Keskustelu > Yleinen keskustelu

Islam on rauhan ja suvaitsevaisuuden uskonto

<< < (2/10) > >>

Viisveisaaja:
Mussa vielä vanhoilla päivillä löytyy pikkaisen katu uskottavuutta, no pitäis kyllä sen verran ja enempi hulu nuoruus.

No tapasin kassajonossa Merihaassa jonkun hamepukuisen uskontonsq edustajansa ja kaveri pikkaisen pelästyi, kun katelin, et pidempi, mut ei niin kova kuin minä ja ottaisin kyllä matsin.. Siis ihan mun nuoruuden perintnnöstä toi mittailu, en tällä körttifoorumin antamalla tiedola matsiin alkaisikaan, mutta nuorempana se ois ollu flaidis paikalla.
Siis niinku jotain uskonllollista oli mielessä ja suvaitsevaisuudesta, mut meni taas mieli nopeammin kun näppäimet
https://www.youtube.com/watch?v=jDxyGBUOXio

juhani:
Olimme perheen kanssa 1990-luvulla HOAS:n asunnossa. Tykättiin siitä. Vaahtosammuttimen kokoisia oli melkeinpä n. 30 lasta. Vieressä olevaan luhtitaloon muutti sudanilais-helsinkiläinen perhe. Mies oli hurskas muslimi ja vaimo oli nk. "ateisti". Minä sain upeata eettistä kasvatusta molemmilta. He ovat hyvä perhe. :icon_wink:

Viisveisaaja:
Rasismi on kyllä persuuksista.
Itte olen ollut rasisti.
Ilman sen suurempia puollusteluja, vaikka ulkomailla olen saanut kokea suomalaisuuden vähättelyä ja muuta kun ei ole tuntunut kivalta.
Nyt on ollut somalailainen nainen työkaverina ja todella kiva mimmi,

Rakennustyömaat on kansojen sulatusuuneja nykyään ja tulen siellä kaikkien kanssa, vaikka luikureita, kun löysäilee liikaa töissä en niin paljon arvosta.

Mulla on nyt Uzbekistan lainen kaveri samassa työmaalla.
Ensin ei puhuttu muuta, kun hän kysyi miten menee.
Mä et katastrooffi.
No sitä toisteltiin, mutta sitten löydettiin yhteinen kieli, siis venäjänkieli.
Nyt jutskataan suht vapaasti.

Ties mitä kansallisuutta siellä on ja kavereiksi tulleet monet.

Hävettää miten nuorena vihasi milloin tanskan kuninkaallisia milloin amerikkalaisia ja milloin ketä.

Pena on kyllä ollut opettaja tässä asiassa ja antanut ymmärrystä olla vihaamatta, no uskontokin sen kieltää, mutta suhtautumiseen muutenkin.

luterilainen:
Ville Rannan pilapiirros: Naiset riisuvat huntuja Iranissa, siveyspoliisi tarkkailee!  :eusa_pray:
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/ff44afa7-23fa-4098-94c7-7d95fa3429d5#gallery

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 04.07.22 - klo:19:08 ---Ylpeästä poseeraamisesta ei ole kysymys silloin, kun kohteliaasti noudatetaan maan, kulttuurin ja uskonnon tapoja.

--- Lainaus päättyy ---
Aamen, feministithän ovat kuuluisia erikoisesti juuri siitä, miten he kohteliaasti ja kunnioittavasti ja ilman ennakkoluuloja noudattavat maan, kulttuurin ja uskonnon tapoja.  :eusa_pray:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta