Kirjoittaja Aihe: Mietteitä körttifoorumista  (Luettu 34337 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #45 : 24.05.10 - klo:20:38 »
Nämä kymmenen kysymystä selventävät tarkemmin foorumisoitumisesi merkityksen. Älä vastaa näihin muuten kuin mielessäsi.


Oikeestaan jokaiseen voisin vastata jollain tasolla 'jooooo....'

Muista mietteistä sellainen: että jos minä kerron itsestäni jotain jollekin 'foorumilaiselle' niin minä oletan, itsestäänselvyytenä, että tämä toinen ei kerro ko. asiaa eteenpäin; oli se sitten vaikkapa ammatti, kotipaikkakunta, oikea nimi, ihan mikä tahansa. Eri juttu tietenkin mitä kerron tai annan ymmärtää itsestäni täällä sivuilla. Siis tarkoitan että niitä saa ja voi tietenkin kommentoida. Mutta tuollaiset privaatimmat asiat kerron itse kenelle haluan.
 
Eikä tästä nyt tarvitse kenenkään vetää herneitä nenäänsä




"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #46 : 25.05.10 - klo:08:42 »

Muista mietteistä sellainen: että jos minä kerron itsestäni jotain jollekin 'foorumilaiselle' niin minä oletan, itsestäänselvyytenä, että tämä toinen ei kerro ko. asiaa eteenpäin; oli se sitten vaikkapa ammatti, kotipaikkakunta, oikea nimi, ihan mikä tahansa. Eri juttu tietenkin mitä kerron tai annan ymmärtää itsestäni täällä sivuilla. Siis tarkoitan että niitä saa ja voi tietenkin kommentoida. http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/g010.gif[/img]


Se on aina kaunista käytöstä, juoruilu on tarpeetonta. Tosin olen itse lakannut kantamasta huolta koko jutusta; ihmisiä kiinnostavat loppujen lopuksi heidän omat asiansa eniten. Olen huomannt kuinka pikkuhyttysiä itselle lopulta tapahtuu...niin tavallisia asioita...mutta missä hyvänsä kerrottu tai kohdattu oma asia on joskus ikävää kuulla kolmannelta taholta - tosi kuin vesi.

Sikäli tämä ei voi olla aivan kuin ystäväpiiri vain, että tämä on julkinen ja kenen hyvänsä luettavissa.  
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #47 : 25.05.10 - klo:14:48 »
Syvällinen miete: Hymiöistä kaipaisin lisäksi sitä sinistä joka pomppii. Heitä yritin imroida itselleni - sain viruksen. Pääsin siitä Helpparin avulla.

Mutta sitä kaipaan. Se siis, se :26:.  Ei tule näin ilmaisten. Olen näissä tosi tumpelo (jos se edelleen on epäselvää).
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #48 : 25.05.10 - klo:15:44 »
Eri juttu tietenkin mitä kerron tai annan ymmärtää itsestäni täällä sivuilla. Siis tarkoitan että niitä saa ja voi tietenkin kommentoida. Mutta tuollaiset privaatimmat asiat kerron itse kenelle haluan.
 
Eikä tästä nyt tarvitse kenenkään vetää herneitä nenäänsä




Sikäli tämä ei voi olla aivan kuin ystäväpiiri vain, että tämä on julkinen ja kenen hyvänsä luettavissa. 

Tottahan toki tänne kirjoitettu on julkista, mielestäni erottelinkin sen eilisessä viestissäni. Mut mitäpä tuosta, halusin vaan sanoa kun harmitti.

« Viimeksi muokattu: 25.05.10 - klo:15:47 kirjoittanut hippiäinen »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #49 : 25.05.10 - klo:16:20 »


Tottahan toki tänne kirjoitettu on julkista, mielestäni erottelinkin sen eilisessä viestissäni. Mut mitäpä tuosta, halusin vaan sanoa kun harmitti.

No jaa...yhtäläisesti tuo oli itselleni kylläkin --- tai ei ihan niinkään.

Meillä on ollut työssä vähän hankkeilla, että tarkastettaisiin mitä ihmiset tekee, kun ne "on netissä".  Se oli tähän saakka vain jotakin vähän paheksuttavaa. Alettiin sitten todeta että jaa... netissä voi surffata umpimähkään, koulumurhasivustoilla tai luoda joitain pelejä siis ihan yksinään  tai sitten siellä voi opiskella tai sitten on jokin sivusto jolla ihmiset tutustuvat toisiinsa ja tapaavatkin jossain vaiheessa livenä toisiaan. Siitä oikeastaan koko oma lisäkiinnostukseni koko "netissäoloa" kohtaan. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #50 : 25.05.10 - klo:20:26 »
Täällähän tämä meni sutjakkaasti, sairaspäivä. Tässäö on käytännön järjestämisen osalta mutama erittäin mallikas ratkaisu.
Tätä ei tarvitse rullata, joten ruutu ei vilku. Ei käy silmiin, ja epileptikolle se on osallistumisen ehto toisinaan, eikä se tauti ole harvinainen. Eipä puhkeakaan kenellekään. Bassokin voi täällä surffailla.
Tuo, etteivät ketjut ole tolkuttoman pitkiä rönsyjä, on tähän hyvä. Aikansa vei ennen kuin pääsin järjestelmään sisälle - siis, mitä keskustelua on käyty missä ketjussa, mtta fiksumpi hoksaa varmasti nopeammin.
Tekstiään saa kohtuullisen ajan muuttaa ja korjata.

Sillai.
Nyt Leena kertoo iltatoden.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #51 : 13.06.10 - klo:09:28 »
Hieman hymyilyttää oma ip-lukema, ja sen ... :icon_wink:
Vai mitä körttifoorumin ylläpito. :icon_cool:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #52 : 13.06.10 - klo:09:36 »
Hieman hymyilyttää oma ip-lukema, ja sen ... :icon_wink:
Vai mitä körttifoorumin ylläpito. :icon_cool:

Hetkinen nyt putosin. Tarkoititko kirjoituskertoja? Se on ihan totta. IP (intelligent perpheral) numero on taas ihan eri asia ja se yksilöi verkkoon liittyneen laitteen. Se näkyy vain minulle. Näen siitä kirjoittaako kaksi samalta koneelta.
« Viimeksi muokattu: 13.06.10 - klo:12:40 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #53 : 13.06.10 - klo:09:44 »
Hetkinen nyt putosin. Tarkoititko kirjoituskeroja? Se on ihan totta. IP (intelligent perpheral) numero on taas ihan eri asia ja se yksilöi verkkoon liittyneen laitteen. Se näkyy vain minulle. Näen siitä kirjoittaako kaksi samalta koneelta.

No..en nyt tuo sitä asiaa julkisesti enkä yksityisviestellä esille mikä on viestini ajatus

Hieman hymyilyttää oma ip-lukema, ja sen ... :icon_wink:
Harvemmin tulee muutenkin kirjoiteltua muilta koneilta ja töissä meillä on kielto käydä internetissä(körttifoorumilla) :icon_wink: työaikana.
Joten jatketaan "harjoituksia".

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #54 : 13.06.10 - klo:09:52 »
Lainaus
Harvemmin tulee muutenkin kirjoiteltua muilta koneilta ja töissä meillä on kielto käydä internetissä(körttifoorumilla) työaikana.

Eikä kyllä siihen ole aikaakaan. :icon_cool:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #55 : 14.06.10 - klo:18:57 »
Jos körttifoorumi antaa niin se myös ottaa ja hieman jopa "kahlitsee"

Mutta tänään kyllä alkaa jo hieman naurattaa  :icon_wink:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #56 : 18.06.10 - klo:12:13 »
 :kahvi:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #57 : 18.06.10 - klo:12:16 »
.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #58 : 18.06.10 - klo:14:48 »
Satman, sinä olet takaa ihan erinäköinen kuin edestä.
Hurja.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Mietteitä körttifoorumista
« Vastaus #59 : 18.06.10 - klo:19:47 »
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024