Kirjoittaja Aihe: Körttifoorumi  (Luettu 9986 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Körttifoorumi
« Vastaus #15 : 16.09.08 - klo:10:44 »
Samoin kiitos kaikille! Olin saaressa ensimmäistä kertaa ja mukavaa oli juuri tuo, kun tutustui ruokailussa, saunavuorossa, bussissa tai milloin missäkin  aina eri ihmisiin, eikä ollut mitään heimo- tai ikäklikkejä. Siis käytännössä voi ja uskaltaa istua mihin pöytään tahansa ja aina löytyy juteltavaa.

Tykkäsin myös virtuaalitiimin tapaamisesta ja siitä että liikkeen asioita ylipäätään käsiteltiin avoimesti ja hymistelemättä. Jossakin vaiheessa Paavon pirtin hämärissä veisatessa tuli hetken ajan hyvin epätodellinen tunne, mihin ihmeeseen minä olen joutunut???? Onneksi rinnallaveisaajat eivät olleet mitenkään fanaattisen tuntuisia, vaan maanläheisiä tyyppejä.

Takaisin palatessa ainakin Hgin bussissa oli tosi hauskaa! Kiitos siitäkin.
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Körttifoorumi
« Vastaus #16 : 16.09.08 - klo:11:25 »
Kaksi viimeistä lausetta vielä julkaisemattomasta ”Kofeiinipiikki-satmanin muistiostani lihaksitulleesta Körttifoorumista Nilsiän Aholansaaressa armonvuonna 2008 syyskuisena viikonloppuna 12.9.-14.9.

Tutustuin Liisan koiraan ja viehättävään espoolaiseen mami-rouvaan. Näin kauniita lahtelaisnaisia ja aina niin komehia savolais- ja pohojalaas- ja keskisuomalaas- ja kymilääs- ja kaikenmuunkinmaakuntalaasemäntiä ja -isäntiä, ihmisiä, kuten Martikainen itsensä määritteli esittelykierroksella.”
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Tapaaminen 2.11 2008
« Vastaus #17 : 27.09.08 - klo:13:23 »
Moi

Päätimme järjestää naamannäyttötilaisuuden sunnuntaina seuratuvan normaalien seurojen yhteydessä 2.11 klo 16.00 Seurojen jälkeen on kahvit.

Seuratuvan osoite on Seuratupa (Autotalossa, Kampin metroasemaa vastapäätä)
Helsingin Seuratupayhdistys
Salomonkatu 17 D, 2. krs., 00100 HELSINKI
Huom ovi on myymälöiden välissä katutasossa.

Kaikki ovat luonnollisesti tervetulleita
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Körttifoorumi
« Vastaus #18 : 01.11.08 - klo:23:50 »
Muistakaapa yllä oleva.

Itse en paikalle pääse, vaikka vähän kiehtoikin ajatus lähtemisestä. Olen sidottu kotiin flunssan kanssa ja huomisesta lähtien myös hoitamaan kissanpentua, jolle pitäisi myös oma oikea koti löytää. (vinkkinä, jos joku sattuisi olleen muutenkin kissanpentua hankkimassa...) Arviolta 8-viikkoinen pentu löytyi eilen 2,5-metrisen kuilun pohjalta, tyhjillään olleen talon seinien välistä. Silti ihmisiä pelkäämätön, vilkas ja terveen oloinen otus.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Körttifoorumi
« Vastaus #19 : 02.11.08 - klo:10:23 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
Muistakaapa yllä oleva.

Itse en paikalle pääse, vaikka vähän kiehtoikin ajatus lähtemisestä. Olen sidottu kotiin flunssan kanssa ja huomisesta lähtien myös hoitamaan kissanpentua, jolle pitäisi myös oma oikea koti löytää. (vinkkinä, jos joku sattuisi olleen muutenkin kissanpentua hankkimassa...) Arviolta 8-viikkoinen pentu löytyi eilen 2,5-metrisen kuilun pohjalta, tyhjillään olleen talon seinien välistä. Silti ihmisiä pelkäämätön, vilkas ja terveen oloinen otus.


Harmi, ettet pääse. Olisi ollut kiva kun olisit ollut mukana.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Körttifoorumi
« Vastaus #20 : 02.11.08 - klo:23:30 »
Paljonko oli kansaa naamaa näyttämässä? Itse olin viikonlopun ajan juttukeikalla Pietarissa. Mutta ensi vuonna naamaseurat uusiksi, vai kuinka!?  :wink: