvän ystäväni kanssa. Oli hauskaa niin kuin  hänen eläessään. Unissa ei tuo kaveri ole koskaan kuollut.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #95 : 30.10.05 - klo:11:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
^ Eevi, shuichi ja mannaryyni: Jättäkää nyt nuo inside-juttunne ja keskinäiset chattinne täältä.

Mitä häh minä olen tehnyt? Kunhan sivistin ihmisiä siitä, mikä fanificci on...
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #96 : 30.10.05 - klo:12:19 »
mulla alkaa menee hermot.
-tottelematon ja paha-

Poissa Maisa

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Unet
« Vastaus #97 : 01.11.05 - klo:17:49 »
Jepa, ja aiheesta.. Näin unta että Tsimi (Taneli) istui hiekkalaatikolla jonkun jäätelökioskin edustalla ja oli surullinen ja poissa tolaltaan, koska Eeroa ei löytynyt mistään. Eero ei vastannut puhelimeen eikä sitä ollut kukaan nähny tms. Kaikki etti Eeroa ja mun piti viihdyttää Tsimiä. :D
Nuotin vieressä on aina tilaa!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #98 : 01.11.05 - klo:17:53 »
Mää näin jotain unta missä mää menin lumilaudalla rinnettä ylöspäin, sillä tavalla niinku suksilla mennään haarakäyntiä mäkeä ylös. Mulla ei oo kyllä aavistustakaan miten mää siinä onnistuin. Sit siinä oli joku että aina ko mää sanoin jonku julkkiksen nimen, mää kaaduin sillä laudalla mut muuten osasin lasketella paljon paremmin mitä hereillä :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #99 : 01.11.05 - klo:19:30 »
Minä näin unta että englanninopettaja oli terroristien vankina Irakissa ja menin kouluun tekemään äidinkielen koetta, johon en ollut lukenut yhtään, ja mietin miten ko. opettajan poika on voinut valmistautua kokeeseen. Ja kas, eevi oli meidän koulussa. Istuttiin sitten sohvalla lukemassa kokeeseen ja eräs luokkalaiseni otti jätkäkaverinsa kanssa pusukuvia irc-galleriaan viereisellä sohvalla.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #100 : 02.11.05 - klo:14:20 »
Mää näin unta että mää sain postimyynnistä kylkiäisenä kulmakorun ja kysyin sitte äitiltä että saanko laittaa sen. Äippä sano että tottakai, mutta sille pitää ensin antaa antibioottikuuri. Se piti laittaa joka ilta semmoseen mömmöön lillumaan ja mää ootin hirviänä että se kuuri loppuis ja saisin laittaa sen korun.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #101 : 03.11.05 - klo:08:56 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Ja kas, eevi oli meidän koulussa.


mitä mää sielä tein? o.o
-tottelematon ja paha-

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #102 : 03.11.05 - klo:11:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Ja kas, eevi oli meidän koulussa.


mitä mää sielä tein? o.o

Sitä minäkin mietin. Ilmeisesti olit muuttanut tänne tai jotain. Kumma uni.
Viime yönä minä sitten olin matkalla kouluun ja koko ajan piti palata hakemaan jotain. Ikinä ei ollut kaikki mukana...
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #103 : 03.11.05 - klo:11:09 »
mää näin unta että meidän uskonnonluokka oli muuten samanlainen kun ennenkin mutta pulpetit oli järkätty niinkun kokkolassa meijän suomenluokassa eli hevosenkengäksi, ja en ollu koskaa varma mitä kieltä porukat puhui, ruotsii vai suomee vai englantia. mulla oli syntymäpäivä ja ne lauloi mulle ja mä olin vihainen ku ne lauloi enkä ois halunnu.
-tottelematon ja paha-

Poissa saarushka

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Unet
« Vastaus #104 : 04.11.05 - klo:11:19 »
Näin viime yönä sellaista unta, että olin jonkinlaisessa koetilanteessa, jossa mitattiin soveltuvuuttani opettajaksi. Kokeen valvoja oli aika ankaran oloinen nainen, ja onnettomuudekseni menin tilanteeseen yöpaita päälläni. Kaiken lisäksi yöpaita oli vielä väärinpäin. Minun ei kuitenkaan onneksi tarvinnut ottaa koetilannetta niin vakavasti, sillä se oli Maaningan kunnan järjestämä, eikä niin virallinen, koska nykyään asun Oulussa.

Tyypillinen yöpaitauni. Niitä olen nähnyt ennenkin.